فروشگاه سنگ ساختمانی مرمریت سفید

یکی از مصالحی که برای ساختن نمای بیرونی و داخلی ساختمان ها، همچنین با هدف افزایش استحکام بنا در برابر رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد، سنگ های مرمریت هستند. این سنگ ها انواع مختلفی از نظر طرح و رنگ دارند و هر کدام از آن ها در یک بخش ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. فروشگاه عرضه سنگ ساختمانی مرمریت سفید، این مصالح را به صورت عمده یا جزئی به خریداران ارائه می دهد.

 

فروشگاه سنگ ساختمانی مرمریت سفید

معرفی انواع سنگ مرمریت

معرفی انواع سنگ مرمریت سنگ مرمریت، یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع سنگ های ساختمانی است. از این سنگ های زیبا که حالت شفاف و سطحی صیقلی دارند، برای بخش زیرین و پی ساختمان ها استفاده نمی گردد، بلکه آن ها را در روکاری بناها استفاده می کنند.

دلیل آن نیز زیبایی، جلوه و شکوهی است که این مصالح به نمای یک عمارت می بخشند. به علاوه این سنگها شکننده و آسیب پذیر بوده و تحمل فشار و وزن خیلی زیادی را ندارند. پس اگر در بخش های داخلی دیواره ها و کف ساختمان استفاده شوند، دوام چندانی نخواهند داشت.

سنگ مرمریت مدل های متنوعی دارد. هر یک از این مدل ها برای یک منظور استفاده می شود. در این بخش به معرفی انواع سنگ مرمریت و کاربرد آن ها می پردازیم. لطفا با ما همراه باشید.

  • سنگ مرمریت سفید: این سنگ ها رنگ سفیدی دارند و سطح آن ها کاملا براق است. از آن ها برای ساخت نمای داخلی سالن ها، حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شود.
  • سنگ مرمریت صورتی: این سنگ همانطور که از نامش پیداست، رنگ صورتی ساده یا طرح داری دارد. آن را برای ساخت نمای خارجی بنا استفاده می کنند.
  • سنگ مرمریت قهوه ای: این سنگ که رنگ تیره ای دارد بیشتر در نمای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • سنگ مرمریت کاپوچینو: رنگ این سنگ قهوه ای بوده و طرح های کرمی در آن وجود دارد. عمده استفاده آن برای تزئین نمای خارجی بنا است.

فروشنده سنگ ساختمانی مرمریت سفید

فروشنده سنگ ساختمانی مرمریت سفید سنگ های ساختمانی مختلف مانند مرمریت، از داخل معادن سنگ و از زمین استخراج می شوند. پس فرایند تشکیل آن ها کاملا طبیعی است و انسان ها هیچ نقشی در آن ندارند. بلکه تنها این مصالح را صیقل داده و برای مصرف آماده می سازند.

فروشنده سنگ مرمریت سفید، این مصالح را از کارخانه های تولیدی در حجم انبوه وارد می کند، سپس به صورت عمده یا جزئی به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

از این نوع سنگ بیشتر به عنوان دیوار پوش یا کفپوش حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شود. این متریال به دلیل تراکم بالایی که در سطح خود دارد، هیچ آسیبی در مقابل رطوبت نمی بیند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما