صادرات انواع سنگ گرانیت بیرجند به ترکیه

سنگ یکی از کاربردی ترین مصالح در صنعت ساخت و ساز است. در ایران معادن سنگ فراوانی وجود دارد که پس از استخراج و انتقال به کارخانه فرآوری می شود. سنگ فرآوری شده در فضای داخلی و نمای بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ انواع مختلفی دارد که گرانیت یکی از انواع آن است. این سنگ یکی از پر کاربرد ترین انواع سنگ در ساخت و ساز به شمار می آید. سنگ گرانیت بیرجند یکی از با کیفیت ترین سنگ های گرانیت کشور است. انواع سنگ گرانیت را می توان در بازار های داخلی این محصول پیدا کرد. سنگ‌گرانیت بیرجند در بازار های خارجی نیز طرفداران بسیاری دارد. این سنگ‌ به‌ کشورهای مختلفی از جمله ترکیه صادر می شود. 

صادرات انواع سنگ گرانیت بیرجند به ترکیه

ویژگی های مهم سنگ گرانیت بیرجند

ویژگی های مهم سنگ گرانیت بیرجندسنگ گرانیت بیرجند از انواع سنگ های با کیفیت است که می توان آن را در مکان های مختلف برای استفاده در فضای داخلی و بیرونی ساختمان به کار برد. رنگ سبز این سنگ‌ از مهمترین ویژگی های آن است که سبب شده است تقاضا برای خرید این محصول بسیار بالا باشد. رنگ زیبای آن می تواند به فضای داخلی و نمای بیرونی ساختمان جلوه و زیبایی دو چندانی دهد.

از مزایای دیگر این سنگ‌، می توان به مقاومت بالای آن در مقابل فشار و ضربه  اشاره کرد. این محصول در برابر سرما و گرما نیز مقاومت بالایی داشته و بهترین گزینه برای نمای خارجی ساختمان است. جذب آب در این سنگ‌‌ نیز بسیار پایین بوده و همین امر سبب شده است عده ای ترجیح دهند از این سنگ در سرویس بهداشتی منزل خود استفاده کنند. جلا و برق خاصی که‌این سنگ دارد  استفاده از آن را به عنوان کفپوشی مناسب در فضاهای داخلی ساختمان، مد نظر قرار داده است. 

متنوع ترین طرح های صادراتی سنگ گرانیت بیرجند

متنوع ترین طرح های صادراتی سنگ گرانیت بیرجندسنگ گرانیت بیرجند در  چندین رنگ‌ از معادن مختلف این شهر استخراج می شود. رنگ‌ سبز تیره این سنگ‌ طرفداران بسیاری دارد. سنگ گرانیت سبز با رگه های زرد از زیباترین سنگ های گرانیت بیرجند است. انواع سنگ‌ گرانیت بیرجند پس از فرآوری، به بازار های فروش داخلی و خارجی عرضه می شود.‌ تنوع رنگ و کیفیت این سنگ‌ سبب شده است بسیاری از کشورها خواهان خرید این محصول از ایران شوند.

انواع سنگ گرانیت بیرجند چه‌ به صورت خام و چه به صورت فرآوری شده برای صادرات به کشور های مختلف آماده می شود. سنگ صادراتی بیرجند زیبایی و جلوه خاص خود را دارد.‌ از این سنگ‌ می توان در تمام مکان ها استفاده کرد.صادرات سنگ گرانیت بیرجند سبب رونق بازار فروش این محصول شده است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما