تولید کننده سنگ مرمریت بوکان درجه یک

سنگ مرمریت بوکان، از جمله سنگ‌های آهکی است که با کیفیت های درجه یک در ابعاد مختلف و اندازه های متفاوت تولید می شود. تولید کننده سنگ مرمریت بوکان، سعی بر این دارد که سنگی با درجه کیفی بالا، مقاومت بالا و…  را به بازار ارائه دهد تا بتواند توجه مشتریان را به این سنگ جلب کند.

تولید کننده سنگ مرمریت بوکان درجه یک

نکات خواندنی درباره سنگ مرمریت بوکان

نکات خواندنی درباره سنگ مرمریت بوکان

سنگ مرمریت بوکان دارای ساختار آهکی است، انواع سنگ های مرمریت از جمله سنگ مرمریت بوکان حاصل انباشته شدن و تراکم رسوبات بر اثر فشار دیگر سنگ ها و رسوباتی که در قسمت بالاتر آن وجود دارد، ایجاد می شود.

سنگ مرمریت بوکان از نظر زیبایی، بی نظیر و از نظر استقامت، بسیار محکم می باشد. سنگ‌های مرمریت از جمله سنگ مرمریت بوکان در نماهای خارجی و داخلی ساختمان ها به کار برده می شود. سختی سنگ مرمریت بوکان بسیار زیاد است و قدرت مقاومت بسیار بالایی دارد. این سنگ ها از نظر مقاومت در برابر فرسایش و آتش نسبت به سنگهای دیگر مقاوم تر هستند.

سنگ مرمریت بوکان برای استفاده به عنوان کفپوش و استفاده در راه پله ها مناسب می باشد.

انواع مرمریت بوکان و سنگ های مرمریت دیگر، در رنگ های مختلف یا به صورت رنگ های ترکیبی به چشم می خورند. تنوع رنگی در انواع سنگ مرمریت بوکان سبب شده است، تا این سنگ ها طرفداران خاصی را به خود جلب کنند و و باعث افزایش تعداد مشتریان این سنگ ها شده است.

کیفیت های گوناگون انواع سنگ بوکان

کیفیت های گوناگون انواع سنگ بوکان

کیفیت انواع سنگ ها از جمله کیفیت سنگ بوکان، با یکدیگر بسیار متفاوت است. کیفیت انواع سنگ های فرآوری شده بوکان، بر قیمت آنها تاثیر گذار است. هر چقدر استحکام سنگ‌ها بیشتر باشد، کیفیت آن ها بالاتر است. مقاومت بالای سنگ ها در انواع مختلف، متفاوت است و سنگ هایی که دارای مقاومت بالا در برابر فرسایش، تغییرات جوی و… هستند نشان از کیفیت بالای آنها است. سنگ هایی که دارای سطحی صاف و صیقلی هستند و تخلخل آنها یکنواخت  باشد از جمله سنگ های با کیفیت هستند.

مواد پرکننده ای که سبب می‌شوند سطح انواع سنگ ها بوکان صاف و صیقلی شوند، نوع مواد پرکننده جهت صیقل کردن سنگ ها، در کیفیت سنگ تأثیرگذار است. هرچقدر این مواد پرکننده سطح سنگ، مرغوب تر باشند کیفیت آن سنگ بالاتر است و بالعکس هرچقدر کیفیت مواد پرکننده پایین باشد، کیفیت آن سنگ نیز پائین تر است.

به هر میزان که تراکم انواع سنگ ها اعم از سنگ بوکان بیشتر باشد، مقاومت این سنگ ها نیز بیشتر است و در نتیجه کیفیت آن سنگ بالاتر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما