رازهای خرید سنگ اونیکس ساختمانی

رازهای خرید سنگ اونیکس ساختمانی که هیچ کس در بازار به شما نمی گوید. امیدواریم ذکر این مطالب باعث بشه تا شما عزیزان خرید ساده تری داشته باشید.

رازهای خرید سنگ اونیکس ساختمانی

رازهای خرید سنگ اونیکس ساختمانی

رازهای خرید سنگ اونیکس ساختمانی

شخصا با خریداران زیادی در طول روز برای خرید انواع سنگهای اونیکس صحبت می کنم. طبیعتا، این افراد نیازهای مختلفی برای خرید خود دارند. برای مثال برخی از مشتریان در حجم کمی قصد خرید دارند.
از طرف دیگر عده زیادی از مشتریان قصد صادرات این سنگها را دارند. به هر حال نکته مشترک بین هر دو این گروه موضوع جذاب قیمت این سنگها است. مشتریان داخلی معمولا برای خرید ارزان خود دلایل نه چندان منطقی دارند. قبل از ایجاد سوء تقاهم این مطالب را مطرح نمی کنیم.
پیشنهاد می کنیم حتما سنگهای گران با کیفیت را خریداری کنید. متاسفانه بهترین سنگها که حق مردم خود ما است که استفاده کنند در حال صادرات است.

سنگ گران و با کیفیت بخرید

رازهای خرید سنگ اونیکس ساختمانی

برای مطرح کردن این موضوع دلایل خوبی داریم. اول اینکه حق شما است که بهترین متریال را برای ساختمان خود خریداری کنید. دوم به قول انگلیسی ها که میگن ما اونقدر پولدار نیستیم که جنس ارزان خرید کنیم.
مردم ما نیز اگر این موضوع را درک کنند همیشه در معامله برنده هستند. امیدواریم برای شما سوءتفاهم ایجاد نشود. هرگز قصد نداریم تا گرانی را توجیه کنیم.
بلکه قصد داریم شما را به سمت انتخاب بهتر و ارزنده تر هدایت کنیم. سوم سنگهای گران امام با کیفیت عمر بیشتری نیز دارند زیرا با کیفیت بالاتری تولید شده اند. راهکار ما برای خرید شما چیست؟ با کمی صرفه جویی در خرید دیگر مصالح ساختمانی به سادگی می توانید سنگهای خوبی خرید کنید.

مهمترین راز خرید اونیکس ساختمانی

رازهای خرید سنگ اونیکس ساختمانی

اگر مراقب حمل و نقل این سنگها باشید تقریبا 90 درصد مشکلات حل شده است. طبق تجربیات ما متاسفانه در زمان حمل و نقل و با کمی بی احتیاطی این سنگها آسیب می بینند.
حتما در زمان نصب این سنگها در پروژه های خود حضور داشته باشید و از نزدیک نظارت کنید. نصب این سنگها را به تیمهای نصاب حرفه ای بسپارید. حرفه ای ها معمولا از متریال خوب برای نصب استفاده می کنند.
بدون شک، در انتخاب رنگ این سنگها باید دقت کافی داشته باشید تا با فضاهای شما هارمونی داشته باشد. لازم هست تا حتما از نظرات متخصصین برای این امر استفاده کنید.

موارد مهم در زمان خرید اونیکس ساختمانی

رازهای خرید سنگ اونیکس ساختمانی

سنگهایی را خریداری کنید که همه از یک کوپ باشند و تفاوت فاحشی بین خطوط روی سنگها نباشد. یقینا، این یکی از مهمترین موضوعات در زمان خرید این سنگها است. اگر این نکته رعایت نشود در حین نصب مشکلات زیادی خواهید داشت.
پیشنهاد می کنم حتما نقدی خرید کنید. در صورتی که چکی خرید کنید ممکن است سنگهای خوبی را نخرید. زیرا مجبور هستید تا با حداقل کیفیت کنار بیایید.
شاید این مطالب برای شما کافی نباشد. ممکن هست سوالاتی در ذهن شما ایجاد شود. لطفا با دپارتمان فروش مجموعه ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

20

  1. خیلی جالب بود. تشکر از انتشار این اطلاعات خوب.
    چقدر خرید این سنگها داستان داره.

  2. هفته قبل چند ورق اونیکس خرید کردیم.
    با خوندن مطلب شما سریع رفتم سنگها رو چک کردم .
    تشکر از اطلاع رسانی خوب شما عزیزان.

  3. امروز به چند نمایشگاه سنگ اونیکس در رضوانشهر رفتم.
    با توجه به مطالب شما سنگها رو چک کردم.
    کیفیت سنگها خیلی خوب بودن.
    تشکر بابت انتقال این اطلاعات خوب.

  4. تشکر می کنم که برای خریداران این سنگها اطلاع رسانی می کنید و دیدگاه جدیدی به ما دادید.

    • خواهش می کنم دوست عزیز.
      موفق باشید.
      لطفا در مطالب آینده نیز ما را همراهی کنید.

  5. آیا شما در مجموعه خودتان اعطای نمایندگی هم دارید؟
    برای شهر لاهیجان می خواستم نمایندگی برند شما را بگیرم.
    لطفا راهنمایی کنید.

    • بله. اعطای نمایندگی هم داریم. لطفا فرم همکاری را در صفحه خانه سایت تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

  6. سفارش متراژ بالا برای خرید گرانیت سبز دونه اناری از روسیه داریم. شما این سنگ هم تولید می کنید؟

    • بله تولید می کنیم. لطفا فرم همکاری را در صفحه خانه سایت تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

  7. 1000 مترمربع پله مرمریت پرطاووسی نیاز داریم برای یک پروژه ساختمانی در منطقه پرند. قیمت لطفا؟

    • لطفا برای استعلام قیمت فرم همکاری را در صفحه خانه سایت تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

  8. شما با کدام معدن در استان لرستان همکاری می کنید؟
    ما یک تیم اکتشاف معدن در استان لرستان هستیم. اگر تمایل به همکاری دارید لطفا بفرمایید.

    • سلام دوست عزیز. تشکر از پیام شما. لطفا فرم همکاری را در صفحه خانه سایت تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

  9. سلام روزتون بخیر.
    از نویسنده یا تیم نویسندگان مقالات سایت خیلی تشکر میکنم بابت اطلاعات زیاد، کاربردی و مهمی که در خصوص خرید و فروش انواع سنگ در اختیار می گذارند

  10. سلام، اوقات خوش
    شما تو مجموعه خودتون تیم نصاب قوی و حرفه ای برای نصب انواع سنگ ساختمانی دارید؟ برای پروژه باشگاه تفریحی ورزشی در کردان کرج

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما