فروش سنگ تراورتن گندمک به صورت عمده

سنگ تراورتن گندمک از انواع سنگ های آهکی است که در دریاها و دریاچه های مختلف تشکیل می شود.  از این سنگ در نمای بیرونی و درونی ساختمانها استفاده می شود؛ زیرا دارای خواص فوق العاده ای است. این سنگ، رنگ های مختلفی دارد که خریداران می توانند بر اساس نوع استفاده از این سنگ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند. 

فروش سنگ تراورتن گندمک به صورت عمده

سنگ تراورتن گندمک چیست؟

سنگ تراورتن گندمک چیست؟ اکنون این سوال مطرح می شود که سنگ تراورتن گندمک دقیقا دارای چه ویژگیها و مشخصاتی است؟ 

این سنگ سختی متوسطی دارد و نسبت به مرمرها کمی نرم تر است. همان طور که گفته شد این سنگ در رنگ های مختلفی به چشم می خورد. مثلا قرمز، زرد، سفید شکلاتی و کرم از رنگهایی هستند که به طور طبیعی در این سنگ دیده می شوند. 

سنگ گندمک در حالت های موج دار یا بدون موج تشکیل می شود و هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از آن در ساختمان سازی وجود ندارد. امروزه استفاده از سنگ تراورتن گندمک هم در فضای داخلی ساختمان و هم در فضای بیرونی مورد توجه قرار دارد. 

یکی از بهترین خصوصیات انواع تراورتن گندمک مقاوم بودن آن در برابر برف و باران و رطوبت است. این سنگ اگر برای مدتی طولانی هم در معرض رطوبت قرار داشته باشد، هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی شود. 

دسته بندی انواع سنگ تراورتن گندمک

دسته بندی انواع سنگ تراورتن گندمک سنگ تراورتن گندمک انواع مختلفی دارد و آشنایی با انواع سنگ گندمک کمک می کند تا در نهایت خریداران بتوانند بهترین و مناسبترین سنگ را متناسب با کار خود انتخاب کنند. 

امروزه از سنگ تراورتن نرم برای پوشاندن کف بسیار استفاده می شود. سنگی که برای کف زمین مورد استفاده قرار می گیرد کمی نرم تر از سنگی است که برای پوشاندن دیوارها یا قسمت های داخلی خانه استفاده می شود. 

به عبارتی دیگر سنگ گندمک ساییده شده بیشتر برای فضای داخلی خانه، دیوارها و پله ها استفاده می شود و سنگ گندمک تیشه ای برای پوشاندن کف حیاط، محوطه سازی و نما استفاده می شود. معدن تولید انواع سنگ گندمک خوب و با کیفیت در استان شیراز قرار گرفته است. البته استان فارس نیز در زمینه تولید انواع سنگ های تراورتن گندمک فعالیت قابل توجهی دارد. این سنگها بعد از استخراج از معدن در کارخانه های سنگ تراشی برش داده شده و فراوری می شوند و در نهایت طبق سفارش مشتریان در بازار عرضه می شوند. در این کارخانه ها سنگها با استفاده از ماشین های مخصوصی آماده می شوند. به عنوان مثال سنگهایی که قرار است برای پوشش کف زمین استفاده شوند، بهتر است لغزندگی سطحی نداشته باشند. در این کارخانه ها با استفاده از دستگاه های مخصوص، برخی ویژگی های سنگ تغییر داده شده و سپس دسته بندی انجام می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما