عمده فروشی سنگ تراورتن کرمان با قیمت صادراتی

سنگ تراورتن از جمله سنگ های پرمصرف ساختمانی به شماره می رود که دارای رنگ و برندهای مختلفی بوده و از درجه مقاومت مناسبی در برابر خوردگی، فشار و حرارت برخوردار هستند. فرآوری و تولید انواع سنگ ساختمانی تراورتن توسط کارخانه های مختلفی در داخل کشور انجام می شود.
 مواد تشکیل دهنده این سنگ غالبا آهک و رسوبات چشمه های آب گرم است. یکی از بهترین و مرغوب ترین سنگ های تراورتن ایرانی سنگ تراورتن کرمان می باشد. تراورتن های کرمان به خاطر کیفیت بالایی که دارند انتخاب مناسبی برای مناطق با میزان بارندگی بالا بوده و قابلیت نصب بر روی دیوارهای داخلی و بیرون ساختمان را داراست.

عمده فروشی سنگ تراورتن کرمان با قیمت صادراتی

ارزش اقتصادی سنگ تراورتن کرمان

ارزش اقتصادی سنگ تراورتن کرمان

ارزش اقتصادی و صادراتی سنگ تراورتن کرمان چقدر است؟

سنگهای تراورتن کرمان از فروش خوبی در اقسی نقاط کشور برخوردار هستند. تراورتن کرمان در رنگهای مختلفی از جمله سفید، قرمز، کرم، طوسی و … با ابعاد و ضخامت های متنوعی تولید می گردد.

توزیع و پخش این برند از سنگ تراورتن در شهرهای مختلف توسط نمایندگی ها انجام می پذیرد. سنگهای تراورتن مارک کرمان از نظر ساختاری و تولید به دسته های متعددی تقسیم بندی می شوند. انواع تراورتن کرمان را می توان به شکل زیر معرفی کرد.

  • تراورتن موجی
  • تراورتنهای ساده
  • تراورتن خالدار
  • و …

این نمونه از سنگ باتوجه به کیفیت مناسبی که دارد ارزش اقتصادی آن بالا بوده و کشورهای زیادی متقاضی خرید این محصول با کیفیت ایرانی هستند. صادرات سنگ های تراورتن تولید کرمان به کشورهای زیادی در قاره اروپا، آسیا و خاورمیانه در بسته بندی های استاندارد انجام می شود.

مشخصات فنی سنگ تراورتن کرمان صادراتی

مشخصات فنی سنگ تراورتن کرمان صادراتی سنگ تراورتن کرمان از تنوع بسیار زیاد و کیفیت بالایی برخوردار است. این نوع از سنگ های ایرانی دارای یک سری ویژگی و مشخصه های فنی منحصر به فردی است که بد نیست با این مشخصات بیشتر آشنا شوید.

از مهم ترین مشخصات سنگ کرمان این است که این سنگ بسیار نرم می باشد. وزن این نوع از تراورتن در مقایسه با سایر سنگ ها کمی سنگین تر بوده و این موضوع باعث افزایش دوام و ماندگاری بیشتر این محصول شده است.

تراورتن کرمان با قیمت های متفاوتی به خریداران این محصول عرضه می گردد. البته پارامترهای مختلفی در تعیین قیمت این محصول نقش دارند که از مهم ترین آنها می توان ضخامت ساخت سنگ، اندازه و قالب آن، کیفیت تولید و رنگ تراورتن را نام برد.

فروش این سنگ پرطرفدار و زیبا در این مجموعه بر حسب نیاز خریداران اغلب به شکل عمده انجام می گیرد. در صورتی که شما هم متقاضی خرید انواع سنگ تراورتن با کیفیت کرمان هستید می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما