تولیدی سنگ مرمریت بیرجند آرک

سنگ مرمریت بیرجند نوع خاصی از سنگ های مرمریت در سطح کشور بوده است این سنگ از طرح های خاصی نیز بر خوردار بوده است. سنگ مرمریت آرک برجند از میزان تخلخل زیادی برخوردار بوده است. این سنگ نیز مانند دیگر سنگ های مرمریت جر سنگ های آهکی بوده است. کانی مورد نظر از نوع یازه های دگرگونی در سطح کشور بوده است که طی فرایند های خاصی تولید شده و از معادن خود استخراج می گردد. نمایندگی های این سنگ را در کشور به علاقمندان خود عرضه می دهند. 

تولیدی سنگ مرمریت بیرجند آرک

دانستنی هایی درباره سنگ مرمریت ایرانی

دانستنی هایی درباره سنگ مرمریت ایرانی سنگ مرمریت ایرانی در داخل کشور مصرف زیادی را را دارا می باشد که علاقمندان از این سنگ برای نماهای داخلی و خارجی ساختمان های خود استفاده می کنند از این مدل سنگ ها در راه پله ها و کف پوش ها پارکینگ ها و دیوارهای و انباری ها می توان به راحتی استفاده نمود.

معدن این سنگ مورد نظر در استان خراسان جنوبی بوده است و این سنگ از این منطقه توسط نمایندگی های استخراج شده و برای استفاده مشتریان خود قرار می گیرد. این کاتنی به طور معمول در سطح کشور به دو صورت فراوری می شود که به نام های اره بری و قله بری  تولید می شوند.

کیفیت و درجه استفاده از این سنگ به موارد زیر بستگی دارد:

  1. نوع سنگ
  2. نداشتن ناخالصی های احتمالی در داخل سنگ
  3. سورت مناسب کانی مورد نظر
  4. قطر سنگ
  5. گونیا بودن ابعاد سنگ
  6. لب پر نبودن سنگ
  7. ساب سنگ
  8. نوع متریال های مورد استفاده از کانی
  9. روش حمل و انتقال سنگ
    گزینه های نوشته شده از عواملی هستند که می تواند در کیفیت استفاده کردن از این سازه موثر بوده باشد مشتریان در هنگام خرید این سنگ معمولا بر اساس این شاخص ها این سنگ را برای خود تهیه می کنند.

مشخصات عمومی سنگ مرمریت آرک بیرجند

مشخصات عمومی سنگ مرمریت آرک بیرجند مشخصات عمومی سنگ مرمریت آرک بیرجند برای استفاده علاقمندان به این سنگ به صورت گزینه های زیر بوده است که مشتریان برا در نظر گرفتن این موارد این سنگ را برای خود از بازار سفارش می دهند.

از شاخص های بارز این سنگ می توان گفت که این کانی با رنگ های کرم گل دار و رگه های زرد مشکی در سطح بازار موجود است این موارد از شاخص های بارز این سازه برای علاقمندان بوده است.

این سنگ همان طور که گفته شد از میزان ساب پذیر خوبی نیز برخوردار بوده است این سنگ های برای استفاده در کف ساختمان ها مناسب نبوده است اگر قصد استفاده در این مکان را برای این سنگ دارد بهتر است که در تصمیم خود تجدید نظر داشته باشید.  و سنگ دیگری را برای خود انتخاب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما