فروش سنگ گرانیت صادراتی

فروش سنگ گرانیت صادراتی را با بهترین کیفیت و خدمات در بازار سنگهای ساختمانی ایران انجام می دهیم. بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان انواع گرانیت صادراتی در ایران است.
مجموعه ما در تلاش است تا بازوی صادرکنندگان گرامی در صادرات باشد. رسالت ما تولید و توزیع انواع گرانیت با کیفیت بالا و با قیمت مناسب است. چه احساسی خواهید داشت اگر بتوانید انواع گرانیت را بسیار آسان، سریع و ارزان خریداری کنید؟
هدف تمام همکاران ما در بازرگانی سنگ شگفت انگیز ایجاد همین شرایط برای صادرات شما است. شما می توانید انواع سنگ مرمر، سنگ مرمریت، سنگ تراورتن را از مجموعه ما خریدارزی کید. شما می توانید در تمام شهرهای ایران از مزایا و خدمات عالی ما بهره مند شوید.

فروش سنگ گرانیت صادراتی

فروش سنگ گرانیت صادراتی

فروش سنگ گرانیت صادراتی

سنگ شگفت انگیز از بزرگترین صادرکنندگان سنگ گرانیت به کشورهای همسایه و خاورمیانه می باشد. از ۲۰۰۰ متر به بالا صادرات صورت می گیرد. سنگ ها سورت بندی های متفاوتی دارند. از جمله سورت بندی سنگها سوپر ممتاز صادراتی، ممتاز و درجه یک می باشد.
رنگ بندی سنگهای گرانیت متنوع می باشد. رنگ بندی سنگها شامل سفید گل پنبه ای، مشکی، قرمز، سبز و هلویی می باشد. روی گرانیت گل پنبه ای، عملیات فلیم انجام می شود،که سطحی زبر و خشن دارد و نیازی به سابیدن ندارد.
برای خرید عمده مشتریان، آپشن های زیادی موجود می باشد. کارخانجات اصفهان دارای ۱۰ انبار که در هر کدام ۱۰۰۰ متر انواع سنگ را موجود داریم.

مرکز فروش سنگ گرانیت صادراتی

فروش سنگ گرانیت صادراتی

مشتریان صادراتی با مطالعه سایت انگلیسی و دیدن عکس العمل مشتریان و کامنت هایشان، به صحت کیفیت سنگهایمان ایمان دارید. در سفارشات صادراتی برای بسته بندی سنگها از پالت های ۴ تسمه ای و ۶ تسمه ای استفاده می شود.
بارگیری زیر نظر مدیریت مجموعه صورت می گیرد. بارها بیمه می شوند و با احتساب یک درصد خسارت به سنگ ها، ۱۰ متر سنگ رایگان به مشتری ارسال می شود. کیفیت، بزرگترین هدف مجموعه سنگ شگفت انگیز می باشد.
بازرگانی سنگ شگفت انگیز در سال ۲۰۱۸ مفتخر به کسب دو ایزوی رضایتمندی از مشتریان شد. همکاران در واحد کنترل کیفیت، حساسیت خاصی در چک کردن کیفیت محصول دارند.سپس با گذراندن فیلترها و استانداردهای کنترل کیفیت، سنگها به مرحله بسته بندی و بارگیری می روند.

فروش ویژه سنگ گرانیت صادراتی

فروش سنگ گرانیت صادراتی

مشتریان می توانند با مراجعه به شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین، پینترست از تنوع محصولات دیدن کنند. سود کم و فروش زیاد، اساس کار مجموعه ما را تشکیل می دهد.
مشاورین دلسوز مجموعه، آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و دادن مشاوره رایگان به آنها می باشند. رضایت مشتریان از بابت کیفیت و قیمت محصول، اولویت ما می باشد. مشتریان خارج از کشور، می توانند با خرید ازکارشناسان سنگ، به سودی عظیم دست پیدا کنند.
اگر قصد خرید به صورت عمده دارید، بهترین فرصت برای شما پیش آمده، استفاده کنید. بدون اتلاف وقت، با دپارتمان فروش تماس بگیرید.

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

فروش سنگ گرانیت صادراتی

بازرگانی سنگ شگفت انگیز در تلاش است تا بهترین کیفیتها و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. در این راه ما از حضور بهترین متخصصین صنعت سنگ ایران در مجموعه خودمان بهره مند هستیم. این متخصصین به شما در پروسه خریدتان مشاوره رایگان ارائه می دهند.
مهم نیست شما در کدام شهر ایران زندگی میکنید. مشتریان ما می توانند در تمام شهرهای ایران از خدمات مجموعه ما بهره مند شوند. لطفا برای ثبت سفارشات خود با دپارتمان فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما