فروش سنگ تراورتن شیشه ای با ارزانترین قیمت

سنگ تراورتن شیشه ای نوعی سنگ آهک است که جزء دسته سنگ‌ های تزیینی به حساب می آید. سنگ تراورتن شیشه ای از رسوبات به جا مانده از آب های معدنی غارها و چشمه های آب گرم تشکیل شده است.فروش سنگ تراورتن شیشه ای با ارزانترین قیمت

دانستنی هایی در مورد انواع سنگ تراورتن شیشه ای

دانستنی هایی در مورد انواع سنگ تراورتن شیشه ای سنگ تراورتن شیشه ای دارای رنگ های متنوع ای هستند و در درون هر یک بافت نواری شکل دارند که به خاطر حضور ترکیبات متنوع ایجاد شده است. سنگ تراورتن به علت داشتن حفرات، خاصیت عایق حرارتی و صوتی دارد.سنگ تراورتن از مقاومت خیلی زیادی برخوردار می‌باشد. این سنگ را می‌توان به دو صورت موج دار و بدون موج برش داد.
 سنگ تراورتن شیشه ای دارای سوراخ‌ها و حفراتی است که بایستی در هنگام نصب سطح آن پر شود.وجود حفره در سنگ تراورتن شیشه ای باعث می‌شود که در هنگام نصب سنگ، ملات سیمانی داخل این حفره ها نفوذ کند و از سقوط سنگ جلوگیری کند. سنگ های تراورتن در نمای داخلی و نمای خارجی یک ساختمان به کار می رود.
سطح سنگ تراورتن خنک می ماند و بهترین گزینه برای استفاده در کناره های استخر در مناطق گرمسیر است. بیشتر رنگ های سنگ تراورتن شیشه ای قیمت مناسبی دارند. و این سنگ ها دارای بافتی لوکس بوده و به طور طبیعی در برابر لغزش مقاوم است.رنگ سنگ تراورتن شیشه ای ثابت بوده و کمرنگ نمی شود. قیمت این سنگ در کنار زیبایی که دارد بسیار مناسب است. ارزانترین سنگ تراورتن، از نوع شیشه ای آن است.

روش تولید سنگ تراورتن شیشه ای

روش تولید سنگ تراورتن شیشه ای سنگ تراورتن شیشه ای جزء سنگ های آهکی می باشد واین نوع سنگ یکی  از سنگ های پر مصرف در صنعت ساختمان سازی است.روش تولید تراورتن شیشه ای  این است که از ته نشین شدن رسوبات آب داغ و یا آب سرد در غارها به وجود می آید.و درصد بالایی از ترکیبات آن کلسیم است. سنگ تراورتن شیشه ای بیشتر در رنگ های متنوع زیادی مشاهده می شود و به صورت اتفاقی دارای رگه و یا بدون رگه می باشد.
از عوامل تاثیرگذار بر روی شکل گیری  و تولید این سنگ ها، رنگ و طرح سنگ های تراورتن است که ترکیبات موجود در آن مانند آهن، کلسیم و دیگر ناخالصی ها می باشد و هرچه عنصر های محلول در آب این سنگ تراورتن شیشه ای کمتر باشد، رنگ سنگ روشن‌تر خواهد بود.مقاومت بالا، زیبایی این سنگ و صیقل پذیری عالی  و دیگر مزایای سنگ تراورتن موجب شده تا استفاده از  این سنگ در نماهای ساختمانی بسیار زیاد باشد. یکی از خاصیت های خوب این سنگ عایق بودن در برابر حرارت و صدا می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما