تولید بهترین سنگ تراورتن خرمایی تکاب

سنگ تراورتن خرمایی تکاب :

شاید این سوال برای شما نیز پیش امده باشد که تراورتن چیست؟ سنگ آهکی است که در اثر فعالیت چشمه های آب گرم ایجاد می شود و به صورت لایه لایه تشکیل می شود و برش ان نیز به دو صورت موازی و افقی نسبت به لایه ها انجام می شود .چنانچه سنگ تراورتن موازی لایه ها بریده شود تصویر لایه ها به صورت ابر روی سنگ مشاهده می شود و چنانچه عمود بر صفحه ها برش انجام شود تصویر خطوط موازی بر روی سنگ مشاهده می شود.

شهرستان تکاب در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد که به دلیل وجود چشمه های آب گرم در تولید سنگ تراورتن خرمایی در ایران پیشتاز است.

تولید بهترین سنگ تراورتن خرمایی تکاب

دلایل رونق استفاده سنگ تراورتن خرمایی

دلایل رونق استفاده سنگ تراورتن خرمایی در فرایند تولید سنگ تراورتن خرمایی تکاب جهت پر کردن خلل و فرج از رزین یا اپوکسی استفاده می شود که در نهایت سطح کاشی صاف و یک دست می شود.

استفاده از پالیژرهای مرغوب در این سنگ سبب شفافیت سنگ تراورتن خرمایی تکاب می شود.

این سنگ به علت داشتن سوراخ در پشت خود دوغاب سیمان را به خوبی در پشت خود جذب کرده و باعث دوام سنگ در طی سالیان می شود و در برابر انبساط و انقباض مقاومت خوبی از خود نشان می دهد،همچنین این سوراخ ها مانند عایق های حرارتی و صوتی عمل کرده که این یک مزیت برای استفاده در ساختمان ها می باشد.

براقیت ، ثابت ماندن رنگ در برابر نور خورشید ، مقاومت بالا در برابر سرما و گرما ، صیقل پذیری زیاد ، شرایط استخراج ایده آل ، قابل دسترس بودن و تم تیره به همراه نقش ها و طرح های زیبا با موج های سفید دلیل زیبایی چشمگیر این سنگ شده است که این سنگ را از بقیه سنگ ها متمایز و برتر قرار می دهد.

متنوع ترین طرح های سنگ تراورتن خرمایی تکاب

متنوع ترین طرح های سنگ تراورتن خرمایی تکاب انواع سنگ خرمایی تکاب می تواند به دو صورت بی موج و موج دار تولید گردد ،سنگ تراورتن خرمایی تکاب به صورت دو سورت رنگی ، سیلور و خرمایی فراوری می گردد.

سنگ تراورتن تکاب دارایه رنگ های متنوع و بافت نواری شکل است که بسته به وجود ترکیبات آهن ، کلسیم و دیگر ناخالصی ها رنگ های سفید ،کرم ،خاکستری ، نقره ای ،لیمویی و قرمز و شکلاتی به خود می گیرد.

سنگ مشکی تراورتن تکاب (سیلور تکاب) و سنگ قهوه ای تراورتن تکاب (خرمایی تکاب) هر دو در طرح نما مورد استفاده قرار می گیرند.

سنگ کرم تراورتن تکاب تمام شمش قابل استفاده برای نمای ساختمان است این نوع سنگ با تراورتن حاجی آباد و دره بخاری برابری می کند اما به دلیل قیمت مناسب تر جایگزین بسیار خوبی برای این نوع سنگ ها می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما