توزیع عمده انواع تراورتن

توزیع عمده انواع تراورتن معمولا در شهرهایی انجام می شود که دارای معادن تراورتن است. سنگ تراورتن یکی از پرکاربردترین انواع سنگهای ساختمانی در ایران است. فروش عمده این سنگها در اغلب استانهای ایران انجام می شود.

توزیع عمده انواع تراورتن

توزیع عمده انواع تراورتن

توزیع عمده انواع تراورتن

ایران یکی از مراکز مهم تولید و عرضه تراورتن در دنیا است. معادن زیادی در ایران در شهرهای مختلف در حال استخراج انواع تراورتن هستند. حتما می دانید که این سنگ جزو سنگهای رسوبی است و یک انتخاب خوب برای آب و هوای خشک است.
اغلب اوقات این سنگ مناسب بسیاری از شهرهای ایران است. معمولا از این سنگها در نمای ساختمانها استفاده می شود. تنوع رنگ، کیفیت، سورت، سایز و ضخامتا این سنگها در بازار بسیار زیاد است. اما اغلب در بازار از انواع کرم تراورتن در تم های مختلفی موجود است.

تولید سنگهای تراورتن

توزیع عمده انواع تراورتن

استان مرکزی و شهر محلات بزرگترین مرکز تولید انواع تراورتن در ایران است. انواع تراورتن عباس آباد، حاجی آباد، دره بخاری و آبگرم از تولیدات معادن این شهر است. البته این سنگها همانطور که می دانید در سورتها و رنگهای مختلفی تولید و عرضه می شوند.

سنگ تراورتن مناسب نمای ساختمان

توزیع عمده انواع تراورتن

بسیاری از سازندگان تصمیم می گیرند تا در نمای ساختمان خود از سنگ تراورتن استفاده کنند. قبلا هم اشاره کردیم که این سنگ دارای تنوع خوبی در رنگ است. به راحتی می توان انواع رنگ کرم، سفید، شیری، زرد، قهوه ای، شکلاتی و قرمز این سنگ را در بازار پیدا کرد.
ولی معمولا از سفید عباس آباد و شکلاتی دره بخاری در نما استفاده می شود. در بازرگانی سنگ شگفت انگیز نیز این سنگها بسیار پرفروش هستند. بدون شک انواع تراورتن رامشه، تکاب، یزد، کاشان نیز به وفور در بازار موجود است.
از طرف دیگر این سنگ بسیار مناسب آب و هوای کشور ما است و عمر طولانی در نمای ساختمان شما دارد. جالب است بدانید سنگ تراورتن به مرور زمان در نمای ساختمان شما روشنتر می شود و به اصطلاح رنگ باز می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما