خرید انواع سنگ تراورتن پرطاووسی در اصفهان

سنگ تراورتن پرطاووسی از جمله سنگ های پر طرفداران در دوره کنونی برای ساختمان سازی است. در همه شهرهای ایران به ویژه شهر اصفهان خرید انواع سنگ تراورتن پرطاووسی بازار پر رونقی دارد. امروزه بسیاری از مردم برای نمای خارجی منازل و ساختمان های خود از این نوع سنگ استفاده می کنند. از این رو، خرید انواع سنگ تراورتن پرطاووسی در اصفهان می توان بسیار مهم باشد. 

خرید انواع سنگ تراورتن پرطاووسی در اصفهان

مشخصات سنگ تراورتن پرطاووسی اصفهان

مشخصات سنگ تراورتن پرطاووسی اصفهان سنگ های تراورتن یکی از بهترین و محبوب ترین نوع سنگ ها در در میان مصالح ساختمان سازی می باشند. امروزه این نوع از سنگ ها به طرح ها و مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. یکی از بهترین و محبوب ترین نوع این سنگ ها، مدل پر طاووسی آن است. این نوع از سنگ تراورتن دارای ویژگی ها و مشخصاتی است که آن را در مقایسه با دیگر سنگ ها خاص و متمایز می کند. از جمله مشخصات این سنگ ها می توان به این موارد اشاره کرد:

  • داشتن مقاومت بالا و زیاد در برابر فشار و ضربه: از جمله مشخصاتی که این نوع از سنگ ها دارند، مقاومت بالایی است که در برابر فشار و ضربه دارند. از این رو، استفاده از آن می توان بسیار مناسب برای محل هایی که احتمال فشار و ضربه وجود دارد باشد.
  • زیبایی منحصر به فرد: همان طور که از اسم این نوع و مدل از سنگ نیز پیداست، زیبایی این نوع از سنگ واقعا بسیار عالی است. به همین دلیل استفاده در آن برای نمای ساختمان بسیار مناسب می باشد.
  • عایق بودن: این سنگ ها به دلیل کیفیت بالایی که دارند، می توانند در شرایط آب و هوایی بالا مقاومت بیشتری داشته باشند و علاوه بر آن به عنوان عایق دما نیزعمل می کنند.
  • استحکام و انسجام بالا به همراه صیقل پذیری مناسب از دیگر مشخصات و ویژگی های این سنگ هاست. به همین دلیل امروزه این سنگ ها به صورت بسیار براق و شفاف تولید می شوند.

دسته بندی انواع سنگ تراورتن در ایران

دسته بندی انواع سنگ تراورتن در ایران سنگ های تراورتن را می توان بر اساس معیارهای مختلف به به دسته های گوناگونی تقسیم بندی کرد. یکی از این معیارها، محل و کارخانه تولید این سنگ ها است. امروزه در ایران سنگ های تراورتن را بر اساس محل و شهر تولید آن ها به دسته های زیر تقسیم می کنند. 

سنگ تراروتن اصفهان از جمله مهم ترین و شناخته شده ترین نوع این سنگ ها است که امروزه سنگ پرطاووسی اصفهان بازار بسیار پر رونقی دارد. علاوه بر این باید به سنگ تراورتن شیراز، سنگ تراورتن یزد و یا بوکان نیز اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما