تولید کننده سنگ ساختمانی تراورتن ارزان

سنگ ساختمانی تراورتن ارزان به عنوان بهترین و محبوب ترین مصالح ساختمانی شناخته شده که هم نقش بسیار زیادی را در ایجاد یک دکوراسیون شیک و زیبا در ساختمان داشته و هم به فراهم آوردن بستری مقاوم و محکم در کف زمین و دیوار که برخاسته از مزیت های فراوان است کمک می کنند. حال اگر شما از خریداران این محصولات هستید و قصد دارید خرید عمده آنها را به انجام برسانید، می توانید به سراغ وبسایت ما آمده و خریدی مستقیم از تولید کننده سنگ داشته باشید.

تولید کننده سنگ ساختمانی تراورتن ارزان

بررسی مشخصات سنگ تراورتن

بررسی مشخصات سنگ تراورتن تراورتن نوعی سنگ آهک است که در اثر رسوبات معدنی از چشمه های طبیعی ایجاد می شود. این سنگ رسوبی در اثر رسوب سریع کربنات کلسیم ، معروف به کلسیت ایجاد می شود. مواد معدنی دیگر با کلسیت مخلوط می شوند و چرخش ها و حرکات منحصر به فردی ایجاد می کنند که ویژگی متمایز تراورتن را ایجاد می کند.

تراورتن یک انتخاب همه فن حریف است زیرا دارای ویژگی های مختلفی است که به شما کمک می کند تا به ظاهری که می خواهید برسید.

از ویژگی های عالی سنگ تراورتن به موارد زیر اشاره شده است:

جلا: با درخشش بالای تراورتن صیقل یافته جلوه ای از لوکس ایجاد کنید. تراورتن صیقلی صاف شده و براق می شود تا یک سطح بازتابنده براق بدست آورد.

صاف و صیقلی بودن: سنگ های صاف شده بدون درخشش ، یک پایان صاف و در عین حال مات را ارائه می دهند. با استفاده از آسیاب و بوف کردن یک طرف سنگ ناتمام ، یک ظاهر و بافت صاف به دست می آید.

برس زده: از جلوه طبیعی سنگ تراورتن با روکش براق استفاده کنید. این روکش بافت دارای نمای بیرونی پر نشده و نمای روستایی و در عین حال پیچیده ای است. این شکل با مسواک زدن سطح سنگ با برس یا چرخ سیم تا رسیدن به بافت دلخواه بدست می آید.

صادرات سنگ ساختمانی تراورتن ارزان

صادرات سنگ ساختمانی تراورتن ارزان سنگ های درجه یک هم از نظر ویژگی های ظاهری در سطح بسیار بالایی قرار داشته و هم از جهت ویژگی های کیفیتی است که بی نظیر می آیند.

حتی درجه مرغوبیت موجود در این سنگ های تراورتن به حدی است که موجب صادرات سنگ تراورتن به کشور های دیگر شده است.

اما در خصوص عرضه این نوع از محصولات باید گفت که تعدادی از مراکز به عرضه مستقیم آن ها پرداخته اند.

در این صورت می توان به مراکز عرضه مستقیم از جمله همین مرکز که حالا کانون مراجعات بسیاری قرار گرفته و پذیرای خریداران بسیاری از اقصی نقاط کشور می باشد، مراجعه کرده و بنابراین خیلی سریع و فوری اقدام به ثبت سفارش کرد.

از همه مهم تر اینکه، می توان از نازلترین و بهترین قیمت سنگ درجه یک صادراتی نیز بهره کافی را برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما