خرید سنگ اسلب مرمر

خرید سنگ اسلب مرمر به صورت عمده مزایای زیادی دارد. مهمترین مزیت خرید عمده این سنگها درباره قیمت این سنگها است. شما می توانید در خرید عمده این سنگها را با قیمت ارزانتری خریداری کنید. طبیعتا، تمام مشتریان نیز در بازار به دنبال خرید ارزان هستند.

خرید سنگ اسلب مرمر

خرید سنگ اسلب مرمر

خرید سنگ اسلب مرمر

اسلب سنگهای مرمر (اونیکس) کاربردهای فراوانی دارد. اغلب از این سنگها در دیوارها و یا کف ساختمانها استفاده می کنند. مزیت بزرگ این سنگها این است که به استثنا نمای ساختمان، می توان در جاهای زیادی از این سنگها استفاده کرد.
خوشبختانه، انواع اسلب سنگهای مرمر در رنگها و ابعاد مختلفی نیز در بازار سنگهای ساختمانی موجود است. این یعنی خریداران در زمان خرید خود قدرت انتخاب زیادی دارند.
اساسا، تنوع در تولید هر محصولی مزایای فراوانی دارد. بخش عمده خریداران اسلب سنگ مرمر در ایران، صادرکنندگان این سنگها هستند. در واقع این سنگها بسیار مورد توجه مشتریان خارجی از کشورهای مختلف دنیا است. با الطاف خداوند، کشور ایران یکی از مهمترین مراکز تولید سنگهای مرمر در دنیا است.
به جرات می توان گفت هیچ کشوری در دنیا این همه تنوع در تولید و استخراج سنگهای مرمر مانند ایران را ندارد. اما بخش دیگری از خریداران سنگهای مرمر، سازندگان بناها و برج های لوکس تجاری و مسکونی هستند.

فروش سنگ اسلب مرمر

خرید سنگ اسلب مرمر

بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از برترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع سنگهای اسلب مرمر در ایران است. اگر به کارخانه ما آمده باشید حتما با محصولات ما آشنایی دارید.
سالهای زیادی انواع سنگهای مرمر سفید، نباتی، صورتی، سبز، آبی، پرتقالی و لیمویی را انجام می دهیم. در سالهای اخیر نیز تولید اسلب مرمر رومانسی، پرنسس، بلک رز، دیاموند و گلدن کلودی را آغاز کردیم.
البته در تدارک هستیم تا بتوانیم نمونه های جدیدی از سنگهای مرمر را نیز تولید کنیم. حتما شما را در جریان این تولیدات اخیر قرار خواهیم داد.

خریداران سنگ اسلب مرمر

خرید سنگ اسلب مرمر

بسیاری از کشورهای عربی همسایه ایران از خریداران اسلب سنگهای مرمر ایرانی هستند. به طور یقین، این مشتریان به خوبی می دانند که در هیچ جای دنیا نمی توانند نظیر سنگهای مرمر ایران را پیدا کنند.
حتی ایتالیا نیز به عنوان یک تولید کننده مطرح در دنیا نیز امکان رقابت از نظر تنوع را با ایران ندارد. به همین دلیل اغلب ایتالیایی ها از طریق شرکتهای واسطه اقدام به خرید سنگهای مرمر ایرانی می کنند.
قطعا این موضوع برای ما باعث افتخار است. بعلاوه، بسیاری از کمپانی های امریکایی و اروپایی نیز از این طریق از همکاران ما در ایران سنگ مرمر خریداری می کنند.
با توجه به بازار امروز سنگهای مرمر در دنیا مشتریان به دنبال تنوع هستند. آنها دوست دارند انتخاب های زیادی داشته باشند. تقریبا همه خریداران دائم در حال مقایسه کیفیت، رنگ و قیمت سنگها هستند.

صادرات سنگهای مرمر ایرانی

خرید سنگ اسلب مرمر

اغلب تولیدات سنگهای مرمر در بازرگانی سنگ شگفت انگیز برای صادرات به کشورهای دیگر ارسال می شود. خوشبختانه آمار صادرات خوبی داشته ایم و توانسته ایم بخش زیادی از قاره آسیا و اروپا را پوشش دهیم.
بدون تردید اگر موانع صادراتی به همت دولت کمتر شود آمار صادرات ما نیز افزایش می یابد. شاید شما نیز مشتریان صادراتی دارید و به دنبال تامین کننده سنگهای مرمر هستید.
لطفا همین حالا با دپارتمان فروش مجموعه ما تماس بگیرید. بهترین متخصصین صنعت سنگ ایران آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان برای شما هستند. لذت همکاری با متخصصین را، با مجموعه ما تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما