فروش سنگ مرمر در اصفهان

فروش سنگ مرمر در اصفهان پیشینه بسیار زیادی دارد. برخی از همکاران ما معتقد هستند اصفهان پایتخت تولید سنگهای ساختمانی در ایران است. تولید سنگهای مرمر (اونیکس) نیز سابقه طولانی در این استان دارد. زیرا برخی از معادن سنگهای مرمر در استان اصفهان واقع شده است.

فروش سنگ مرمر در اصفهان

فروش سنگ مرمر در اصفهان

فروش سنگ مرمر در اصفهان

همانطور که می دانید اصفهان مهمترین مرکز تولید سنگهای ساختمانی در ایران است. اصفهان پایتخت تولید انواع سنگهای مرمریت، تراورتن، گرانیت، بازالت و مرمر (اونیکس) است.
همچنین، در این استان شهرک های صنعتی مهمی نیز با واحدهای صنعتی فراوان مشغول تولید این سنگها هستند. شهرک هایی نظیر:
● محمودآباد
● نجف آباد
● رضوانشهر
● دوشاخ
● دولت آباد
● سگزی
● مورچه خورت
مهمترین شهرک های صنعتی استان اصفهان در زمینه تولید سنگهای ساختمانی هستند. البته در شهرهای دیگر ایران نیز تولید این سنگها در جریان است.
اما در این مطلب ما پیرامون استان اصفهان توضیح می دهیم. معادن مختلف سنگهای ساختمانی نیز در این استان به وفور وجود دارد.

مشتریان سنگهای مرمر در اصفهان

فروش سنگ مرمر در اصفهان

خوشبختانه بازار ایران به حدی بزرگ است که ما از سراسر ایران مشتریان زیادی داریم. لازم به ذکر است، تنوع سنگهای مرمر آنقدر زیاد است که این مشتریان قدرت انتخاب زیادی دارند.
بسیاری از خریداران سنگهای مرمر در ایران به دنبال سنگهای مرمر رنگ روشن هستند. به این دلیل که در ساختن بناها موضوع نور بسیار موضوع مهم و جدی است.
جالب است بدانید، سنگهای مرمر نیز نور را به خوبی جذب و منعکس می کنند. همین امر باعث می شود تا بیشتر مردم در ایران علاقمند باشند تا در ساختمانهای خود از این سنگها استفاده کنند.
اغلب از سنگهای مرمر سفید، نباتی، پرتقالی و لیمویی همیشه جزو پرفروش ترین سنگهای مرمر در مجموعه ما است. امروزه، استفاده و سفارش برای سنگهای مرمر رومانسی، آبی، بلک رز و پرنسس نیز به شدت افزایش یافته است.

خرید و فروش سنگهای مرمر اصفهان

فروش سنگ مرمر در اصفهان

در ایران انبوه سازان کمی تمایل به خرید سنگهای مرمر دارند. امروزه هر مجموعه ای در تلاش است تا بتواند هزینه های خود را کاهش دهد و سود بیشتری کسب کند.
فقط در صورتی که این سازندگان درگیر یک پروژه لوکس باشند تمایل به خرید سنگهای اونیکس دارند. چون این سنگها نسبت به انواع دیگر سنگهای اونیکس قیمت بیشتری دارند.
به همین دلیل این خریداران تمایل چندانی به خرید این سنگها ندارند. چون استفاده از این سنگها قیمتهای تولید این سنگها را افزایش می دهد و این بر خلاف سیاستهای این همکاران ما است.
از طرف دیگر برخی از این انبوه سازان به شدت علاقه به متریال لوکس دارند. همین علاقه سبب می شود تا این سنگهای زیبا را در پروژه های خودشان استفاده کنند و ارزش افزوده بیشتر ی برای بنا ایجاد کنند.

خدمات پس از فروش سنگهای مرمر

مرمر را چطور با قیمت مناسب بخریم

خریداران سنگهای مرمر همیشه در انتظار خدمات هستند. به خصوص مشتریان بازرگانی سنگ شگفت انگیز همیشه به دنبال خدمات مجموعه ما هستند.
طبیعتا، در دنیا امروز دریافت خدمات خاص حق مشتریان است. این خدمات می تواند در هر بخشی از خرید باشد. حتی 5 سال بعد از خرید مشتریان. بازرگانی سنگ شگفت انگیز افتخار دارد تمام سنگهای مرمر خود را با 5 سال ضمانت به مشتریان خود عرضه می کند.
در طی این 5 سال هر اتفاقی برای سنگها بیفتد وظیفه ما تعویض این سنگها برای مشتریان گرامی است. البته این پایان کار نیست. مجموعه ما در تمام بخشهای خرید از صفر تا صد در کنار خریداران گرامی است و انواع خدمات را به آنها ارائه می دهد.
شاید شما نیز تمایل داشته باشید تا از جزئیات این خدمات بیشتر آگاه شوید. پیشنهاد می کنم همین حالا با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید.
همچنین، می توانید از مشاوره رایگان بهترین متخصصین صنعت سنگ ایران نیز بهره مند شوید. لطفا مجموعه ما را به دوستان وهمکاران خودتان نیز معرفی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما