بزرگترین مرکز خرید سنگ مرمریت ازنا الیگودرز

امروزه سنگ ها یکی از پرمصرف ترین مصالح ساختمانی به شمار می روند. سنگ مرمریت نوعی سنگ آهکی دگرگون شده می باشد که انواع مختلفی دارد. سنگ مرمریت ازنا با رنگ سفید و روشن در محیط های کم نور کاربرد زیادی دارد. معدنی که این سنگ در آنجا تولید می شود در استان لرستان شهرستان ازنا و الیگودرز واقع شده است. این سایت بزرگترین مرکز خرید سنگ مرمریت الیگودرز در سراسر کشور می باشد.بزرگترین مرکز خرید سنگ مرمریت ازنا الیگودرز

اطلاعات کامل در مورد انواع سنگ ازنا

اطلاعات کامل در مورد انواع سنگ ازناسنگ ازنا یکی از پرطرفدار ترین سنگ های ساختمانی به شمار نی رود. زمینه ی این سنگ به رنگ سفید بوده و رگه های طوسی کم رنگ در آن به صورت پراکنده وجود دارد. این سنگ مزیت های زیادی دارد که از آن جمله می توان به خاصیت صیقل پذیری و تراکم بالای آن اشاره کرد. علاوه بر این جذب آب سنگ زانا بسیار ناچیز بوده و همین باعث کاربرد فوق العاده ی آن در محیط داخلی و خارجی ساختمان ها شده است.

کاربرد سنگ ازنا در راه پله، سنگ بغل پله، قرنیز دیواری، کفش پوش و غیره بسیار متداول می باشد. این سنگ در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. تراکم بالا و قیمت مناسب سنگ زانا از دیگر مزایای آن می باشد که باعث محبوبیت آن در بین دیگر سنگ های ساختمانی شده است.

این سنگ به علت جذب پایین رطوبت در مکان هایی که میزان رطوبت بالا می باشد مانند سرویس بهداشتی، حمام، استخر، کف پوش حیاط، پارکینگ و لابی به فراوانی استفاده می شود. علاوه بر این کاربرد سنگ زانا به عنوان سنگ کابینت و یا کف پوش در اتاق ها و آشپزخانه نیز رایج است.

مشخصات فنی سنگ مرمریت ازنا

مشخصات فنی سنگ مرمریت ازنااز جمله مشخصات سنگ مرمریت ازنا ساب پذیری بالای آن می باشد. سنگ مرمریت ازنا از جمله سنگ های آهکی به جا مانده از رسوبات آب های گرم می باشد. تعداد عناصر پایین موجود در این سنگ باعث شده که رنگ آن روشن و سفید باشد. این سنگ در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، آفتاب و یا سرمای شدید مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

سنگ مرمریت ازنا دارای رگه هایی می باشد که زیبایی و براقیت آن را دو چندان می کند. صیقل پذیری این سنگ براقیت و درخشندگی آن را بالا برده و سطح آن را صاف می کند. رنگ روشن و طرح ساده ی این سنگ باعث شده تا به کف پوش مناسبی برای پله، پارکینگ و مکانهای داخلی و خارجی ساختمان ها باشد. خرید انواع سنگ ازنا در حجم ها و سایز های مختلف در این سایت امکان پذیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما