فروش ویژه سنگ مرمر لیمویی

فروش ویژه سنگ مرمر لیمویی به قیمت کارخانه یک پیشنهاد دائمی نیست. شاید هر چند سال یکبار بتوانیم این فروش ویژه را برای مشتریان قدیمی خود برگزار کنیم. جزئیات زیادی پیرامون سنگ مرمر لیمویی وجود دارد. حتی راجع به فروش این سنگ نیز مطالب زیادی وجود دارد.

فروش ویژه سنگ مرمر لیمویی

فروش ویژه سنگ مرمر لیمویی

فروش ویژه سنگ مرمر لیمویی

درباره زیبایی و جذابیت سنگهای مرمر در گذشته بسیار صحبت شده است. سنگ مرمر لیمویی یک سنگ مرمر خاص و ویژه است. به جرات می توان گفت این سنگ انتخاب مشتریان خاص ما است.
برای مثال یک زوج تاجیکی برای خرید سنگ چند پروژه ساختمانی به ما مراجعه کردند. این زوج درخواست خرید سنگ مرمر صورتی را داشتند و ما از قبل درباره مرمر صورتی با این خریداران توافق نیز کرده بودیم.
اما به محض دیدن سنگ مرمر لیمویی نظر این خریداران به کلی تغییر کرد. در نتیجه سفارش خود را کامل تغییر دادند و سنگهای مرمر لیمویی و پرنسس را خریداری کردند.
جذابیت ظاهری این سنگها مانند آهن ربا است و مشتریان را به طرف خود جذب می کند. حتما اگر شما نیز این سنگ را از نزدیک دیده باشید این مورد را تایید می کنید.
شاید کنجکاو باشید بدانید این سنگ چه کاربردهایی دارد؟ اگر به عنوان سنگ دیوار از این سنگ استفاده کنید فوق العاده زیبا است. البته تا حدودی می توان گفت استفاده از این سنگها سلیقه ای نیز است.

قیمت سنگهای مرمر

فروش ویژه سنگ مرمر لیمویی

پیرامون قیمت سنگ مرمر لیمویی نیز مطالب زیادی وجود دارد. اگر بخواهید قیمت سنگ مرمر لیمویی را بدانید کاملا وابسته به سورت این سنگها است. هر چقدر رگه های کمتری داشته باشد قیمت این سنگ بالاتر است.
خوشبختانه ما انواع سورتهای این سنگ را تولید و عرضه می کنیم. تولیدات سنگهای مرمر ما فقط به صورت اسلب است. این سنگها در سایزها و ضخامت ۲ سانتیمتر تولید و عرضه می شود.
اغلب سورتهای این سنگ را معمولا ما به کشورهای مختلف دنیا صادرات می کنیم. بعلاوه، بخشی از معدن این سنگ نیز مونوپول مجموعه ما شده است. بسیاری از مشتریان برای خرید این سنگ به صورت تایل با ما تماس می گیرند.
متاسفانه کارخانه ما امکان تولید این سنگ به صورت تایل را ندارد. زیرا پرتی سنگ زیاد است و به دلیل قیمت بالای این سنگ تقذیبا هیچ تولید کننده ای تایل سنگ مرمر را تولید نمی کند.

خریداران سنگ مرمر لیمویی

فروش ویژه سنگ مرمر لیمویی

در ایران خریداران سنگهای مرمر معمولا این سنگها را برای پروژه های لاکچری خرید می کنند. برای مثال یکی از آخرین مشتریان ما متراژ قابل توجهی از سنگهای مرمر را برای فضاهای داخلی یک سفارت می خواستند.
خوشبختانه این دوستان نظرات ما را پذیرفتند و با رعایت برخی پروتکل ها تیم نصب ما این سنگها را در پروژه نصب کردند. اما از طرف دیگر بعد از پایان یافتن پروتکل ها در خصوص ویروس کرونا خریداران خارجی زیادی به ما مراجعه می کنند.
بدون شک اگر تجربه صادرات داشته باشید حتما می دانید که تولید برخی از این سفارشات بسیار دشوار است. زیرا برخی از سایزها را به سادگی نمی توان در ایران تولید کرد.
به هر حال کارخانه ما از توان تولید خوبی برخوردار هست و اغلب سایزها را تولید می کنیم. بسیرای از تولیدات مجموعه ما مربوط به خریداران کشورهای عربی است.

بازار خرید و فروش سنگ مرمر

فروش ویژه سنگ مرمر لیمویی

اغلب اوقات در بازار سنگهای ساختمانی دیده شده که برخی از همکاران سنگها را به قیمت کارخانه می فروشند. اما کمتر تولید کننده ای حاضر می شود سنگ مرمر را به قیمت تولید به فروش برساند.
مجموعه ما برای رفاه حال مشتریان قدیمی خود تصمیم دارد تا این سنگها را به قیمت تولید به شما عزیزان عرضه کند. اگر تمایل به خرید دارید لطفا با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما