خرید سنگ پله از کارخانه

خرید سنگ پله از کارخانه یکی از خریدهای خوب مصالح ساختمانی توسط پیمانکاران یا سازندگان خواهد بود. نصب پلکان برای هر پروژه ساختمانی جزئی از نقاط اتصال طبقات می ­باشد. در حال حاضر با افزایش طبقات در پروژه ­های ساخت و ساز مسکونی یا اداری تجاری کلیه افراد سعی به استفاده از آسانسور دارند.
اما محل اتصال کلیه طبقات از طریق پلکان و راه­ پله­ های میسر می­ شود. استفاده از سنگ مناسب، زیبا، استاندارد و متناسب با بودجه پیمانکار می­ تواند نمای زیبایی برای داخل یا خارج ساختمان مهیا کند. لذا توصیه می­ شود برای انتخاب سنگ پله دقت زیادی صورت گیرد. ما شما را در این مقاله با نحوه تهیه و خرید سنگ پله خوب و با کیفیت از کارخانه، آشنا می ­کنیم.

از ویژگی های سنگ ساختمانی می توان به دوام و مقاومت بسیار بالا، جلاپذیری مطلوب، مقاومت سایشی و ضربه ای بالا، قابلیت برش و صیقل خوردن، قابلیت شستشو، ثبات رنگ، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت، مقاومت کششی و خمشی مناسب، غیر قابل نفوذ بودن، مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی، سختی و مقاومت فشاری بالا و پایداری در برابر مواد اسیدی و قلیایی اشاره نمود. از سنگ برای پوشش دیوار داخلی ساختمان، نماکاری، زیرسازی جاده ها، دیوار و شالوده، کف خیابان و پیاده رو و تزئینات مختلف استفاده می شود.

خرید سنگ پله از کارخانه

تعیین قیمت سنگ ­پله

تعیین قیمت سنگ ­پله

اگر قصد خرید سنگ پله دارید باید با عوامل تأثیرگذار بر قیمت سنگ پله آشنا باشید. ضخامت، نداشتن شکستگی، ترک، شکاف، در قیمت سنگ پله بسیار مهم است. عوامل دیگری در قیمت پله موثر است.
اما مهمترین آن­ها مواردی است که عنوان شد. شما با در نظر گرفتن این موارد می ­توانید برای قیمت مناسب با فروشنده مذاکره کنید. خریداران به این نکته توجه کنند که خرید سنگ پله از کارخانه یکی از روش­های حذف واسطه می ­باشد. در این روش سنگ با مناسب­ترین قیمت برای شما تأمین می­گردد.

سنگی که برای پلکان و کف سازی مورد استفاده قرار می گیرد در معرض سایش و ضربه خواهد بود، بنابراین باید بسیار سخت باشد و از مقاومت سایشی و ضربه ای بالایی برخوردار باشد. سنگ کف ساختمان باید قابل برش در یک جهت باشد. سنگ های رسوبی این مزیت را دارا هستند. علاوه بر آن سنگ کف و پلکان به دلیل قرار گرفتن در معرض آلودگی باید تخلخل کمی داشته باشند تا در اثر شستشو با مواد شوینده و ریختن مواد اسیدی یا بازی روی آن نفوذناپذیر بوده و آسیب نبیند. از جمله سنگ هایی که برای کف و پلکان مناسب می باشند، می توان از انواع سنگ پله ،سنگ مرمریت سبز رانام برد.

خرید سنگ پله ارزان

خرید سنگ پله ارزان

ما پیشنهاد می­ کنیم پله مورد نیاز پروژه خود را از کارخانجات ما تأمین کنید. کارخانجات ما واقع در شهرک صنعتی محمودآباد، رضوان­شهر می ­باشد. ما قیمت پله را به صورت قیمت زیر کف بازار به مشتریان ارائه می­ دهیم.
به صورتی که خرید بسیار به صرفه­ای را با ما تجربه کنند. قطعا متراژهای بالای ۲۰۰۰ متر مربع از تخفیفات خوبی برخورداد خواهند شد. تخفیفات ما شامل تخفیف در هزینه بسته ­بندی و ارسال می­باشد.
همچنین ما برای نصب پله بهترین تیم­های نصاب پله در کل کشور را داشته و به شما معرفی می­کنیم. بهتر است خرید سنگ مورد نیازتان را از مجموعه سنگ شگفت ­انگیز تهیه کنید تا از خدمات عالی ما بهره ببرید.

سنگی که برای دیوار به کار می رود باید ظاهری زیبا و سطحی جلاخورده داشته باشد. علاوه بر آن تخلخل آن کم باشد تا در اثر شستشو با مواد شوینده آسیب نبیند و مقاومت آن کم نشود.

معرفی بهترین نوع سنگ پله

معرفی بهترین نوع سنگ پله سنگ هایی که از رنگ و ظاهر مناسبی برخوردار هستند و علاوه بر دوام بالا مقاومت خوبی دارند برای تزئینات داخل ساختمان کاربرد دارند. این برای تزئین دیوار شومینه، ستون ها و قاب درب و پنجره به کار میروند. سنگ آنتیک نمونه ای از سنگ ها است .

سنگ مرمرسبز به دلیل جلای بالا و رنگ های زیبا برای دکوراسیون داخلی، کفپوش، ستون ها، پله ها و تزئینات داخل ساختمان استفاده می شود، ولی چون مقاومت آن در برابر رطوبت و آلودگی کم است، بنابراین درنماسازی ساختمان توصیه نمی شود.

سنگ پله یا همان راه پله اغلب از جنس دیگر سنگ هایی ساختمانی است که برای سایر بخش های ساختمان به کار رفته است. از هر سنگی نمی توان برای نواحی پر رفت و آمد ساختمان مانند پله ها یا کف پوش استفاده کرد؛ چراکه اغلب سنگ ها در چنین شرایطی پس از مدتی دچار فرورفتگی یا شکستگی خواهند شد. سنگ پله مناسب ویژگی های خاصی دارد سنگ پله مرمربه رنگهای مختلف درکارخانه موجود میباشد.

سفارش خرید سنگ پله

سفارش خرید سنگ پله تنوع طرح، رنگ، جنس و قیمت سنگ ها آنقدر زیاد است که هر فرد با هر سلیقه و بودجه ای که مد نظر دارد می تواند سنگ دلخواه و مورد نیاز خود را انتخاب کند. گرانیت یکی متداول‌ترین سنگ های ساختمانی میباشد این سنگ به رنگ‌های قرمز، سیاه، قهوه‌ای، شکلاتی، صورتی، آبی و سبز وجود دارند با استفاده از این سنگ به راحتی می‌توان در فضا ی خانه هم‌خوانی ایجاد کرد. گرانیت بسیار سخت و بادوام با قابلیت صیقل پذیری بالا است. در برابر نفوذ آب و ضربه مقاوم است. که شما میتوانیدسفارش خریدراازاین کارخانه بدهید.

سنگ مرمردر پله های داخلی بسیار اهمیت دارد . سنگ مرمر یکی از لوکس ترین و گران ترین سنگ های مصرفی برای ساختمان های مجلل است که البته قیمت بسیار بالایی دارد و باتوجه به ساختارش ، به نگهداری و مراقبت بیشتری نیاز دارد . بعد از مرمر ، سنگ های مرمریت و چینی پیشنهاد می شوند . که باتوجه به تنوع بسیار دارای طرح های مختلف و رنج قیمتی گسترده هستند . مرمریت دهبید ، مرمریت هرسین ، مرمریت خوی ازجمله سنگ های لوکسی هستند که حجم انبوهی از آن ها صادرات می شود. .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما