خرید و فروش سنگ تراورتن سیاه صادراتی

خرید و فروش سنگ تراورتن سیاه در مراکز سنگ فروشی و شعبات دارای این محصول با کیفیتی عالی و قیمتی پایین انجام می گیرد. این نمونه رنگی بسیار زیبا و منحصر به فرد دارد و رنگ خاص آن باعث جذب افراد زیادی به این محصول می شود. این نمونه به دلیل زیبایی بی نظیر خود قیمت بسیار بالایی نیز دارد.

خرید و فروش سنگ تراورتن سیاه صادراتی

دسته بندی انواع سنگ تراورتن سیاه

دسته بندی انواع سنگ تراورتن سیاه انواع تراورتن مشکی بر اساس رنگ و کیفیت در جاهای مختلفی به کار گرفته می شوند.

دسته بندی انواع تراورتن سیاه: 

این نمونه در دو رنگ تراورتن مشکی و تراورتن قهوه ای به بازار عرضه می گردد.

هر دو رنگ این نمونه بسیار جذاب و شیک هستند و طرفداران زیادی دارند. این دو نمونه در طرح نما مورد استفاده قرار می گیرند چون قیمت بالایی دارند در لابی ها و کنار درب های آسانسور نیز از آن ها بهره می برند‌.

رنگ زیبای این نمونه باعث می شود، محدودیتی برای کار شدن این سنگ وجود نداشته باشد و حتی برای حاشیه و کف نیز مورد بهره وری قرار می گیرد.

در ساخت این نمونه، رزین بسیار زیادی مصرف می شود به همین دلیل تولید آن هزینه بسیار زیادی می خواهد. طرحی که بر روی سنگ تراورتن مشکی قرار دارد یکدست و یکنواخت است، همین موارد این نمونه را شکیل و زیبا می کنند‌.

شفافیت، براق بودن، تخلخل کم و رنگ ثابت از مهم ترین ویژگی این سنگ های زیباست.

عوامل مختلفی بر روی قیمت این نمونه تاثیر گذار هستند از جمله: هر چقد سنگ تیره تر باشد قیمت آن بالاتر می رود.

قطر و ضخامت سنگ هر چه بیشتر باشد گران تر است.

کیفیت فرآوری این نمونه از نظر: برش، رزین و اپوکسی تاثیر زیادی بر روی قیمت این محصول می گذارد.

هر چقدر هاله های سنگ منظم تر باشند قیمت این نمونه ی زیبا بیش تر می شود.

چند نمونه کاربرد سنگ تراورتن

چند نمونه کاربرد سنگ تراورتن کاربرد سنگ تراورتن چیست؟ این سوالی است که در ذهن افراد زیادی که این نمونه را نمی شناسند نقش می بندد.

این محصول به دلیل داشتن مقاومت بالا، زیبایی ظاهری، یکپارچه شدن با ملات، برش پذیری و … در نماهای داخلی و خارجی از جمله: رومی و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد، در محوطه سازی و ساخت مصنوعات دکوراتیو نیز از آن بهره می گیرند.

تراورتن حفره های زیادی دارد و به علت داشتن این حفره ها، عایق صوتی، حرارتی می باشد. این سنگ زیبا را به دو شکل موج دار و بدون موج برش می زنند. وجود این حفره ها در سنگ باعث می شود در هنگام نصب سنگ، ملات سیمانی به داخل آن نفوذ کرده و از سقوط کردن و افتادن سنگ جلوگیری شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما