سایت خرید سنگ اونیکس ساختمانی

سایت خرید سنگ اونیکس ساختمانی در واقع یک ایده قدیمی از همکاران ما بود. به خوبی به یاد دارم در جلسه ای این ایده در سال ۱۳۹۶ از طرف همکاران ما مطرح شد. در آن زمان برای اجرای این ایده ما زیرساختهای لازم را نداشتیم.

سایت خرید سنگ اونیکس ساختمانی

سایت خرید سنگ اونیکس ساختمانی

سایت خرید سنگ اونیکس ساختمانی

علیرغم آن مشکلات دیگری نیز وجود داشت. موارد نظیر به کارگیری یک ادمین دائم و مسلط به صنعت سنگ و به روز کردن قیمتها چالشهای بزرگی بوند. شخصا اعتقاد دارم که در آن برهه از زمان امکان این کار را نداشتیم.
اما هر چقدر جلوتر رفتیم این نیاز بیشتر شد و ما نیز بیشتر مصمم شدیم تا این کار را انجام دهیم. به پیشنهاد متخصصین دیجیتال مارکتینگ تصمیم گرفتیم در سال 1398 تا با یک دموی آزمایشی کار را شروع کنیم.
برای ایجاد این دموی آزمایشی هزینه های زمان، انرژی و پولی انجام دادیم. متاسفانه نتیجه مطلوب نبود. زیرا علیرغم مشکلات دیجتالی این قضیه گرفتن رضایت مشتریان بسیار دشوار بود.
بسیاری از خریداران می گفتند که تصاویر با خود سنگها متفاوت است. اجازه دهید در این مورد توضیح دهم. آن سنگی را که شما با چشم می بینید بسیار متفاوت است با سنگی که شما در تصویر می بینید.
البته اختلاف خیلی زیاد نیست. ولی به هر حال عکس چیزی دیگری است. حتما سعی کنید برای خریدتان در کارخانه حاضر شوید و بعد از مقایسه سورتها سنگ مورد نیازتان را انتخاب کنید.
شاید یک روز وقت شما را بگیرد اما در عوض سالها قرار است هر روز این سنگ را در ساختمان خودتان ببینید. این مطالب حاصل سالها تجربه ما است لطفا آنها را جدی بگیرید.

خرید آنلاین خوب است یا نه؟

سایت خرید سنگ اونیکس ساختمانی

با رشد و توسعه اینترنت و نفوذ در تمام بخشهای جامعه اغلب مردم ترجیح می دهند تا به صورت آنلاین خرید کنند. همانطور که شاهد هستیم این پدیده روز به روز در حال گسترش نیز است.
همه اقشار جامعه نیز در تلاش هستند تا با این توسع همسو شوند. اغلب صنوف نیز در صنعتهای مختلف در حال به روز رسانی خدمات خود هستند. مجموعه ما نیز از موافقان این توسعه است.
زیرا نسبت به گذشته تمام کارها راحت تر شده است. اما در مورد خرید سنگهای ساختمانی نه تنها سنگهای اونیکس بلکه انواع مرمریت، گرانیت و تراورتن نیز شرایط متفاوت است.
بسیار شاهد این موضوع هستیم که مشتری سنگها را به صورت غیرحضوری خریده است. بعد از دریافت بار با کارخانه تماس می گیرد و سوالت بیشماری را می پرسد.
در حالیکه این سوالات را قبل از خرید باید مطرح کرد.غالبا این سوالات پیرامون سورت سنگها است. خریداران گرامی باید بدانید که سنگهای ساختمانی در سورتهای مختلفی تولید و فرآوری می شوند.
در کل هر چقدر سنگها پاکتر باشند قیمت بالاتری نیز دارند. اگر شما در زمان بارگیری حضور داشته باشید طبیعتا بهتر می توانید سنگها را انتخاب کنید. شاید سنگ خاصی را نپسندید به سرعت در خواست می کنید تا آن سنگ برای شما بارگیری نشود.

شرایط خرید آنلاین سنگهای اونیکس ساختمانی

سایت خرید سنگ اونیکس ساختمانی

یکی از ساده ترین فاکتورها در خرید آنلاین انتقال پول است. اما یکی از بحث برانگیزترین آیتمها سورت بندی سنگها برای خریدهای غیرحضوری است. مورد مهم بعدی بارگیری سنگها است.
زیرا معمولا تولید سنگهای اونیکس به صورت اسلب است و موارد زیادی در بارگیری این سنگها باید در نظر گرفته شود. باز هم تاکید می کنم که سعی کنید حتما در بارگیری حضور داشته باشید.
حتی با دادن مقداری انعام به کارگران در حال بارچینی این پروسه سریعتر و امن تر برای شما جلو می رود. قبلا هم اشاره کردم که این تجربیات حاصل سالها فعالیت در این حوزه است.
پیشنهاد می کنم تک تک این مطالب را جدی بگیرید و به کار ببندید. در حقیقت تمام تلاش همکاران ما در بازرگانی سنگ شگفت انگیز ایجاد یک تجربه خرید دلپذیر برای شما است.
ما دوست داریم این خرید برای شما تبدیل به یک خاطره خوب شود و مجموعه ما را به دوستان و همکاران خود نیز معرفی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما