قیمت سنگهای اونیکس ساختمانی

قیمت سنگهای اونیکس ساختمانی تابع فاکتورهای مختلفی است. شاید دانستن این فاکتورها برای شما نیزجالب باشد. برخی از این فاکتورها تاثیر مستقیم و زیادی روی قیمت این سنگها دارند. اگر موافق باشید با هم برخی از مهمترین فاکتورها را بررسی کنیم.

قیمت سنگهای اونیکس ساختمانی

قیمت سنگهای اونیکس ساختمانی

قیمت سنگهای اونیکس ساختمانی

در مطالب قبلی که پیرامون سنگهای اونیکس ساختمانی داشتیم، مفصل درباره موضوعات مختلفی بحث کردیم. اما موضوع قیمت همیشه اولین چیزی است که برای مشتریان این سنگها جذابیت دارد.
به دلیل نوسانات ارز، نرخ تورم موجود در کشور، تحریم ها و بسیاری فاکتورهای دیگر نمی توان مستقیم به قیمتها اشاره کرد. چندین بار تلاش کردیم تا لیست قیمت این سنگها را برای شما عزیزان منتشر کنیم.
متاسفانه به خاطر دلایل ذکر شده و تغییرات زیاد قیمتها این امر میسر نشد. اما قصد داریم درباره چه موضوعاتی در این مطلب صحبت کنیم. در حقیقت میزان ارزش سنگهای اونیکس (مرمر) از لحضه اکتشاف این سنگها در معادن مشخص می شود.
عمده قیمت سنگهای اونیکس در معادن گرفته می شود. پس تاثیر مالکان معادن روی قیمت این سنگها تا حدودی مشخص شد. البته ناگفته نماند هزینه های استخراج در ایران بسیار بالا است. این افراد نیز برای تامین هزینه های خود ناچارند افزایش قیمت داشته باشند.

تاثیر کرایه حمل روی قیمت سنگهای اونیکس

قیمت سنگهای اونیکس ساختمانی

متاسفانه در سالهای اخیر شاهد افزایش مشکلات حوزه حمل و نقل جاده ای هستیم. همین مشکلات سبب می شود تا این عزیزان برای احقاق حق خودشان دست به اعتصاب بزنند.
طبیعتا، این اتفاقات باعث می شود تا حمل و نقل در کشور مختل شود و مشکلات زیادی ایجاد شود. در اردیبهشت ماه امسال نیز شاهد یکی دیگر از این اعتصابات بودیم.
متاسفانه سفارش کارخانه ما هم در این اتفاق طبق قرارداد به دست مشتری نرسید و متحمل خسارت شدیم. به هر حال این افزایش کرایه های حمل نیز تاثیر زیادی روی قیمت سنگها دارد.
حال شما موارد دیگر مثل مالیاتها، بیمه ها و افزایش دستمزد کارگران عزیز را نیز به این لیست اضافه کنید. با کمی انصاف متوجه می شوید که چقدر این موارد روی قیمتها تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم دارند. فروشندگان این سنگها با چالشهای مختلفی در حال دست و پنجه نرم کردن هستند.

آیا هزینه های تولید روی قیمت سنگهای اونیکس تاثیر دارند؟

قیمت سنگهای اونیکس ساختمانی

بدون شک پاسخ این سوال بله است. ماشین آلات موجود در کارخانجات نیز بسیاری اوقات به دلیل قدیمی بودن استهلاک زیادی دارند. هزینه های واردات ماشین آلات جدید نیز بسبار زیاد است و هر کسی این هزینه ها را نمی پذیرد.
بنابراین هزینه های تعمیر و نگهداری این ماشین آلات نیز به قیمتها اثرگذار است. یعنی مدیر کارخانه برای بقاء در بازار مجبور به اضافه کردن این هزینه ها است. موارد زیادی نیز در حاشیه این موضوعات وجود دارد که اگر خوب بررسی نشوند قیمتها را کاملا عوض می کنند.

نوسانات بازار و تاثیر آن روی قیمت سنگ

قیمت سنگهای اونیکس ساختمانی

شاید بیرسید مگر این نوسانات در همه جای دنیا نیست؟ بله، کاملا درست است. این نوسانات در همه جای دنیا است. اما کم و بیش دارند. متاسفانه در کشور ما این تاثیرات بسیار شدید هستند.
کنترل این شرایط نیز ازدست ما خارج است. ولی تاثیر مستقیم روی قیمتها دارد. امیدوار هستیم تا در دولت جدید فکری برای این مشکل شود و برای چند سال شاهد بازاری آرام و امن برای سرمایه گذاری باشیم.
بازرگانی سنگ شگفت انگیز در تمام این سالها تلاش کرده است تا بتوانیم بهترین قیمتها را به شما ارائه دهیم. شاید برخی اوقات به دلایلی موفق نشده باشیم اما تمام تلاش خودمان را کرده ایم.
مهمترین فاکتور برای ما کسب رضایت مشتریان گرامی است. به همین دلیل تولید با کیفیت بالا و استفاده از بهترین متخصصین بازار را در دستور کار خود قرار دادیم. سعی کردیم تا با بهترین خدمات همیشه یاور مشتریان باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما