خرید سنگ مرمر ساختمانی صورتی

خرید سنگ مرمر ساختمانی صورتی با کیفیت بالا همیشه مورد توجه خریداران این سنگها بوده است. بازرگانی سنگ شگفت انگیز با هدف تولید باکیفیت و ارائه خدمات خاص در خدمت شما است. یکی از بهترین تولیدات مجموعه ما سنگ مرمر (اونیکس) صورتی است.

خرید سنگ مرمر ساختمانی صورتی

خرید سنگ مرمر ساختمانی صورتی

خرید سنگ مرمر ساختمانی صورتی

قبلا نیز در چند مطلب همکاران ما پیرامون این سنگ زیبا توضیح داده اند. در این مطلب سعی داریم نکاتی را که قبلا توضیح داده نشده است را بیشتر باز کنیم.
سنگ مرمر صورتی یکی از زیباترین سنگهای مرمر موجود در بازار است. معدن این سنگ در نزدیکی شهر نقده قرار دارد. در واقع سنگ مرمر صورتی به دو صورت رنگ شده و یا طبیعی در بازار موجود است.
رقیب سنگ مرمر صورتی ایران در منطقه سنگ مرمر صورتی افغانی است. همانطور که می دانید کشور همسایه ما افغانستان دارای معادن فراوان سنگهای مرمر است.
انواع مرمر سفید، صورتی و سبز در این کشور استخراج می شود. اغلب محصولات افغانستان راهی بازارهای هند و چین می شود. این سنگ زیبا کاربردهای زیادی نیز دارد.
می توان از این سنگ در دیوارها و کفپوش های داخلی استفاده کرد. همچنین، سنگ مرمر صورتی اولین انتخاب خانمها است و رنگی است که اغلب خانمها به آن علاقمند هستند.

بازار خرید و فروش سنگ مرمر صورتی

خرید سنگ مرمر ساختمانی صورتی

در حقیقت سنگ مرمر صورتی همیشه سنگ مطرحی در بازار بوده است. این سنگ اغلب جزو سنگهای پر فروش مجموعه ما است. خوشبختانه، صادرات این سنگ روز به روز در حال افزایش است و مشتریان زیادی در دنیا به دنبال خرید این سنگ هستند.
در برخی از سورت های سنگ مرمر صورتی، مشاهده می کنیم که رنگ این سنگ رو به قرمز می رود. بر اساس تجربه ای که داریم رنگ گرم این سنگ یکی از مهمترین فاکتورهای جذابیت و فروش آن است.
تولید این سنگ در بازرگانی سنگ شگفت انگیز معمولا به صورت اسلب است. این سنگ در سایزهای مختلفی تولید می شود که ارتباط مستقیمی با سایز کوپ آن دارد.
برخی از خریداران از این سنگ در کانتر و جزیره نیز استفاده می کنند. حتی دیده شده از آین سنگ برای ساخت مصنوعات سنگی مانند وان حمام نیز استفاده می شود.

واردات سنگهای مرمر ایرانی

خرید سنگ مرمر ساختمانی صورتی

یکی از بزرگترین بخشهای صادرات ایران مربوط به صادرات سنگهای ساختمانی است. با گسترش ویروس کرونا در ایران و جهان صادرات تمام کالاها برای مدتی متوقف و سپس کاهش یافت.
اما در سال اخیر خوشبختانه مسافرت مشتریان خارجی به ایران برای خرید سنگ افزایش یافته است. به خصوص در ماههای اخیر شاهد ورود مشتریان زیادی به ایران هستیم.
شاید بپرسید این مشتریان از کدام کشورها هستند؟ غالبا این خریداران از چین، عراق، پاکستان، هند و همسایگان شمالی ایران هستند. یکی از مهمترین مشکلات ما با این خریداران سایزهای نامتعارف این خریداران است. سایزهای مورد نیاز این مشتریان را که معمولا با ضخامتهای زیاد است نمی توان به سادگی در ایران تولید کرد.
بعلاوه، به هیچ وجه امکان تغییر سایز را نیز ندارند و طوری مذاکره می کنند که انگار سایز آنها وحی منزل است و غیرقابل تغییر است.

تجربه فروش سنگ مرمر صورتی

خرید سنگ مرمر ساختمانی صورتی

بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از باتجربه ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ مرمر صورتی در ایران است. ما تجربه فروش این سنگ را به کشورهای مختلفی تاکنون داشته ایم.
برخی از این خریداران، به صورت ثابت از ما سنگ مرمر صورتی را خرید می کنند. ایجاد خدمات خاص برای مشتریان داخلی و خارجی یکی از برترین تخصص های ما است.
یکی از این خدمات خاص ما قرار دادن همیشه 5 متر مربع بیشتر از سفارش مشتری و ارسال برای خریداران است. این موضوع باعث می شود، همیشه این مشتریان تماس می گیرند و تشکر می کنند.
اگر قصد دارید تا درباره خدمات ما بیشتر بدانید حتما با دپارتمان فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما