قیمت خرید سنگ گرانیت تکاب و نطنز

یکی از مهم ترین مراحل ساخت یک ساختمان نما کاری و تزئین آن می باشد. در واقع نمای بیرونی یک ساختمان اولین چیزی است که نظر انسان را به خود جلب می کند. مصالح مختلفی برای نماکاری ساختمان استفاده می شود.

از انواع سنگ و کاشی گرفته تا اجر های نماکاری و نورپردازی های مختلف. سنگ گرانیت تکاب از مهمترین مصالحی بشمار می رود که کاربرد فراوانی در نماکاری، دیوار های داخلی و خارجی، راه پله ها و … دارد. قیمت خرید سنگ گرانیت تکاب و نطنز توسط نمایندگی های معتبر در سطح کشور بسیار مناسب تر از سایر مراکز می باشد. 

قیمت خرید سنگ گرانیت تکاب و نطنز

مشخصه های فنی سنگ گرانیت تکاب و نطنز

مشخصه های فنی سنگ گرانیت تکاب و نطنزیکی از مصالح مورد استفاده در ساختمان که دارای تنوع طرح و رنگ فراوانی است، سنگ گرانیت می باشد. برخی از ویزگی های سنگ گرانیت عبارتند از:

  1. بسیار سخت و محکم
  2. با دوام
  3. خشن و جلا پذیر 

این نوع سنگ ها از دل زمین بدست آمده و منشا آتشفشانی دارند.سنگ های گرانیت تکاب و نطنز با رنگ و جلای بی نظیری که دارند یکی از زیباترین و پر مصرف ترین سنگ های ساختمانی محسوب می شوند.

سنگ گرانیت نطنز، همانطور که از نامش پیداست از شهر نطنز اصفهان ( از توابع کاشان ) بدست می آید. معادن مختلفی در این شهر اقدام به استخراج این نوع سنگ کرده که سنگ تولیدی هر کدام از این معادن، دارای ویژگی های مختص به خود می باشند.

شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی که در همسایگی استان همدان نیز می باشد، با داشتن معادن فراوان سنگ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان این محصول در کشور بشمار می رود.

سنگ استخراج شده از معادن مختلف به لحاظ ساختار های فیزیکی، رنگ، طرح، میزان تحمل فشار و جذب آب و مواد مختلف با یکدیگر متفاوت می باشند. اما بطور کلی سنگ های گرانیت تکاب و نطنز بطور اختصاصی علاوه بر ویژگی های کلی سنگ های گرانیت، دارای مشخصات زیر نیز می باشند:

  1. مقاومت فشاری بالا
  2. مقاومت مطلوب در برابر هوازدگی
  3. جذب آب زیر ۱ درصد
  4. تخلخل بسیار کم
  5. مقاومت در برابر یخبندان
  6. کاربری وسیع

برای آنالیز سنگ گرانیت نطنز و تکاب بطور دقیق می توان از کاتالوگ هایی که فروشندگان معتبر این محصول در اختیار قرار می دهند استفاده کرد. سنگ گرانیت صادراتی تکاب و نطنز با کیفیتی فوق العاده بوسیله تجهیزات بروز برش کاری، فراوری شده و در بازار های جهانی عرضه می شوند.

بررسی بازار صادراتی سنگ های گرانیت تکاب

بررسی بازار صادراتی سنگ های گرانیت تکاببازار سنگ گرانیت تکاب، بدلیل کیفیت، تنوع و زیبایی این نوع سنگ چه در داخل و چه خارج، همواره از رونق خاصی برخوردار بوده است. یقینا تنوع سنگ های موجود در بازار انتخاب را برای خریداران سخت تر می کند. یکی از راه های مطمئن خرید یک محصول با کیفیت، توجه به میزان فروش و رونق بازار یک برند می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما