صادرات بهترین سنگ مرمریت اسلب ایرانی

صادرات سنگ مرمریت اسلب به کشورهای بسیار زیادی انجام می شود، افراد بسیار زیادی در داخل و خارج از مرزها خواهان این نمونه ی با کیفیت هستند. فروش مرمریت اسلب عمده و ارزان در سراسر کشور انجام می پذیرد، اگر سنگ فرشی خاص و منحصر به فرد می خواهید به نمایندگی های فروش این محصول سری بزنید.

صادرات بهترین سنگ مرمریت اسلب ایرانی

دسته بندی انواع سنگ مرمریت اسلب ایرانی

دسته بندی انواع سنگ مرمریت اسلب ایرانیانواع مرمریت اسلب را خدمت شما مشتریان تشریح می کنیم تا با دیدی باز نسبت به خرید اقدام کنید: 

اول از همه باید بگوییم که اسلب به معنای بزرگ می باشد.

سنگ های اسلب بر اساس رنگ، طرح، ابعاد و کیفیت خود دسته بندی می شوند.

  • سنگ اسلب تراورتن
  • سنگ اسلب گرانیت
  • سنگ اسلب مرمر و …

درجه و کیفیت سنگ های مرمریت اسلب بر اساس پارامتر های مختلفی سنجیده می شوند از جمله:

  • لب پر نبودن این محصول
  • قطر سنگ ها
  • نداشتن ناخالصی
  • گونیا بودن ابعاد این نمونه و…

این محصول بیش تر بعنوان سنگ کف و بدنه استفاده می شوند، از آن ها برای دیوار ها نیز میتوان استفاده کرد اما همانند تمام مرمریت ها برای فضای بیرون مناسب نیستند.

تنوع طرح و رنگ مرمریت بسیار است و انتخاب برای مشتری لذت بخش خواهد بود چون تمام آنها از انواع مرمریت اصل می باشند. شرکت های مرمریت با قیمتی عمده، مرمریت کف مرغوب و با کیفیتی تولید و روانه ی بازار می کنند.

مشخصات فنی بهترین سنگ مرمریت اسلب

مشخصات فنی بهترین سنگ مرمریت اسلبمشخصات فنی بهترین سنگ اسلب ایرانی چیست؟

اگر می خواهید یک سنگ مرمریت با کیفیتی فوق العاده عالی برای کف خانه تان انتخاب کنید بهتر است به خطوط آهکی که بر روی سنگ موجودند توجه کنید، هرچه این خطوط کم تر باشند آن سنگ دارای کیفیت بالاتری می باشند.

از نمونه روشن این محصول بیش تر برای کف ساختمان استفاده می کنند چون بر روی روشنایی محل بسیار تاثیر گذار است، این محصول در ابعاد مختلف تولید می شوند پس هر ابعادی که مد نظرتان است در اسرع وقت تولید خواهد شد.

سنگ های مرمریت هم، درجه بالا و پایین دارند. نمونه ی با کیفیت این محصول ظاهری تمیز و بدون خط و خش دارند که نشانه از کیفیت بالای این محصول دارد. از این محصول بیش تر برای فضاهای سربسته استفاده می کنند چون سنگ مرمریت در مقابل شرایط های مختلف آب و هوا، گرما و سرما دچار شکستگی و تغییر رنگ و ظاهر می شود.

از بهترین انواع مرمریت اسلب انواع سوپر آن می باشد و در درجه بعد نوع ممتاز آن است که رنگ های روشن و قیمت متوسطی دارد.

محصولات این نمونه ی زیبا، محصولات درجه ی یک محسوب می شوند و در خارج ایران نیز خواهان بسیاری دارند و بیش تر این نوع سنگ ها به چین ، اروپا و … صادر می گردند و دوام بالای این سنگ ها و فشردگی آنان این محصول را برای کف بسیار مناسب می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما