خرید عمده سنگ مرمریت پرشین گلد

سنگ مرمریت پرشین  یکی از سنگ های زیبا و مقاوم جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها و مراکز تجاری و کلیه مکانها می باشد، این نوع سنگ که از برترین و مشهورترین معادن تولید سنگ در شهر محلات فرآوری می شود به سنگ پرشین گلد معروف بوده و در گروه سنگ های با رنگ زمینه زرد و رگه های سفید و سیاه متفاوت قرار می گیرد. فروش سنگ مرمریت پرشین از طریق نمایندگی فروش این محصول با ارزانترین قیمت به صورت عمده امکان پذیر می باشد.

خرید عمده سنگ مرمریت پرشین گلد

نکات مهم در مدیریت تولید سنگ مرمریت

نکات مهم در مدیریت تولید سنگ مرمریت سنگ های مرمریت پرشین  پس از استخراج از معادن به کارخانه های تولیدی انتقال داده می شوند و در انواع مختلف و سایز های متنوع تولید می گردند. تمامی عملیات منظم سازی شکل هندسی سنگ توسط دستگاه های مربوطه صورت می گیرد و شکل منسجم و یکپارچه ای را به سنگ می دهند. تولید سنگ مرمریت در اسلب های متنوع به نام پرشین گلد در معادن معروف آبگرم در شهرستان محلات با نهایت کیفیت و مرغوبیت صورت می گیرد.

خریدار عمده مرمریت پرشین می تواند این کالای ضروری و با کیفیت را  از نمایندگی های فروش این محصول با کمترین هزینه خریداری نماید. خرید سنگ ارزان با بهترین کیفیت از این مراکز و نمایندگی ممکن می باشد.از این سنگها در فضای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود. لایه های این سنگها بسیار متفاوت از یکدیگر می باشند. به همین دلیل زیبایی خاصی برای انواع نماها به وجود می آورند.تمام این نوع سنگها بسیار مقاوم بوده و بخاطر بافت متخلخل خود وزن بسیار سبکی دارند. به دلیل زیبایی در نماهای ساختمانی و دکوراسیون داخلی زیاد کاربرد دارند.

موارد استفاده از سنگ مرمریت پرشین گلد

موارد استفاده از سنگ مرمریت پرشین گلد سنگ مرمریت پرشین گلد تهیه شده در معادن آبگرم واقع در شهرستان محلات می باشد، رنگ زیبای این سنگ همه را مجذوب خود کرده و از رنگ زرد زیبایی برخوردار است.

موارد استفاده از این سنگ زیبا بسیار زیاد بوده از جمله کاربرد سنگ مرمریت پرشین می توان به مواردی اشاره کرد: مورد استفاده در لابی و سالن های ورودی ساختمانها و هتلها و رستورانها، فضای داخلی و خارجی ساختمان، کف حیاط و پیاده روها، مورد استفاده در راه پله ها، پاگردها و دیواره پله ها، مورد استفاده در کابینت و فضای داخلی آشپزخانه، سنگ فرش کف اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن و اتاق خواب و هال، ساخت مجسمه ها و احجام سنگی و روشوییها، مورد استفاده در کف و دیواره های سرویس های بهداشتی لوکس،

مشخصات مرمریت پرشین بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد.ضخامت سنگ مرمریت پرشین  معمولا از  دو سانتی متر و بالاتر  می باشد و سطحی بسیار صیقلی و صاف داشته و در تمام ابعاد درخواستی می توان آن را تهیه نمود.

 ضخامت مرمریت پرشین گلد با توجه به کیفیت  بسیار عالی و متفاوت و  مناسب بوده و از دو الی چهار سانتی متر متغیر می باشد. انواع گرانیت پرشین در اسلب های  و رنگ های متنوع  در نمایندگی فروش این محصول و باب میل تمامی سلیقه ها با نهایت کیفیت عرضه می گردد.

1

  1. سنگهای گرانیت پرشین گلد از زیباترین و باکیفیت ترین سنگها برای نمای ساختمان هستند که ممنونم ازسایت سنگ کاران که با قیمت بسیار مناسب و مستقیم و بدون واسطه این سنگ‌ها را در اختیار مصرف‌کننده و ما قرار می‌دهند که استفاده کنیم درود بر شما ممنون از سایت خوبتان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما