قیمت سنگ اسلب اصفهان

قیمت سنگ اسلب اصفهان آیا ارزانتر از شهرهای دیگر است؟ به نظر شما چرا تمام سنگهای ایران را می توان در اصفهان به راحتی پیدا کرد؟ علت اینکه اصفهان برزگترین پایتخت سنگ در ایران است چیست؟

قیمت سنگ اسلب اصفهان

قیمت سنگ اسلب اصفهان

قیمت سنگ اسلب اصفهان

اگر شما نیز حداقل یکبار سنگ ساختمانی خرید کرده باشید به خوبی می دانید که تقریبا تمام سنگهای ایران در اصفهان تولید می شود. درست است، ما شهرهای مهم دیگری نیز نظیر محلات، دهبید، مشهد و آذرشهر ار نیز داریم.
اما اصفهان به جرات می توان گفت امپراطوری صنعت سنگ در ایران است. جالب است بدانید حتی در کشورهای همسایه نیز این شهر را به خوبی برای تولید سنگهای ساختمانی می شناسند.
آدرس سنگبری های مختلف را با جزئیات دقیق می شناسند. به هر حال اصفهان عزیز و دوست داشتنی مهمترین شهر تولید سنگهای ساختمانی در ایران است. وقتی تنوع تولیدات بالا باشد به طبع آن تنوع قیمتها نیز بالا است. بخش بزرگی از سنگهای مرمریت، گرانیت، تراورتن، اونیکس، بازالت و کریستال در این شهر تولید و فرآوری می شود.
شهرکهای صنعتی زیادی نیز در استان اصفهان در حال تولید انواع سنگهای ساختمانی هستند. برای مثال می توان به محمودآباد، دولت آباد، نجف آباد، رضوانشهر و خمینی شهر اشاره کرد.
هزاران کارخانه تولید انواع سنگهای ساختمانی، سنگبری و شوروم در این شهرک ها وجود دارد که مشتریان به سادگی می توانند برای خرید هر نوع سنگی به این شهرک های صنعتی مراجعه کنند.

خریداران سنگ اسلب اصفهان

قیمت سنگ اسلب اصفهان

بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از تولید کننده قدیمی در این حوزه در استان اصفهان است. انواع سنگ مرمریت و اونیکس را به صورت اسلب در کیفیتها، سایزها و ضخامتهای مختلف تولید می کنیم.
اغلب تولیدات ما به کشورهای مختلف دنیا در حال صادرات است. سنگهای تراورتن و گرانیت را نیز معمولا به صورت تایل تولید و فرآوری می کنیم. طبیعتا، بعد از برش کوپ این سنگها، همکاران ما این سنگها را سورت بندی می کنند. هر سورتی قیمت خاص خودش را دارد.
اگر می خواهید بدانید سورت بندی چطور است؟ اجازه دهید در یک جمله برای شما خلاصه کنیم. تولید انواع سنگهای ساختمانی به این صورت است که هر چقدر این سنگها اصطلاحا، پاکتر باشند قیمت بالاتری نیز دارند.
بهترین سورتها، سوپر و ممتاز است. سورت بندی در سنگهای تراورتن بسیار کار دشوار و زمان بری است. دوباره برگردیم سراغ موضوع قیمت سنگهای ساختمانی در اصفهان.
حقیقتا، شما با دنیایی از قیمتهای مختلف در این بازار مواجه می شوید. این موضوع هم خوب است و هم آفاتی نیز دارد. جنبه خوب موضوع این است که دست خریداران در انتخاب سنگها باز است و انتخابهای زیادی دارد. ولی جنبه منفی آن گیج شدن خریداری است که تجربه کافی ندارد.

صادرات سنگ اسلب اصفهان

قیمت سنگ اسلب اصفهان

بدون شک، زمانی که محصولات خوب و با کیفیت داریم باید به بازارهای بین المللی به صورت جدی فکر کنیم. این اتافاق در بازارگانی سنگ شگفت انگیز افتاده است.
سالها پیش ما به این نتیجه رسیدیم که رسالت ما در این بازار صادرات سنگهای ساختمانی و ارزآوری برای ایران عزیز است. بسیار راه پر نشیب و فرازی است. سالها رنج و سختی نیاز دارد.
زمان بسیار زیادی لازم است تا سلیقه مشتریان را در کشورهای دیگر متوجه شوید. بعلاوه، نوع مذاکرات شما نیز با واردکنندگان خارجی بسیار در روند کار شما تاثیرگذار است.
خوشبختانه، تاکنون بیش از ۳۰ کشور دنیا صادرات انواع سنگهای ساختمانی را داشته ایم. قسمت اعظم این صادرات به کشورهای همسایه و آسیایی بوده است.
همچنان معتقد هستیم که هنوز در کشور ما زیرساختهای لازم برای صادرات گسترده و تصاحب بازارهای خارجی وجود ندارد. متاسفانه دولت نیز گامهای اساسی را در این راه بر نمی دارد. این در حالی است که کشورهای همسایه ما با شتاب زیادی در حال تصاحب بازارهای دور و نزدیک هستند.

عرضه سنگ اسلب

قیمت سنگ اسلب اصفهان

اجازه دهید در این بخش کمی پیرامون نوع عرضه انواع اسلب سنگهای تولید شده در سنگ شگفت انگیز توضیح دهیم. ابتدا لازم به ذکر است بر خلاف رسم رایج در بازار مجموعه ما کیفیت تمام سنگهای خود را برای 5 سال تضمین می کند.
همچنین، قیمتهای ما در بازار معروف است. اختلاف فراوانی بین قیمتهای ما و سایر شهرها و استانهای دیگر است. بهترین خدمات حمل و نقل و نصب سنگهای ساختمانی را نیز به شما ارائه می دهیم.
لطفا اگر این مطلب برای شما مفید بود آنرا با دیگران به اشتراک گذارید. خوشحال می شویم در بخش نظرات خوانندگان، دیدگاه های خود را با ما در میان گذارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما