تولید کننده سنگ گرانیت آبی درجه یک

امروزه در صنعت ساختمان سازی،  به علت مقاومت بالای سنگها، از انواع مختلف آنها استفاده می شود که یک نمونه از این سنگ های پرکاربرد، سنگ های گرانیتی می باشد. از سنگ گرانیت که از جمله  سنگ های مقاوم و زینتی می باشد، در ساختمان سازی، برای نمای داخلی و خارجی ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرد. 

سنگ های گرانیت انواع مختلفی دارند که بسته به مکان مورد استفاده انتخاب می شوند.

یکی از سنگ های زیبا و مقاوم گرانیت، سنگ گرانیت آبی می باشد که از جمله سنگ های نادر جهان است که به شکل سنگ های وارداتی از کشور نروژ به ایران می آید دارای شکل و جلای بی نظیر و مناسب برای نمای داخلی است.

تولید کننده سنگ گرانیت آبی درجه یک

روش تشخیص بهترین سنگ گرانیت

روش تشخیص بهترین سنگ گرانیت

اغلب مردم در انتخاب سنگ مناسب تنها به شکل ظاهری و صاف بودن سطح سنگ دقت می کنند و پس از گذشت مدتی به پایین بودن کیفیت سنگ انتخابی پی می برند،  بنابراین باید در تشخیص سنگ گرانیت مرغوب از پارامتر های تخصصی تری استفاده کرد.

به چند مورد از آن اشاره می شود: 

  • سنگ مرغوب باید جذب آب پایینی داشته باشد 
  • در مقابل عواملی هم چون گرما،  سرما،  نور خورشید و مواد شیمیایی مقاوم باشد. 
  • سنگ های طبیعی دارای رگه های سیاهی هستند که این نشان از طبیعی بودن سنگ و هم چنان گذشت زمان بسیار برای ایجاد آن سنگ است. 
  • سنگ مرغوب مقاومت بالایی در مقابل فشار و هم چنین خوردگی از خود نشان می دهد. 
  • در تشکیل سنگ باید از کانی های مضر استفاده نشده باشد. 

دسته بندی انواع سنگ گرانیت آبی

دسته بندی انواع سنگ گرانیت آبی  

سنگ های گرانیت دارای تنوع رنگ زیبایی هستند که از آنها در بسیاری از قسمت های ساختمان استفاده می شود. این تنوع رنگ در دسته ی سنگ های گرانیت به دلیل وجود کانی های ثانویه در تشکیل این نوع سنگها می باشد.  یکی از سنگ های گرانیت زینتی، سنگ گرانیت آبی می باشد که از معادن کشور های محدودی استخراج می شود از جمله سنگ های مرغوب و زیبای گرانیت،  سنگ گرانیت آبی نروژ می باشد که از معدن نروژ استخراج می شود و به سایر کشورها صادر می شود و به دلیل زیبایی این سنگ از این سنگها برای نمای داخلی خانه ها،  مکان های دیدنی،  سطح روی کابینتها،  دیوارها و سقف حمام و… مورد استفاده قرار می گیرد. 

سنگ های گرانیت آبی بسته به رنگ و طرح سنگ به کار رفته شده، کیفیت فرآوری سنگ و میزان مواد ناخالصی موجود در سنگ و..  در دسته های متفاوتی قرار می گیرند که دارای قیمت های متفاوت و بسته به نیاز مشتری در اختیار آن قرار داده می شود. 

1

  1. سلام خدمت عزیزان در سایت سنگ کاران واقعا سنگهای گرانیت آبی بسیار زیبا از سنگ و جلوه خاصی به نمای ساختمان و کف ساختمان می‌دهد خواستم تشکر کنم از قیمت‌های خیلی خوب سایت و قسمت مشاوره که بسیار عالی ما را راهنمایی کردن درود بر شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما