آیا اونیکس از مرمریت بهتر است

آیا اونیکس از مرمریت بهتر است پاسخ ما بله هست. بدون شک انواع سنگهای اونیکس از سنگهای مرمریت بهتر است. شاید شما عزیزان نظرات دیگری داشته باشید. می خواهیم در این مطلب به این مقوله بپردازیم که چرا سنگ اونیکس از سنگ مرمریت بهتر است؟

آیا اونیکس از مرمریت بهتر است

آیا اونیکس از مرمریت بهتر است

آیا اونیکس از مرمریت بهتر است

تمام فعالان حوزه سنگهای ساختمانی به خوبی تفاوت بین سنگهای مرمر و مرمریت را می دانند. در مطالب گذشته در وبسایت ما به فراوانی در مورد این سنگها به خصوص سنگهای مرمریت توضیح داده شده است.
اگر تمایل داردی بیشتر بدانید می توانید آن مطالب را مطالعه کنید.همین ابتدا عرض می کنم که سنگهای مرمر از هر جهت از سنگهای مرمریت بهتر هستند. شاید بپرسید چرا؟
پیش از پاسخ به این سوال کمی درباره شباهتهای این دو سنگ توضیح می دهم. هر دو سنگ برای فضاهای دخلی ساختمانها استفاده می شوند. تقریبا هر دو سنگ برای کفپوش، دیوارها، پله ها، کانتر کاربرد دارند.
حتی تنوع رنگ مرمریت بیشتر از سنگهای مرمر است. ولی تفاوت این سنگها در میزان دوام و عبور نور آنها است. در هر دو آیتم سنگهای مرمر بهتر از سنگهای مرمریت هستند. البته بافت مولکولی سنگهای مرمر نیز بسیار فشرده تر از سنگهای مرمریت است.

چرا دانستن تفاوت بین سنگها مهم است؟

آیا اونیکس از مرمریت بهتر است

معمولا برای پروژه های در حال ساخت مهندسین ناظر پیشنهاد سنگهای مختلف را مطرح می کنند. در پروژه های کوچک نیز معمولا سنگ کار ساختمان سنگها را به سازنده پیشنهاد می دهد.
اغلب هم دیده شده که این پیشنهادات کاملا برای صرفه جویی در هزینه ها مطرح شده است. زمانی که مشتری با ما تماس می گیرد به ما اجازه بیان پیشنهادات جدید را نیز نمی دهند.
از مشتریان می پرسیم چرا سنگ خوب برای بنای خودتان تهیه نمی کنید؟ خریداران می گویند پول ما تمام شده است و امکان خرید سنگ گران را نداریم.
چرا نباید برای ساختمانی که با این همه زحمت ساخته شده است سنگ خوب نخریم؟ همیشه پیشنهاد ما خرید بهترین سنگهای مرمر برای ساختمان شما است. چرا باید سنگ گران بخریم؟ زیرا وجود شما بسیار با ارزشتر از این سنگها است. همیشه باید بهترین امکانات را برای لذت از زندگی در اختیار داشته باشید.

تفاوت سنگهای اونیکس با سنگهای مرمریت و گرانیت

آیا اونیکس از مرمریت بهتر است

در مقایسه این سنگ با سنگهای گرانیت و تراورتن طبیعتا موارد زیادی برای طرح کردن وجود دارد. این مقایسه از ظاهر این سنگها شروع و به کاربرد آنها ختم می شود.
این مقایسه از ظاهر این سنگها شروع و به کاربرد آنها ختم می شود. فکر می کنم به نظر بیشتر فعالان حوزه سنگهای ساختمانی سنگهای مرمر بهترین ظاهر را در بین سنگهای ساختمانی دارند.
از نظر مقاومت بدون شک گرانیت حرف اول را می زند. سنگ نمای ساختمان نیز معمولا از تراورتن استفاده می شود. حتی در مقایسه سنگ دیوارهای داخلی، باز هم سنگهای اونیکس برنده هستند. در بسیاری از بناهای لاکچری نیز برای پله ها از سنگهای اونیکس استفاده می شود.

بالاخره اونیکس و یا مرمریت بخریم؟

آیا اونیکس از مرمریت بهتر است

در جمع بندی، به شما پیشنهاد می کنیم تا از سنگهای زیبای اونیکس (مرمر) در بناهای خودتان استفاده کنید. دلایل زیادی را در این مطلب توضیح دادیم. فقط کافی است تا یکبار از نزدیک این سنگها را ببینید.
دیگر کسی برای خرید این سنگها جلودار شما نیست. توصیه می کنیم یکبار به کارخانه ما سر بزنید. در مقایسه قیمتهای ما نیز سورپرایز می شوید. اگر مشتریان صادراتی نیز برای این سنگها دارد حتما با مجموعه ما تماس بگیرید.

 

28

  1. بفرمایید تصویر اول در این مطلب متعلق به چه سنگی است؟
    اگر موجود دارید بفرمایید.

  2. در تامین سنگ برای یک مشتری صادراتی به مشکل برخورد کردم.
    لطفا راهنمایی کنید.

    • لطفا فرم همکاری را تکمیل و ارسال کنید.
      همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و شما را راهنمایی می کنند.

  3. شما تا به حال برای عمان هم سنگ ارسال کردید؟
    می خواستم از تجربیات شما استفاده کنم.
    لطف می کنید اگر بنده را راهنمایی کنید.

  4. تناژ بالا از کوپ مرمر سبز کرمان داریم. اگر تمایل به خرید دارید بفرمایید. به قیمت همکاری میدیم.

  5. شما حساب خارجی هم داردی که مشتریان خارجی پول رو به حساب شما بفرستند؟
    اگر داردی بفرمایید تا با مشتری هماهنگ کنم.

    • بله حساب خارجی نیز داریم. اما در صورتی می توانید از حساب ما استفاده کنید که از ما خرید کنید.
      لطفا فرم همکاری را تکمیل و ارسال کنید.
      همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

  6. سلام، سپاس از مقاله خوب شما.
    در مورد قیمت اونیکس هم مطلب بگذارید

  7. سلام،
    در خصوص آنالیز اونیکس مطلب بزارید. مشتریان حوزه خلیج فارس از آنالیز سنگ ها خیلی می پرسند

  8. درود بر شما
    من هم از همکاران شما در حوزه سنگ های ساختمانی هستم اما به جرأت از شما و تیم نویسندگان قدرتمند شما بابت اطلاعات خوبتون در مورد انواع سنگ تشکر می کنم

  9. سلام، صادرات و حمل و نقل سنگ های اونیکس برای کشورهایی که با ما تعامل اقتصادی ندارند به چه صورتی هست، مثل آمریکا؟ شما اطلاع دارید؟

    • لطفا فرم همکاری را تکمیل و ارسال کنید.
      همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و شما را راهنمایی می کنند.

    • لطفا فرم همکاری را تکمیل و ارسال کنید.
      همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و شما را راهنمایی می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما