فروشنده عمده سنگ گرانیت نهبندان با دوام

سنگ گرانیت نهبندان یکی از بهترین نمونه های موجود است که دارای مقاومت فشاری و سایشی بسیار زیادی بوده و همینطور در برابر شرایط جوی مانند باران، گرما و سرما نیز دوام می آورد. همچنین در مورد خصوصیات ظاهری این سنگ بسیار بادوام باید گفت که از زمینه ای روشن برخوردار بوده و قابل تهیه از برترین فروشنده عمده سنگ های ساختمانی می باشد.

فروشنده عمده سنگ گرانیت نهبندان با دوام

آنالیز سنگ گرانیت نهبندان

آنالیز سنگ گرانیت نهبنداندر آنالیز سنگ گرانیت نهبندان که به عنوان یکی از نمونه عالی گرانیت شناخته شده است؛ باید گفت که این سنگ دارای معادنی در استان خراسان جنوبی بوده و ماهانه چندین هزار تن از آن استخراج و فرآوری می گردد.
با توجه به ویژگی های مطلوب موجود در این سنگ، اکنون در معرض استخراج و تولید انبوهی قرار داشته و انواع متعددی همچون سنگ گرانیت‌ نهبندان پرتقالی، گرانیت نهبندان آستان، گرانیت نهبندان کوجین، احرار، ثلاث، طوسی و کرم را شامل گشته است.
در ارائه توضیحاتی بیشتر از این سنگ نیز می توان از گزینه های زیر استفاده کرد:

  • در خصوص موارد کاربرد سنگ گرانیت‌ نهبندان باید گفت که برای سنگفرش ساختمان های اداری و تجاری، جدول های سنگی، نمای داخلی و خارجی ساختمان و … مورد استفاده قرار می گیرد.
  • قابلیت جذب آب پایینی را دارا می باشد.
  • قابلیت ساب پذیری گرانیت نهبندان بسیار بالاست.
  • از قطر و ضخامت های مختلفی تشکیل یافته است.
  • قیمت آن با توجه به خصوصیات ظاهری آن مانند تعداد لکه های سیاه موجود برآورد شده که هرچقدر این لکه ها کمتر باشند؛ قیمت سنگ مورد نظر بیشتر خواهد بود.
  • ابعاد بزرگتر این سنگ نیز در قیمت آن تاثیر مستقیم خواهد داشت.
  • همچنین برش های دقیق تر صورت گرفته روی سنگ گرانیت منجر به افزایش قیمت آن خواهد شد.

سود حاصل از صادرات سنگ گرانیت

سود حاصل از صادرات سنگ گرانیتیک تفاوت عمده سنگ گرانیت‎‌ نهبندان با سایر گونه های موجود از گرانیت این است که این نوع دارای مقاومت بیشتری بوده و به همین دلیل آن را برای نماکاری خارجی ساختمان مورد کاربرد قرار داده اند.
این در حالی است که گرانیت های موجود دیگر برای نماکاری داخلی ساختمانی مورد توجه واقع شده و مقاومت فشاری‌شان به مراتب کمتر از این نوع می باشد.
همه‌ی ویژگی های مربوط به سنگ مورد نظر باعث شده اند تا گرانیت نهبندان در معرض فروش گسترده ای قرار گیرد.

یعنی می توان از صادرات سنگ گرانیت نهبندان به بازار کشورهای خارجی خبر داد که سود آوری بالایی را نصیب صادرکنندگان و تاجران سنگ گرانیت نموده و این موضوع باعث شده تا اغلب فروشندگان روی این سنگ، بیشترین تمرکز را داشته و آن را انتخاب نمایند.
قابل ذکر است که عرضه بالای این سنگ باعث تامین مناسب آن گشته و بنابراین می توان به راحتی آن را هم در بازار داخلی و هم در بازارهای خارجی ارسال نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما