صادرات انواع سنگ تراورتن لیمویی آذرشهر درجه یک

سنگ تراورتن لیمویی آذرشهر برای خرید مشتریان در نمایندگی های فروش موجود است. این سنگ در سطح کشور دارای طیف رنگی زد و در برخی مواقع متمایل به نارنجی نیز می باشد که مشتریان بر اساس علایق خود یک مورد را انتخاب کرده و آن را سفارش می دهند این سنگ از مقاومت فشاری بالایی برخوردار بوده است که مشتریان خریدار بیشتر به این دلیل به سراغ خرید این سنگ می آیند. این سنگ دارای دو نوع موج دار و بدون موج در سطح بازار وجود دارد. 

صادرات انواع سنگ تراورتن لیمویی آذرشهر درجه یک

مشخصات فنی سنگ تراورتن لیمویی آذرشهر

مشخصات فنی سنگ تراورتن لیمویی آذرشهرمشخصات فنی سنگ تراورتن لیمویی آذر شهر به این صورت است که این سنگ در ابعاد تایل و اسلوب به مشتریان خود عرضه می شود کاربرد این سنگ ها در نماهای اصلی و داخلی ساختمان بوده است که مشتریان برای همین خاطر این سنگها را از مراکز فروش تهیه می کنند.
از این سنگ ها در سطح کشور برای ساخت گیوتین سنگی و مصنوعات سنگی نیز استفاده به عمل می آید قیمت سنگ لیمویی نیز به عاملی چون موارد زیر بستگی دارد:

  • ضخامت سنگ لیمویی
  • رنگ سنگ لیمویی
  • درجه سنگ تراورتن  لیمویی
  • اندازه سنگ لیمویی مورد نظر
    قیمت سنگ تراورتن در سطح بازار بر اساس این موارد مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد با افزایش یافتن این پارامترها میزان قیمت سنگ نیز افزایش پیدا خواهد کرد. این سنگ های در برابر سایش نیز مقاوم هستند که یکی دیگر از خاصیت های این سنگها در سطح بازار بوده است.
    این سنگها در برابر ضربه نیز مقاوم هستند مصرف کنندگان با اطمینان خاطر می توانند از این سنگها در مکان های مورد نظر خود استفاده کنند و نمای داخلی و یا خارجی ساختمان خود را دل نشین تر جلوه بدهند.
    مشتریان برای به دست آوردن قیمت این سنگ های می توانند به سایت های این سنگها رفته و در آن جا هزینه ها خرید و فروش را مشاهده کنند و در خرید های خود از این اطلاعات استفاده کنند

فرایند بسته بندی صادراتی سنگ تراورتن لیمویی

فرایند بسته بندی صادراتی سنگ تراورتن لیموییفرایند بسته بندی صادراتی سنگ تراورتن لیمویی در سطح کشور توسط شرکت های عرضه کننده صورت می گیرد این شرکت های برای این که بتوانند این سنگ را به اشکال مورد نظر مشتری تبدیل کنند به یک سری تجهیزات و ابزارهای خاصی نیاز دارند تا به راحتی این سنگها را به مشتری تحویل دهند .

انواع سنگ آذرشهر نیز در نمایندگی های عرضه کننده این سنگ های موجود می باشد علاقمندان در صورت مایل بودن می توانند از طریق تماس تلفنی با مشاوران در این مورد صحبت کنند و نیاز های خود را برطرف کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما