فروش عمده سنگ مرمر ابیازن

فروش عمده سنگ مرمر ابیازن در تمام ایران فقط در تخصص بازرگانی سنگ شگفت انگیز است. بی نظیرترین سنگهای مرمر را در ایران برای شما تولید و فرآوری می کنیم. تمام این سنگها را با بهترین قیمتها به شما عرضه می کنیم.

فروش عمده سنگ مرمر ابیازن

فروش عمده سنگ مرمر ابیازن

فروش عمده سنگ مرمر ابیازن

سنگ مرمر ابیازن متعلق به معدن احرار سپاهان در استان اصفهان است. نام دیگر سنگ مرمر ابیازن (کلودی) است. تولید این سنگ زیبا اغلب به صورت بوک مچ است.
در واقع این سنگ ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد. مهمترین ویژگی این سنگ بک لایت عالی آن است. با توجه به قیمت این سنگ، صادرات آن یک فرصت بی نظیر برای صادرکنندگان سنگهای مرمر است.
حتما به خوبی می دانید که سنگهای مرمر با چه قیمتهایی در بازارسنگهای ایران موجود است. حداقل قیمت این سنگها در بازار سنگهای ساختمانی در ایران 2.5 میلیون تومان است.
بدون تردید، تولیدکنندگان سنگهای مرمر در ایران نیز تمایل دارند تا بتوانند تولیدات خود را ارزان در بازار عرضه کنند. اما عوامل مختلف زیادی سد راه این خواسته هستند. مشکلات زیادی در این حوزه تولید کنندگان این سنگها را به شدت آزار می دهد.

صادرات سنگ مرمر کلودی

فروش عمده سنگ مرمر ابیازن

همانطور که می دانید، بخش بزرگی از خریداران سنگهای مرمر در ایران صادرکنندگان این سنگها هستند. متاسفانه، در بازار داخل مشتریان توان کافی برای خرید و استفاده از این سنگها را در ساختمان های خود ندارند.
از طرف دیگر، بازارهای جهانی بسیار آماده و مشتاق برای خریداری این سنگها هستند. بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از قدیمی ترین صادرکنندگان سنگ مرمر ابیازن در ایران است.
اهداف اصلی ما عرضه با کیفیت عالی و قیمتهای منصفانه است. در این راه پا را فراتر گذاشتیم و اقدام به فروش متراژ محدودی از از سنگ مرمر ابیازن با 50 درصد تخفیف کردیم. این یک اقدام شجاعانه و بی نظیر در وضعیت فعلی بازار است.
در حال حاضر ما این سنگ را با قیمت متری 1 میلیون تومان در حال عرضه در بازار هستیم. پیشنهاد می کنیم این فرصت بی نظیر را از دست ندهید و همین حالا برای خریدتان اقدام کنید.

قیمت سنگ مرمر ابیازن

فروش عمده سنگ مرمر ابیازن

این سنگ زیبا با قیمتهای مختلفی در بازار موجود هست. سورت به سورت این سنگها قیمتهای مختلفی دارند. هر چقدر که این سنگها پاکتر باشند و یا سورت بوک مچ باشد قیمت آن بیشتر است.
اگر واقعا قصد خرید عمده و یا صادرات سنگ مرمر ابیازن را دارید حتما به کارخانه ما تشریف بیاورید و سورتهای مختلف را از نزدیک ببینید. حضور شما در کارخانه باعث می شود تا قدرت انتخاب بیشتری داشته باشد.
بعلاوه، همکاران ما نیز با مشاوره رایگان خودشان، شما را در انتخاب بهتر یاری می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما