شرکت صادراتی سنگ گرانیت طرح دار لاکچری

در حال حاضر به جرئت می توان گفت ایران جزء بهترین کشورهایی است که دارای عالی ترین معادن سنگ می باشد و در زمینه ی صادرات این کالا ها به خارج حرفی برای گفتن دارد صادرات سنگ از مهم ترین صادرات های غیر نفتی ایران است. 

 در حال حاضر شرکت هایی در کشور موجود می باشد که سنگ معادن را از کارخانه خریداری می کنند و این سنگ ها را در شرکت فرآوری می کنند و به درجه ی بالایی از کیفیت می رسانند و در مرحله ی بعد به دیگر کشور ها صادر می کنند از جمله ی این سنگ های فرآوری شده سنگ گرانیت طرح دار می باشد که جلوه ی خاصی به نمای ساختمان می دهد ولی در کنار آن سنگ گرانیت ساده هم موجود می باشد .

شرکت صادراتی سنگ گرانیت طرح دار لاکچری

معرفی انواع طرح های لاکچری سنگ گرانیت

معرفی انواع طرح های لاکچری سنگ گرانیت سنگ های گرانیت به دو صورت ساده و طرح دار در بازار موجود می باشد شرکت هایی این سنگ را خریداری نموده و روی آن ها عمل فراوری را انجام می دهند و به صورت های ساده و طرح دار به بازار عرضه می کنند البته سنگ گرانیت ساده نیز جلوه و جلای خاص خود را دارد ولی چون سنگ گرانیت طرح دار زیبایی بیشتری دارد از آن برای نمای خروجی ساختمان استفاده می کنند ولی از نوع ساده ی آن بیشتر در داخل ساختمان به کار می برند. 

سنگ گرانیت ممکن است در طرح های متنوعی موجود باشند از انواع گرانیت طرح دار می توان به سنگ گرانیت سبز جنگلی، گرانیت قرمز یزد، سنگ گرانیت سفید نطنز و گرانیت فیروزه ای و مشکی اشاره کرد که هر کسی بنا به سلیقه ی خود طرحی را انتخاب می کنند و یا آن را با بقیه ی اعضای ساختمان خود ست می نمایند. 

مشخصات فنی سنگ گرانیت طرح دار

مشخصات فنی سنگ گرانیت طرح دار معادن مختلفی از انواع سنگ در ایران موجود می باشد و نام گذاری هر نوع سنگ معمولا بر اساس طرح و رنگ آن و معدن استخراج شده ی از آن می باشد سنگ ها نیر طرح های متنوع دارند بعضی به صورت موج دار و بعضی به صورت بدون موج برش می خورند از بهترین انواع سنگ ها سنگ گرانیت طرح دار می باشد از. بهترین نوع سنگ هایی است که در نمای داخلی و خارجی ساختمان می توان از آن استفاده کرد. 

از مشخصات گرانیت طرح دار می توان به صیقل پذیری بالای آن اشاره کرد این نوع سنگ در برابر گرما و رطوبت بسیار مقاوم می باشد و به مرور زمان به زیبایی اش افزوده می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما