سنگ مرمر ساختمانی

سنگ مرمر ساختمانی یکی از زیباترین و گرانترین سنگهای ساختمانی در دنیا است. ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع سنگهای مرمر ساختمانی در منطقه خاورمیانه است. امروزه، کشورهای زیادی در حال تولید و استخراج انواع سنگهای مرمر ساختمانی هستند.

سنگ مرمر ساختمانی

سنگ مرمر ساختمانی

سنگ مرمر ساختمانی

فکر می کنم همه شما دوستان تا حدود زیادی با سنگهای ساختمانی آشنا باشید. این سنگها در حقیقت یکی از مهمترین مصالح ساختمانی هستند. در هر پروژه ساختمانی که شما مشاهده می کنید تعداد زیادی سنگهای مختلف ساختمانی به کار رفته است.
مهمترین سنگهای ساختمانی در بازار سنگهای مرمریت، تراورتن، گرانیت و مرمر (اونیکس) است. مشخص است که این سنگها نقش مهمی در زیباسازی یک پروژه ساختمانی دارند.
سنگهای ساختمانی هر یک، کاربردهای مختلفی با یکدیگر دارند. برخی از این سنگها مانند انواع تراورتن برای نمای ساختمان مناسب هستند و برخی دیگر برای دیوارها، کفپوش، پله ها و کانتر مناسب هستند.
خوشبختانه، در ایران خریداران سنگهای ساختمانی مزیت های زیادی دارند. از مهمترین مزایای خرید سنگ ایرانی، می توان به تنوع فراوان این سنگها اشاره کرد.
تنوع بی نظیر این سنگهای ساختمانی در ایران باعث شده است تا مشتریان خارجی نیز علاقه زیادی برای خرید این سنگها داشته باشند. برتری بعدی سنگهای ساختمانی در ایران تنوع در قیمت این سنگها است. تقریبا هر خریداری با هر مقدار سرمایه ای می تواند سنگ مورد نیاز خود را خریداری کند.

خرید سنگ مرمر ساختمانی

سنگ مرمر ساختمانی

در بین سنگهای ساختمانی، سنگهای مرمر جایگاه خاصی دارند. حداقل ۵۰ مطلب همکاران ما پیرامون سنگهای مرمر تاکنون نوشته و منتشر کرده اند. پیشنهاد می کنم حتما این مطالب را مطالعه کنید تا اطلاعات خوبی پیرامون این سنگها به دست آورید.
عوامل زیادی در جایگاه خاص این سنگها نقش دارند. بدون تردید، مهمترین عامل زیبایی این سنگها است. ویژگی مهم بعدی، خاصیت عبور نور از این سنگها است.
همین عامل باعث می شود تا قیمت این سنگها نسبت به سنگهای دیگر بالاتر باشد. در نهایت عامل بعدی خاص بودن این سنگها تنوع بی نظیر این سنگها در ایران است.
بهترین معادن سنگهای مرمر در ایران قرار دارند. تقریبا هیچ کشوری در دنیا تا این اندازه تنوع در تولید سنگهای ساختمانی ندارد. ایران، به جرات می توان گفت بهترین تولیدکننده سنگهای مرمر ساختمانی در دنیا است.
به همین دلیل مشتریان زیادی در دنیا برای خرید این سنگها تمایل نشان می دهند. روزانه افراد زیادی از سراسر دنیا با ما تماس می گیرند و درخواست خرید این سنگها را دارند.

انواع سنگهای مرمر

سنگ مرمر ساختمانی

همانطور که در بخش قبلی توضیح داده شد، سنگهای مرمر ساختمانی تنوع قابل توجهی در ایران دارند. انواع سنگهای مرمر آبی، سبز، صورتی، سفید، نباتی، لیمویی و پرتقالی در ایران تولید می شود.
البته این پایان ماجرا نیست. زیرا علیرغم اکتشافات جدید معادن سنگهای مرمر، انواع سنگهای مرمر رومانسی، پرنسس، دیاموند، بلک رز، گلدن کلودی نیز در ایران تولید می شود.
اجازه دهید کمی درباره کاربرد این سنگها نیز توضیح دهیم. اعتقاد ما این است که کاربرد سنگهای مرمر کاملا سلیقه ای است. زیرا هر مشتری سلیقه خاص خودش را دارد.
برای مثال خانمها برای کانتر و جزیره اغلب مرمر صورتی را ترجیح می دهند. خریداران این سنگها برای لابی معمولا از سنگهای مرمر روشن استفاده می کنند تا از این طریق نوربیشتری را جذب محیط کنند.
برخی دیگر برای TV ROOM ترجیح می دهند از سنگ مرمر آبی بهره ببرند. قطعا، ما به عنوان یک مشاور امین، وظیفه داریم تا ترندهای بازار را به مشتریان پیشنهاد دهیم. معمولا تلاش می کنیم تا بهترین پیشنهادات را به مشتریان خود داشته باشیم.

بهترین سنگ مرمر ایران

سنگ مرمر ساختمانی

به نظر ما عوامل زیادی وجود دارد که می توان ادعا کرد سنگ مرمر ایرانی، بهترین سنگ مرمر در دنیا است. کشورهای مختلفی در دنیا در حال تولید این سنگها هستند.
اما در نهایت یک و یا دو نمونه داشته باشند که البته همین نمونه ها نیز قدرت رقابت با سنگهای مرمر ایرانی را ندارند. پس از نظر تنوع توان رقایت با سنگهای ما را ندارند.
اجازه دهید تا این سنگها را از نظر کیفیت نیز بررسی کنیم. اغلب سنگهای مرمر خارجی، مثلا سنگهای مرمر ایتالیایی از نظر بک لایت به هیچ وجه امکان رقابت با سنگهای ایرانی را ندارند.
اگر واقعا تحریم های ظالمانه امریکا بر علیه ایران نبود، ایران قدرت اول دنیا در زمینه تولید و صادرات سنگهای مرمر بود. همه سنگهای مرمر ساختمانی در ایران بهترین هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما