فروش سنگ گرانیت فلیم شده نطنز درجه یک

سنگ گرانیت فلیم شده نطنز اصفهان یکی از سنگ های زیبا و مقاوم جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها و مراکز تجاری و کلیه مکانها که امکان سرخوردن زیاد بوده  می باشد، این نوع سنگ که از برترین و مشهورترین معادن تولید سنگ در شهر اصفهان فرآوری می شود به سنگ نطنز معروف بوده و در گروه سنگ های با رنگ زمینه کرم ، سفید و شکلاتی و  طیف رنگی متفاوت دیگر قرار می گیرد. فروش سنگ گرانیت نطنز فلیم شده درجه بک  با ارزانترین قیمت به صورت عمده امکان پذیر می باشد.

فروش سنگ گرانیت فلیم شده نطنز درجه یک

ویژگی های مهم سنگ گرانیت فلیم شده

ویژگی های مهم سنگ گرانیت فلیم شدهسنگ گرانیت نطنز  از معادن معروف شهر اصفهان و توابع کاشان در  کشور ایران به دست می آید، این سنگ در رنگ های سفید و کرم  با رگه های نقطه ای شکل بسیار شیک ‌‌و با کیفیت عرضه می گردد. این سنگ بسیار خاص و زیبا است و نمای بی نظیری را ایجاد می کند.

از این نوع سنگ گرانیت فلیم شده تان نطنز در راه پله ها، سالن های ورودی، حیاط و محوطه ها، پیاده روها، فروشگاه ها،  ورودی هتل های لوکس و سایر مکانهایی که در معرض لغزندگی قرار می گیرند استفاده های مفیدی می شود.

مشخصات گرانیت نطنز فلیم شده بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد.ضخامت سنگ گرانیت نطنز  معمولا از  دو سانتی متر و بالاتر  می باشد و سطحی بسیار صیقلی و صاف داشته و در تمام ابعاد درخواستی می توان آن را تهیه نمود.

أین سنگ زیبا در وزن های مختلف عرضه شده و جهت کاربرد های بسیار شیک و متفاوت در سنگ های میز ناهارخوری، سنگ های شومینه، سنگ های کانتر و کابینت، سنگ های لوکس دیواره لابی و کف هتلها، سنگ راه پله ها و پاگرد ها، سنگ کف سایر آسانسورها، سنگ کف و دیواره های حمام های لوکس، سنگ  کف و دیواره دستشویی، سنگ کف و دیواره های آشپزخانه، سنگ کف سالن پذیرایی، سنگ های شومینه و بسیاری دیگر از موارد مورد استفاده را می توان نام برد.

تمام ابعاد و ضخامت های این سنگ خاصیت فورمج و بوکمج را دارد، ضخامت گرانیت نطنز با توجه به کیفیتش بسیار عالی و متفاوت و  مناسب بوده و از دو الی چهار سانتی متر متغیر می باشد. 

نکات مهم در فلیم کردن سنگ گرانیت

نکات مهم در فلیم کردن سنگ گرانیتسنگ های گرانیت نطنز  را به صورت فلیم شده نیز تهیه می نمایند جهت این کار سنگ را با ابزار های مخصوص به خود سوزانده و آتش می زنند تا سطح سنگ زبر گردد. گرانیت زفره فلیم شده همواره مورد تقاضای بازارهای داخلی و خارجی قرار می گیرد.

از سنگ گرانیت فلیم شده نطنز جهت مکان هایی که در معرض سرخوردن افراد می باشد استفاده می کند تا از حادثه و زمین خوردن جلوگیری به عمل آید. انواع گرانیت نطنز در اسلب های متفاوت و رنگ های متنوع  در نمایندگی فروش این محصول و باب میل تمامی سلیقه ها با نهایت کیفیت عرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما