تولید زیباترین سنگهای مرمر

تولید زیباترین سنگهای مرمر برای صادرات را به ما بسپارید. بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان انواع سنگهای مرمر در ایران است. اغلب تولیدات ما به کشورهای مختلفی در دنیا صادرات می شود.

خرید سنگ اسلب مرمر

تولید زیباترین سنگهای مرمر

فروش سنگ مرمر در اصفهان

همانطور که می دانید، ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سنگهای مرمر در دنیا است. البته کشورهای کمی در دنیا در حال استخراج و تولید این سنگها هستند. اما در مورد ایران قضیه کاملا متفاوت است.
زیرا ایران دارای بیشترین و بزرگترین معادن سنگهای اونیکس در دنیا است. بعلاوه، تنوع سنگهای اونیکس ایرانی در دنیا بی نظیر است. امروزه، ما شاهد هستیم ایتالیا بزرگترین تولید کننده سنگهای مرمریت در دنیا از خریداران سنگهای مرمر ایرانی است.
معنی این موضوع این است که حتی بزرگان این صنعت نیز در دنیا متوجه قدرت ایران در استخراج و تولید سنگهای مرمر شده اند. آنها نیز ترجیح می دهند تا از ایران سنگهای خودشان را تامین کنند.
جالب است بدانید، حتی امریکا نیز دائم به صورت غیر مستقیم در حال خرید سنگهای مرمر از ایران است. چین نیز یکی دیگر از بزرگترین خریداران انواع سنگهای مرمر از ایران است.
البته چینی ها معمولا کوپ این سنگها را خریداری می کنند و برای تولیدات مختلف به کشور خودشان ارسال می کنند.

خرید زیباترین سنگهای مرمر

کیفیت سنگهای مرمر ایرانی

بدون شک، سنگهای مرمر جزو زیباترین و گرانترین سنگهای ساختمانی در بازار سنگهای ساختمانی ایران هستند. خریداران داخلی و خارجی زیادی به دنبال خرید انواع این سنگها هستند.
بازرگانی سنگ شگفت انگیز همواره در تلاش است تا بتواند بهترین کیفیت و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. بخش بزرگی از فعالیتهای همکاران ما در بازرگانی سنگ شگفت انگیز روی ارائه خدمات نوین برای شما است. ایجاد این خدمات نوین از مهمترین دغدغه های مدیران بازرگانی سنگ شگفت انگیز است.
برای رسیدن به این هدف تیمها و افراد زیادی در حال تلاش شبانه روزی هستند. قسمت اعظم تولیدات ما در زمینه سنگهای مرمر مخصوص صادرات این سنگها است.
شاید شما نیز مشتریان صادراتی زیادی داشته باشید که به خرید این سنگها علاقه دارند. پیشنهاد می کنم برای دریافت لیست قیمت محصولات ما حتما با دپارتمان فروش مجموعه ما تماس بگیرید. همکاران ما برای یک صادرات با کیفیت به شما کمک می کنند.

واردات سنگهای مرمر ایرانی

سنگ مرمر مناسب شما چیست

به جرات می توان ادعا کرد تمام کشورهای دنیا علاقمند به خرید سنگهای مرمر ایرانی هستند. اما مشکلاتی نیز در این راه وجود دارد. یکی از بزرگترین مشکلات تحریم ها هستند.
همین موضوع باعث می شود تا بخش بزرگی از بازارهای جهانی را از دست بدهیم. خوشبختانه، بخش دیگری از بازار علیرغم تحریم ها حاضر به خرید و فروش از ما هستند.
بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و صادرکنندگان سنگهای مرمر در ایران است. اغلب کشورهای همسایه ما از خریداران سنگهای مرمر ایرانی هستند. در بین این سنگها انواع مرمر آبی، صورتی و سبز خریداران زیادی نیز دارند.

بهترین تولیدکننده سنگهای مرمر

جدیدترین سنگهای اونیکس (مرمر)

بازرگانی سنگ شگفت انگیز هم اکنون در حال تولید انواع سنگهای مرمر رومانسی، گلدن رز، گلدن کلودی، دیاموند و دودی است. البته انواع سنگهای مرمر سبز، آبی، صورتی، پرتقالی، لیمویی، سفید و نباتی را نیز از گذشته تاکنون تولید می کنیم.
تمام تولیدات ما به صورت اسلب و در ابعاد مختلف است. بعلاوه، اغلب قیمتهای ما قیمت تولید است و با حداقل سود قیمتها محاسبه شده است. بسیاری از مشتریان ما صادرکنندگان این سنگها هستند.
کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از قدیمی ترین خریداران ما هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما