خرید سنگ مرمر سفید

خرید سنگ مرمر سفید حتی برای تولید کنندگان سنگهای ساختمانی نیز جذاب است. سنگ مرمر سفید در ایران در معادن مختلفی تولید و استخراج می شود. معادن زیادی در ایران در حال استخراج انواع سنگهای مرمر سفید هستند.

خرید سنگ مرمر سفید

خرید سنگ مرمر سفید

عمده فروشی اسلب مرمر

همیشه زمانی که ما سنگهای مرمر را به خریداران پیشنهاد می کنیم با این پرسش مواجه می شویم که چرا باید سنگ مرمر بخریم؟ پاسخ این سوال خود نیاز به انتشار یک مطلب جداگانه دارد.
البته همکاران بنده این مطلب را قبلا نوشته و منتشر کرده اند. بنابراین با توجه به اینکه شما آن مطلب را مطالعه می کنید ما در اینجا پاسخ کوتاهی به این سوال می دهیم.
بدون شک سنگ مرمر بهترین سنگ ساختمانی در میان سنگهای ساختمانی است. درست است شاید قیمت بالایی نسبت به سنگهای دیگر داشته باشد اما مزایای خاصی نیز دارد.
مهترین ویژگی و یا بهتر بگویم برتری این سنگ نسبت به سنگهای دیگر عبور نور و جذب نور است. در حقیقت انواع سنگهای مرمر به خصوص سنگ مرمر سفید به شدت محیط داخل خانه شما را روشن می کنند.
برای بسیاری از ساختمانهایی که نور کمی دارند این سنگها به شدت توصیه می شود. ویژگی مهم بعدی این سنگها تنوع رنگ بالای آنها است. در بازرگانی سنگ شگفت انگیز انواع سنگهای مرمر آبی، صورتی، سفید، سبز، پرتقالی، نباتی، لیمویی به صورت اسلب تولید و عرضه می شود.
تنوع رنگ مرمر سبز در بازار بسیار زیاد است. انواع سبز حرم، سبز چوبی، سبز و سفید و سبز کاهویی در بازار این سنگها در ایران موجود است. معادن مختلفی در ایران نظیر معادن یزد، کرمان و قروه انواع سنگهای مرمر سفید را تولید و استخراج می کنند.

فروش عمده سنگ مرمر

خرید و فروش سنگ اونیکس

سنگ مرمر سفید یکی از پرفروش ترین سنگها در بین سنگهای مرمر است. بخش بزرگی از خریداران کوپ سنگ مرمر سفید تولید کنندگان سنگهای مرمر هستند.
همکاران ما بعد از خرید و برش کوپ این سنگها آنها را به صورت اسلب برش می زنند و با رنگهای مختلف این سنگها را رنگ می کنند. اما بخش دوم خریداران این سنگها، مصرف کنندگانی هستند که اسلب ها را خریداری می کنند و یا در پروژه های خود به کار می برند و یا آنها را صادرات می کنند.
بسیار در مورد قیمت سنگهای مرمر از همکاران ما پرسیده می شود. در حقیقت همه می خواهند بدانند که کدام نوع از سنگهای مرمر ارزانتر از بقیه سنگها است و چرا؟
حدود قیمت سنگهای مرمر از متری ۲ میلیون تومان شروع می شود و تا متری ۸ میلیون تومان در بازار موجود است. همانطور که قبلا نیز گفته شده است، ظاهر این سنگها هر چقدر پاکتر باشد قطعا قیمت بیشتری دارند.
البته این موضوع شامل سایز و ضخامت این سنگها نیز می شود. هر چقدر سایز بزرگتر و ضخامت سنگهای مرمر بیشتر باشد، طبیعتا قیمت این سنگها نیز بالاتر است.

چرا سنگ مرمر بخریم؟

سایت خرید سنگ اونیکس ساختمانی

مهمترین دلیلی که به شما پیشنهاد می کنیم تا از سنگ مرمر سفید در پروژه های خود استفاده کنید، قیمت این سنگ است. شما به سادگی می توانید این سنگ را در بازرگانی سنگ شگفت انگیز زیر قیمت بازار تهیه کنید.
حتی اگر قصد صادرات این سنگ را نیز دارید با بهترین کیفیت، قیمت، بسته بندی و حمل و نقل در خدمت شما عزیزان هستیم. از طرف دیگر انواع سنگهای مرمر سفید در واقع، دارای سورت های مختلفی هستند.
برخی از این سورتها مانند مرمر سفید یزد بوک مچ و فورمچ نیز دارند که زیبایی فوق العاده ای برای فضاهای داخلی پروژه های شما ایجاد می کند. تولیدات ما خوشبختانه تنوع زیادی دارند.
علیرغم تولید انواع سنگهای مرمریت، گرانیت، تراورتن و بازالت انواع سنگهای مرمر رومانسی، بلک رز، گلدن کلودی، دیاموند و پرنس را نیز برای شما تولید و عرضه می کنیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارشات خود می توانید با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما