فروش عمده سنگ اونیکس

فروش عمده سنگ اونیکس از بزرگترین خدمات بازرگانی سنگ شگفت انگیز است. بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از بزرگترین تولید کنندگان و عمده فروشان انواع اونیکس در ایران است. همانطور که می دانید اونیکس یکی از بهترین و گرانترین سنگهای ساختمانی در ایران است.
این سنگ در رنگها و کیفیتهای مختلفی تولید و فرآوری می شود. مجموعه ما یکی از بزرگترین صادرکنندگان انواع اونیکس به کشور قطر در است. تاکنون بیش از ۲۰ هزار مترمربع انواع اونیکس صادرات داشته ایم. اگر قصد صادرات انواع سنگ اونیکس را دارید متخصصین مجموعه ما می توانند با مشاوره رایگان بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

ولی قبل از هر چیز بیایید نگاهی بندازیم به ویژگی های این سنگ زیبا و سپس با امکانات و محصولات بازرگانی سنگ شگفت انگیز آشنا شویم.

همانطور که گفته شد این سنگ به رنگ های مختلفی وجود دارد، اما رنگ مشکی آن طرفداران بیشتری دارد. سنگ اونیکس در ساخت جواهرات هم کاربرد دارد. بنابراین سنگی گران بها و ارزشمندی است. این کانی در کشور های سریلانکا ، آرژانتین و آمریکای جنوبی به فراوانی یافت می شود. بر روی سنگ اونیکس نوار های سفیدی وجود دارد که از این لحاظ کمی به عقیق سیاه شباهت دارد.

فروش عمده سنگ اونیکس

مرکز فروش انواع سنگهای اونیکس

مرکز فروش انواع سنگهای اونیکس

بازرگانی سنگ شگفت انگیز تولید کننده برتر انواع اونیکس در ایران است. خوشبختانه تنوع خوبی در رنگهای انواع تولیدات ما وجود دارد. برای مثال اونیکس آبی، صورتی، سبز، پرتقالی و نباتی در انواع کیفیتها وجود دارد.
قیمت این سنگها نسبت به انواع سنگ مرمریت، گرانیت و تراورتن بالاتر است. معمولا از این سنگها در بناهای لاکچری استفاده می شود. جالب است بدانید سنگ اونیکس در واقع سنگ محبوب دیزان کننده های داخلی است. ترکیب این سنگ با انواع سنگهای دیگر فضاهای فوق العاده زیبایی ایجاد می کند.

به علت تنوع زیاد سنگ ها انتخاب نوع سنگ ساختمان کار راحتی نیست. شما باید سنگی انتخاب کنید که همه ی انتظارات شما را برآورده کند. که سنگ اونیکس با ویژگی های منحصر به فردش انتخاب بی نظیری است.

این سنگ ها را می توان به صورت عمده خرید ولی روش دیگر انتخاب سنگ مورد نظر از اینترنت است. زیرا که تنوع سنگ های موجود در بازار آنقدر زیاد است که شاید مجبور باشید برای انتخاب سنگ دلخواهتان هفته ها وقت بگذارید.

بازرگانی سنگ شگفت انگیز در تلاش است تا با ارائه بهترین و مرغوب ترین نوع سنگ ها اعتماد مشتریان را جلب کند. این شرکت با داشتن کلکسیون کاملی از سنگ ها من جمله سنگ های اونیکس آن هم در رنگ های مختلف می تواند کار شما را در انتخاب، راحت تر کند. در نظر داشته باشید که سنگ های اونیکس زیادی در بازار وجود دارد که شاید آن ظرافت و مرغوبیت مورد نظر شما را نداشته باشد. بازرگانی ما هنگام واردات یا ساخت سنگ اونیکس نهایت دقت را به کار گرفته اند تا مرغوبیت و کیفیت این سنگ را تضمین کنند، همچنین متخصصان ما با وسواس تمام از کیفیت این سنگ زیبا اطمینان یافته اند.

قیمت عمده انواع سنگهای اونیکس در بازار

قیمت عمده انواع سنگهای اونیکس در بازار

همانطور که می دانید سنگهای اونیکس در کیفیتهای مختلفی در بازارها وجود دارند. تنوع این سنگها در قیمت نیز بسیار زیاد است. این سنگها در ابعاد تایل و اسلب بریده و فرآوری می شوند. معمولا ضخامت این سنگها روی ۲ سانتیمتر است.
خیلی کم دیده شده که این سنگ به صورت تایل بریده شود. اما ابعاد معمولی این سنگ به صورت اسلب است. رنج قیمت این سنگ از ۳ میلیون تومان در هر مترمربع شروع می شود. این سنگ در کیفیتهای بالا و رنگهای خاص تا متری ۱۰ میلیون تومان نیز در بازار وجود دارد. فروش عمده سنگ اونیکس را با بهترین خدمات برای شما فراهم کردیم.

همانطور که اشاره شد این سنگ هم در ساخت جواهرات کابرد دارد و هم در ساختمان.

قیمت سنگ اونیکس به ویژگی های مختلفی بستگی دارد. مانند وارداتی یا ساخت داخل بودن، کشور سازنده، رنگ، جنس و یا حتی ضخامت.

برای مثال سنگ اونیکس سیاه از مابقی رنگ ها گران تر است و این تفاوت قیمت درباره ی سنگ سفید با سنگ اونیکس عسلی هم وجود دارد.

در هنگام خرید مراقب باشید تا اونیکس غیر اصل را به شما نفروشند. این نوع سنگ رنگ کدری دارد و ظرافت و کیفیت مدل اصل را ندارد و قیمت خیلی کمتری هم دارد.

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

تلاش تمام همکاران ما برای کسب رضایت شما است. شک نکنید با بهترین مجموعه سنگ ایران آشنا شده اید. مشتریان قدیمی ما حضور مجموعه ما در بازار یک نعمت برای بازار سنگ ایران می دانند. زیرا هدفی به جز خدمت صادقانه به شما نداریم.
لطفا برای کسب اطلاعات درباره خدمات ما و ثبت سفارش خود با دپارتمان فروش مجموعه ما تماس بگیرید. برای ساخت یک خاطره شیرین خرید، با حرفه ای ها کار کنید.

ما برای وقت شما هم ارزش قائلیم پس سیستم حمل و نقل را طوری سامان داده ایم تا سنگ مورد نظرتان در اسرع وقت به دستتان برسد.

همان طور که گفته شد تمامی سنگ های ما از کیفیت و خلوص بالایی برخوردارند. این مجموعه با همکاری با معادن متعدد سعی بر این دارد تا مرغوب ترین و متنوع ترین سنگ ها را در اختیار مشتریان عزیز قرار بدهد.

سنگ اونیکس چگونه تولید می شود؟

سنگ اونیکس چگونه تولید می شود؟ همانطور که گفته شد این سنگ از معادنی در آمریکا و اروپا استخراج می شود. سپس به کشور مقصد ارسال می شوند و آن جا افراد متخصص با بهسازی این کانی سنگ های اونیکس زیبایی تولید می کنند.

برای این که کانی اونیکس به سنگی با خلوص بالا مبدل شود باید تحت دقیق ترین دست ورزی ها و زیر نظر بهترین کارشناسان قرار بگیرد.

بازار عرضه سنگ اونیکس

بازار عرضه سنگ اونیکس

سنگ اونیکس عمده در بازار با قیمت ها و کیفیت های متفاوت به فروش می رسد.‌ خوش بختانه این نوع سنگ زیبا در کشور ما به فراوانی یافت می شود و هرچند که کالای گران قیمتی است ولی از فروش بالایی برخوردار است.

هر ساله این کانی از بهترین معادن وارد ایران شده و منجر به تولید سنگ اونیکس مرغوب می شود.

بازرگانی ما با داشتن قرار داد با معتبر ترین معادن حرف اول را در ارائه سنگ زیبای اونیکس به صورت عمده می زند.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما