خرید و فروش سنگ تراورتن گردویی آذرشهر

سنگ تراورتن گردویی یکی از انواع سنگ‌های تراورتن است که به آن تراورتن گردویی نیز می‌گویند و از آن به دلیل اینکه ظاهری بسیار زیبا دارد و در انواع طرح و شکل‌ها ارائه می‌شود در همه جای ساختمان از نمای آن گرفته تا در دکوراسیون داخلی آن استفاده می‌شود و استفاده از آن در ساختمان جذابیت ویژه‌ای به ساختمان می‌دهد همچنین به دلیل ویژگی‌های خاصش خیلی مورد پسند استفاده کنندگان است.

خرید و فروش سنگ تراورتن گردویی آذرشهر

مطالب مفید درباره سنگ تراورتن گردویی

مطالب مفید درباره سنگ تراورتن گردویی

انواع تراورتن گردویی آذرشهر از تراورتن‌ های مشهور در جهان است که به خاطر داشتن  طرح و رنگ‌های گوناگون خریداران پر شماری را به خود جذب کرده است. پراکندگی جغرافیایی این نوع سنگ در کشور ما و در شهر آذرشهر است. این تراورتن‌ در نمای ساختمان استفاده می‌شوند و همچنین به خاطر بافت و جنسشان امنیت بالایی دارند و از آن‌ها در کف ساختمان‌ها نیز استفاده می‌شود، این سنگ‌ها عایق حرارتی مناسبی هستند و این به خاطر داشتن حفره‌های پر شمار در درون آ‌نها است و همین حفره‌ها در مرحله ملات ریزی نیز باعث جذب مناسب ملات در آن‌ها و استحکام بسیار بالای آن‌ها در برابر فشار و تغییرات آب و هوایی است.

از ویژگی‌های مهم این سنگ‌ وزن سبک آن است که از وارد آمدن بار اضافی به ساختمان جلو گیری به عمل می‌آید و همچنین سنگ تراورتن قابلیت فرآوری دارد به این معنی که می‌توان آن‌ها را با رزین، سیمان و سایر مواد پوشش داد که در این صورت مثلا با پوشش رزین باعث می‌شود که در برابر سایش مقاوم شود، البته این سنگها به واسطه تخلخلی بودن بافتشان خود استحکام کافی را دارند که از نفوذ آب به داخل آن‌ها و هوازدگی آن‌ها جلوگیری می‌کند.

خلاصه اینکه این سنگ با داشتن مزایای بی‌شمار و در طرح و رنگ‌های متنوع یک انتخاب مناسب است، گرچه برخی مدل‌های این سنگ گران قیمت است ولی برای زینت دادن ساختمان یک انتخاب ایده‌آل است.

آنالیز سنگ تراورتن گردویی آذرشهر

آنالیز سنگ تراورتن گردویی آذرشهر سنگ تراورتن گردویی که در دو نوع موج‌دار و بدون موج ارائه می‌شود. در نما دکوراسیون ساختمان کاربرد فراوانی دارد. در آنالیز تراورتن گردویی به نتایجی دست می‌یابیم که نشان از کیفیت و استحکام بالای آن دارد تمامی آنالیزها بالای میانگین است و برای مثال این سنگ دارای جذب آب ۸۵ صدم درصد است و مقاومت در برابر فشار آن بالا است و دارای وزن سبک و ساییدگی پایین است و جمیع این نتایج که از آنالیز آن بدست آمده است نشان دهنده‌ی کیفیت بالای این سنگ است و به همین دلایل این سنگ، بازار و خریداران زیادی در صنعت ساختمان و دکوراسیون منزل دارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما