فروش استثنایی اسلب اونیکس ساختمانی

فروش استثنایی اسلب اونیکس ساختمانی با خدمات پس از فروش در خدمت شما هستیم. بازرگانی سنگ شگفت انگیز پیشرو در تولید انحصاری بسیاری از سنگهای اونیکس از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد. اهداف و آرمان های زیادی داریم که هنوز علیرغم تلاش زیاد محقق نشده است.

فروش استثنایی اسلب اونیکس ساختمانی

فروش استثنایی اسلب اونیکس ساختمانی

فروش استثنایی اسلب اونیکس ساختمانی

مدیریت بازرگانی سنگ شگفت انگیز روزی خود جزو خریداران سنگهای ساختمانی بوده است. ایشان در بازار کمبودهایی را مشاهده می کنند. لذا برخی از این کمبودها را با تعدادی از دوستان و تولیدکنندگان مطرح می کنند. اما مشاهده می کنند که این دوستان نسبت به این موضوعات مهم بی توجه هستند.
بنابراین تصمیم می گیرند با برند سنگ شگفت انگیز در بازار فعالیت خود را شروع کنند. یکی از مهمترین دغدغه های ایشان جلب رضایت مشتریان است و معتقد هستند مشتری باید از خرید سنگ یک خاطره دلپذیر داشته باشد. به همین دلیل تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین متخصصین سنگ ایران را به این مجموعه وارد کنند.
طبیعتا، کار ساده ای نیست. اگر شما نیز در تولید فعالیت می کنید حتما می دانید که این کار چه دشواری های زیادی دارد. بعلاوه مدیریت مجموعه ما حساسیت خاصی روی تولید با کیفیت سنگهای اونیکس دارند.
در بسیاری از مواقع حتما سعی می کنند روی بارگیری نظارت مستقیمی داشته باشند. حتی از بارگیری بسیاری از اسلب ها به دلیل کیفیت پایین جلوگیری می کنند. فکر می کنم تنها مجموعه ای در ایران هستیم که سنگهای خودمان را برای 5 سال گارانتی می کنیم.

عرضه اسلب اونیکس ساختمانی در بازار

فروش استثنایی اسلب اونیکس ساختمانی

امروزه، در بازار سنگهای ساختمانی در ایران همه تنها به دنبال فروش محصولات خود هستند. معتقد هستم اولین مجموعه در ایران هستیم که با توجه به اینکه سنگها در حمل و نقل آسیب دیدند مدیریت ما برای مشتری جبران خسارت کردند.
خوشبختانه افراد با انصاف و همکاران خوبی در بازار داریم که دغدغه کسب رضایت مشتریان را دارند. قصد ما از بیان این مطالب فقط نشان دادن خاص بودن سنگ شگفت انگیز است.
هرگز قصد نداریم تا عملکرد همکاران دیگری را زیر سوال ببریم. زیرا اعتقاد داریم هر فردی در بازار به دنبال اهداف خود است. بدون شک، مجموعه ما نیز اهداف خودش را دنبال می کند.
در راستای حمایت از مشتریان مدیریت ما هر ساله برنامه فروش با تخفیف عالی را در برنامه خود دارند. این برنامه در راستای بالا بردن قدرت خرید برای مشتریان گرامی است. از نظر ما فروش استثنایی یعنی قیمت استثنایی را به خریداران پیشنهاد دهیم.

خرید استثنایی اونیکس ساختمانی

فروش استثنایی اسلب اونیکس ساختمانی

موضوع قیمت سنگ اونیکس همیشه برای خریداران این سنگها جذاب است. بدون شک در مورد خرید هر محصول و یا خدماتی موضوع قیمت اولین مطلبی است که به ذهن خریدار می رسد.
با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه، سنگ شگفت انگیز مسئولیت اجتماعی خود می داند که از مشتریان بر هر طریقی حمایت کند. بسیاری از خریداران ما سازندگام محترم و فعالین بخش خصوصی هستند.
در حین ساخت یک پروژه ساختمانی مشکلات زیادی برای این عزیزان ایجاد می شود. بخش بزرگی از این مشکلات متاسفانه دغدغه های مالی است. لذا حمایت از این عزیزان را مسئولیت اجتماعی خودمان می دانیم.
امیدوار هستیم تا شرایط برای فعالیتهای اقتصادی در کشور ما هموار شود. همه افرادی که در بخش خصوصی فعال هستند بتوانند با شرایط بهتری در این بازار فعالیت خود را ادامه دهند.
به تمام این دلایل ما در بحث قیمت از این افراد حمایت می کنیم. سعی می کنیم تا بهترین قیمتها را با حداقل سود به این همکاران پیشنهاد دهیم.

شرایط فروش اونیکس

فروش استثنایی اسلب اونیکس ساختمانی

در واقع ما در این مدل فروش انواع سنگهای اونیکس را با متری حداقل 300 هزار تومان زیر قیمت بازار عرضه می کنیم. با توجه به این مدل فروش به هیچ وجه امکان فروش به صورت چکی، شرایطی و یا تهاتر وجود ندارد.
ذکر این نکته لازم بود زیرا با این شرایط عده ای از دوستان و همکاران ما توقع دارند تا شرایطی سنگ بفروشیم. به هیچ وجه امکان پذیر نیست.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این فروش استثنایی و دریافت لیست قیمت سنگها با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید. این فرصت استثنایی و این قیمتهای باورنکردنی را از دست ندهید. با توجه به متراژ محدود سنگها در انبارهای ما همین حالا برای سفارش و خریدتان اقدام کنید.
این فرصتها در این بازار همیشگی نیست. برنده ها فرصتها را به سرعت تشخیص می دهند و به سرعت وارد عمل می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما