فروش بهترین سنگ گرانیت قم با ارزانترین قیمت

سنگ گرانیت قم، یکی از پرکاربردترین انواع سنگ های ساختمانی بوده که به عنوان یک سنگ تزیینی بسیار مناسب می‌باشد. این سنگ ها از لحاظ طرح و سایز تنوع زیادی داشته که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

 

فروش بهترین سنگ گرانیت قم با ارزانترین قیمت

معرفی انواع سنگ گرانیت قم

به طور کلی باید بدانید سنگ گرانیت، گونه ای از سنگ آذرین درونی است که دارای دانه های متوسط تا درشت می‌باشد. این سنگ ها که از سرد شدن توده مذاب شکل گرفته اند، دارای رنگ بندی های مختلفی چون سیاه، طوسی، خاکستری، صورتی و غیره هستند و می‌توان گفت رنگ آن به کانی و شیمی سنگ بستگی دارد.

از آنجایی که معادن زیادی از سنگ های زینتی از جمله سنگ های گرانیت در شهرهای مختلف کشور ایران همچون قم قرار دارد، این کشور یکی از بزرگترین صادرکنندگان انواع سنگ گرانیت به دیگر کشورها می‌باشد.

به طور کلی می‌توان گفت سنگ گرانیتی که در هر شهر ایران تولید می‌شود، ویژگی ها و مشخصات خود را دارد. در این بین از جمله مهمترین ویژگی های انواع سنگ قم که موجب شده است این نوع سنگ کاربردهای زیادی داشته باشد، این بوده که این گرانیت مقاومت فشاری و مقاومت سایشی بالایی دارد. این امر موجب شده است تا از این نوع سنگ در مصارف مختلف ساختمان سازی استفاده شود. البته این ویژگی به طور کلی یکی از مزایای تمامی سنگ های گرانیت به شمار می‌رود.

 

معرفی انواع سنگ گرانیت قم

فرآیند تولید سنگ گرانیت در قم

از آنجایی که معادل زیادی از سنگ های ساختمانی در شهر قم قرار دارد مشاهده می‌شود، تولید گرانیت قم به عنوان یکی از بهترین سنگ های ساختمانی، رونق چشمگیری دارد.

در خصوص نحوه تولید این سنگ ها باید بدانید در ابتدا سنگ را از معادن به کارخانه های قم حمل کرده و سپس آن را در محل ذخیره سازی سنگ ها انبار می‌‌کنند. بعد از این امر باید با استفاده از ریل های حمل و یا جرثقیل حمل سنگ ها به دستگاه برش برده شوند.

در مرحله بعد، پس از برش سنگ ها مرحله اسلب کردن توسط دستگاه ساب انجام شده و سپس سنگ ها به صورت برش طولی اصلاح می‌شود. بعد از این برش عرضی سنگ های گرانیت بنا به درخواست مشتری صورت می‌پذیرد. در آخرین مرحله تولید سنگ گرانیت، این محصول بسته بندی شده و روانه بازار می‌گردد.

به طور کلی باید بدانید مهمترین موارد استفاده از سنگ گرانیت شامل موارد زیر می‌شود:

  • استفاده در نمای ساختمان
  • مناسب برای تزیینات داخلی چون دیوار ها، پله ها و ستون ها
  • استفاده در سازه های تزیینی
  • بکارگیری در روکش های تزیینی

 

فرآیند تولید سنگ گرانیت در قم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما