بازرگانی سنگ شگفت انگیز

بازرگانی سنگ شگفت انگیز چه خدماتی به مشتریان خود ارائه می دهد؟ سلام دوستان. طهور یادگاری هستم مدیر فروش بازرگانی سنگ شگفت انگیز. در این مطلب قصد دارم تا شما را با برخی از مهمترین خدمات بازرگانی سنگ شگفت انگیز آشنا کنم.
اگر به دنبال خرید آسان، سریع و ارزان انواع سنگهای ساختمانی هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. قول می دهم پشیمان نشوید.

فروش گرانیت خرمدره

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

اجازه دهید تا مختصری درباره تاریخچه این مجموعه به شما توضیح دهم. بازرگانی سنگ شگفت انگیز از ۱۰ سال قبل فعالیت خود را با برند دیگری آغاز کرد. ولی در حال حاضر بیش از ۳ سال است که با این نام در بازارهای سنگ ایران و دنیا فعالیت می کند.
در حقیقت داستان شروع فعالیت ما از علاقه ما به معادن سنگ شروع شد. خوشبختانه ایران یکی از مراکز استخراج و تولید انواع سنگهای ساختمانی در دنیا است. پیرو همین علاقه بنده و همکارانم اقدام به راه اندازی یک شرکت بازرگانی کردیم.
مجموعه ای که به لطف خدا بعد از گذشت ۱۰ سال همچنان به راه خود با اقتدار ادامه می دهد. دو سال قبل با تلاش همکاران ما در این مجموعه موفق به دریافت ایزو ۱۰۰۰۲و ایزو ۱۰۰۰۴ رضایتمندی مشتریان شدیم. دریافت این گواهینامه نشان دهنده این است که مشتریان مهمترین بخش کار همه مجموعه ما هستند.

معرفی همکارن ما در بازرگانی سنگ شگفت انگیز

قیمت گرانیت قرمز یزد

بدون اتلاف وقت در این بخش برخی از خدمات بازرگانی سنگ شگفت انگیز را برای شما توضیح می دهیم. اما قبل از آن لازم است تا شما با بخشهای اصلی مجموعه ما بیشتر آشنا شوید. یکی از مهمترین بخشها در مجموعه ما گروه تولید مجموعه ما هستند.
این گروه در معادن، کارخانجات و انبارهای ما در حال استخراج و تولید انواع سنگهای ساختمانی هستند. گروه مشاورین ما متشکل از بهترین متخصصین صنعت سنگ در ایران هستند. از مهمترین خدمات این گروه مشاوره رایگان به مشتریان برای انتخاب سنگ مناسب پروژه های ساختمانی است.
تیم حمل و نقل ما سازماندهی از بهترین رانندگان ناوگان حمل و نقل داخلی و ترانزیت است. آخرین گروه ما نیز تیم نصب مجموعه ما است که این بخش متشکل از ۹۰ تیم در سراسر ایران است.

ضمانت محصولات بازرگانی سنگ شگفت انگیز

فروش گرانیت سبز بیرجند

اما از مهمترین خدمات ما تولید و ارائه بهترین سنگهای ساختمانی و فروش زیر قیمت بازار است. تمام سنگها در مجموعه ما دارای ضمانت ۵ ساله هستند. در طول این مدت اگر سنگها دچار شکستگی و با ترک شدند به صورت رایگان برای شما تعویض می شوند.
خوشبختانه در طول این سالها حتی یک بار هم مسئله ای برای هیچ کدام از مشتریان ما ایجاد نشده است.

خرید غیر حضوری مشتریان

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

خدمت بعدی ما ایجاد شرایط خرید غیر حضوری برای شما است. این خدمت را بعد از شیوع ویروس کرونا برای رفاه حال شما در نظر گرفتیم. در این خدمت به هیچ وجه نیاز به حضور شما در کارخانه و یا انبارهای ما نیست.
بلکه همکاران ما از طریق تماس تصویری با شما تمام مراحل خرید را به شما نمایش می دهند. خوشبختانه این مدل فروش بسیار مورد استقبال مشتریان ما قرار گرفت و درصد رضایتمندی بالایی نیز داشت. البته خرید حضوری نیز همچنان مانند گذشته به قوت خود باقی است.

خدمات فنی بازرگانی سنگ شگفت انگیز

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

اما خدمات فنی مجموعه ما نیز بخش بسیار مهمی است. این خدمات به صورت سازمان یافته در کمتر مجموعه ای دیده شده است. خدماتی نظیر ابزار زدن بر روی سنگ که معمولا روی انواع پله و جدولها انجام می شود.
در مورد سفارشات صادراتی نیز علیرغم ارائه بهترین کیفیتها بهترین بسته بندی نیز در نظر گرفته شده است. معمولا این بسته بندی ها شامل قرار دادن فوم بین سنگها و نایلون کردن پالت و استفاده از چهار تسمه برای بستن پالت است. در واقع این بسته بندی باعث می شود سنگها در جابجایی به هیچ وجه آسیبی نبینند.

سرویسهای حمل و نقل

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

یکی از مهمترین خدمات ما معرفی بهترین سرویسهای حمل و نقل در ایران است. این سرویسها تمام سفارشات داخلی و صادراتی شما را با بهترین قیمت و کیفیت حمل و نقل می کنند. تمام سرویسها دارای بیمه های خسارت است. در واقع هیچ ریسکی برای خرید شما وجود ندارد. همکاران ما تمام ریسکهای خرید شما را صفر رسانده اند.

تیمهای نصب سنگ

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

از مهمترین خدمات مجموعه ما همکاری با بزرگترین تیم نصب سنگ در ایران است. در بازرگانی سنگ شگفت انگیز شما می توانید بهترین سنگ کاران ایران را در پروژه خود استفاده کنید. بیش از ۹۰ تیم از متبحرترین سنگ کاران ایران در تمام شهرهای ایران آماده خدمت رسانی در پروژه های شما هستند.
این تیمها دارای رزومه کاری بسیار قوی هستند و متشکل از افرادی بسیار باتجربه و حرفه ای هستند. مهم نیست پروژه شما در کدام شهر ایران است. این تیمها به تمام شهرهای ایران خدمات ارائه می دهند.

هدایای ویژه بازرگانی سنگ شگفت انگیز

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

اگر می گوییم خرید شما هیچ ریسکی ندارد برای این است که اکثر سازمانهای دولتی و خصوصی ایران از مشتریان مجموعه ما هستند. سازمان مترو تهران، ایران خودرو، مخابرات و وزارت علوم برخی از مشتریان ما هستند.
بعد از فروش نیز ما در کنار شما هستیم. بعید بدانم هیچ مجموعه ای این خدمات را در ایران به شما ارائه دهد. بعلاوه، مشتریانی که بیش از ۲۰۰۰ مترمربع سنگ سفارش می دهند نیز هدایای ویژه ای از ما دریافت می کنند.
همکاران ما در تلاش هستند تا پروسه خرید را برای شما راحت و آسان کنند. خرید شما را تبدیل به یک برد شیرین برای شما می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما