خرید سنگ مرمر فورمچ

خرید سنگ مرمر فورمچ را با بهترین برش و فرآوری در انواع مختلف از بازرگانی سنگ شگفت انگیز انجام دهید. زیباترین سنگهای مرمر (اونیکس) را در رنگهای مختلف برای شما آماده کرده ایم.

مهمترین تولیدات سنگ مرمر

خرید سنگ مرمر فورمچ

مشاوره خرید سنگهای اونیکس

ابتدا اجازه دهید تا یک توضیح مختصر درباره سنگهای بوک مچ و فورمچ برای شما عزیزان داشته باشیم. اصطلاحا به قرار گرفتن دو ورق سنگ که کاملا منطبق بر یکدیگر باشند و یک شکل هندسی خاص را ایجاد کنند، بوک مچ گفته می شود.
حال اگر چهار ورق سنگ در کنار یکدیگر قرار گیرند و یک شکل واحد هندسی را ایجاد کنند به آن فورمچ گفته می شود. خیلی کم پیش می آید که کوپ سنگها را بتوان تبدیل به بوک مچ و فورمچ کرد.
اما اگر این کار را انجام دهیم مخصوصا برای سنگهای مرمر که نور را از خود عبور می دهند شکل بسیار زیبا و منحصر به فردی ایجاد می شود. اغلب خریداران خارجی سنگهای مرمر به دنبال خرید این سورت ها هستند.
اغلب خریداران سنگهای مرمر که از روسیه و ترکیه با ما تماس می گیرند به دنبال خرید این سنگها هستند.

مرکز فروش سنگ مرمر فورمچ

خرید سنگ مرمر فورمچ

سنگ شگفت انگیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان انواع سنگهای مرمر بوک مچ و فورمچ در ایران است. بیش از 90 درصد تولیدات ما سنگهای مرمر فورمچ هستند.
بهترین متخصصین صنعت سنگ ایران در حال تولید انواع این سنگها با بالاترین کیفیتها هستند. بخش بزرگی از این تولیدات به کشورها همسایه ایران صادرات می شود.
زیرا این کشورها بزرگترین واردکنندگان انواع کالاها به خصوص سنگهای ساختمانی از ایران هستند. انواع سنگهای مرمر سبز، آبی، صورتی، سفید، نباتی، پرتقالی، دودی و عسلی را به صورت فورمچ تولید می کنیم.

صادرات سنگهای مرمر ایرانی

خرید-سنگ-مرمر-فورمچ

موضوع صادرات سنگهای مرمر در شرایط فعلی کشور ما یکی از سرنوشت سازترین موضوعات است. زیرا افزایش صادرات می تواند در هر شرایطی باعث ثبات شود.
اگر به آمار صادرات و واردات کشورهای قدرتمند دنیا توجه کنیم متوجه می شوید که این نرخ صادرات این کشورها بسیار بالا است. علاوه بر موضوع ارزآوری که بسیار مهم است، مطرح شدن نام ایران در بازار کشورهای مختلف دنیا نیز بسیار حائز اهمیت است.
افراد بزرگی در اقتصاد این کشور فعالیت می کنند. صادرات در دنیای امروز یک جنگ است که اگر می خواهیم در این نبرد پیروز میدان باشیم لازم است تا قواعد بازی را به درستی رعایت کنیم.

فروش عمده سنگ مرمر

خرید-سنگ-مرمر-فورمچ

مجموعه ما سالها در تلاش است تا بتوانیم انواع سنگهای ایرانی را به کشورهای مختلف دنیا صادرات کنیم. در این راه با خریداران عمده انواع سنگهای ساختمانی دائم در تماس هستیم.
اگر قصد سرمایه گذاری در زمینه تولید، فروش داخلی و صادرات را دارید به شما تبریک می گویم. زیرا شما به راحتی می توانید به سودهای بیش از 200 درصدی در مجموعه ما برسید.
به زودی ویدئو افرادی که در سال قبل روی پیشنهادات ما سرمایه گذاری کردند را در وبسایت و شبکه های اجتماعی سنگ شگفت انگیز منتشر می کنیم. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با دپارتمان فروش سنگ شگفت انگیز تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما