قیمت سنگ اونیکس اسلب

قیمت سنگ اونیکس اسلب معمولا به عوامل مختلفی بستگی دارد. بخش بزرگی از این عوامل مربوط به شرایط بازار سنگهای ساختمانی در ایران است. همچنین، در ادامه این مطلب توضیح می دهیم که عوامل دیگری نیز بر این شرایط تاثیرگذار هستند.

عمده فروشی اسلب مرمر

قیمت سنگ اونیکس اسلب

سنگ مرمر ساختمانی

ایران، به جرات می توان ادعا کرد که یکی از بزرگترین تولید کنندگان سنگهای اونیکس (مرمر) در دنیا است. برای اثبات این ادعا می توانیم بگوییم هیچ کشوری در دنیا تنوع تولیدات سنگهای اونیکس در ایران را ندارد.
البته بخش بزرگی از تولیدات این سنگها، اغلب به کشورهای مختلف دنیا صادرات می شود. تنوع تولید این سنگها در ایران حیرت انگیز است. بزرگترین تولید کنندگان سنگهای اونیکس در دنیا شاید بیش از ۵ نوع سنگ اونیکس را نمی توانند تولید کنند.
اما در کشور ما بیش از ۳۰ نوع از سنگهای اونیکس تولید و استخراج می شود. بدون شک این سنگها در کیفیتهای مختلفی تولید می شود. بنابراین به سادگی قابل درک است که قیمت این سنگها نیز تنوع بالایی دارد.
یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین قیمت سنگهای اونیکس، رنگ این سنگها است. این سنگها در رنگهای مختلفی در معادن کشور ما استخراج و تولید می شوند.
برای مثال سنگ اونیکس صورتی نقده یکی از گرانترین سنگهای ساختمانی در ایران است. سنگ اونیکس آبی بیجار نیز یکی دیگر از سنگهای گران موجود در ایران است.
اما راههای جالبی برای خرید ارزانتر این سنگها نیز وجود دارد. سعی می کنیم تا در ادامه این مطلب بیشتر پیرامون این مسائل توضیح دهیم. لطفا با ما همراه باشید.

خریدار سنگ اونیکس اسلب

فروش سنگ مرمر صورتی

در بازرگانی سنگ شگفت انگیز روزانه تماسها و مشتریان حضوری زیادی داریم که از داخل و خار جاز ایران با ما تماس می گیرند. البته به دلیل اینکه همکاران ما متمرکز روی صادرات انواع اسلب سنگهای اونیکس هستند، حجم درخواستهای خارجی مجموعه ما بسیار زیاد است.
اغلب این خریداران تمایل دارند تا از خط تولید ما در کارخانه بازدید کنند. طبیعتا، خطوط تولید ما در کارخانجات سنگ شگفت انگیز آماده پذیرایی این عزیزان است.
شاید شما نیز علاقمند باشید تا از خطوط تولید مجموعه ما بازدید کنید این امکان برای شما نیز فراهم است. لطفا برای هماهنگی با دپارتمان فروش مجموعه ما تماس بگیرید.
همکاران ما در اسرع وقت هماهنگی لازم برای بازدید شما را انجام می دهند. بنابراین شما به سادگی می توانید پس از حضور در کارخانه و انتخاب سورت مورد نظرتان، سفارشات خود را بارگیری کنید.
شاید شما پس از مراجعه به کارخانجات ما نیاز به مشاوره ما داشته باشید. بهترین متخصصین صنعت سنگ ایران در کارخانجات ما آماده ارائه مشاوره رایگان برای شما عزیزان هستند. تا شما بتوانید بهترین سنگها را برای پروژه های خود انتخاب کنید.

فروش عمده اسلب اونیکس

خرید سنگ اسلب مرمر

این احتمال نیز وجود دارد که شما صادرکننده انواع سنگهای اونیکس اسلب هستید و قصد خرید عمده انواع این سنگها را دارید. بدون تردید، قیمت انواع اسلب اونیکس در حجم عمده با متراز کم متفاوت است.
بسیاری از مشتریان ما جزو دسته اول هستند. یعنی سفارش خرید عمده انواع این سنگها را دارند. قطعا، مجموعه ما به خصوص تیم فروش ما برنامه های ویژه ای برای این مشتریان دارد.
معمولا قیمتی که به این عزیزان پیشنهاد می دهیم با دیگران متفاوت است. لازم به ذکر است، بخش بزرگی از انبوه سازان گرامی نیز از مشتریان ویژه ما هستند و بازرگانی سنگ شگفت انگیز برای این دوستان برنامه ها و پیشنهادات جذابی دارد.
مثلا، سال گذشته برای یکی از انبوه سازان گرامی روی خرید سنگ اونیکس پرتقالی بیرجند تقریبا متری ۴۰۰ هزار تومان تخفیف ویژه در نظر گرفتیم. طبیعتا، این مشتری گرامی نیز مجموعه ما را به دوستان و همکاران زیادی معرفی کردند و از طریق ایشان فروشهای زیادی انجام شد.
شما نیز دوست عزیز که این مطلب را مطالعه می کنید، اگر از مجموعه ما خرید کرده اید و یا مطالب وبسایت ما را مطالعه می کنید، لطفا این مطالب را با دیگران به اشتراک گذارید.
همچنین، می توانید بازرگانی سنگ شگفت انگیز را به دوستان و همکاران خود نیز معرفی کنید. لطفا در بخش ارسال نظرات، دیدگاه ها، سوالات و استعلام قیمت خود را با ما مطرح کنید. همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما هستند.

تولید انواع اسلب اونیکس

فروش انواع اسلب اونیکس ساختمانی

مجموعه ما افتخار دارد که بیش از 15 نوع انواع سنگهای اونیکس را به صورت اسلب تولید و در بازار این سنگها عرضه می کنیم. همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، اغلب تولیدات ما به کشورهای مختلف دنیا صادرات می شود.
انواع اونیکس رومانسی، بلک رز، گلدن کلودی، دیاموند، پرنس، آبی، سفید، نباتی، سبز، صورتی، پرتقالی، عسلی و لیمویی را تولید می کنیم. کیفیت تمام تولیدات ما صادراتی هستند.
این اسلب ها در سایزهای مختلفی تولید می شوند. بعلاوه، کیفیت بسته بندی تمام این سنگها مطابق با استانداردهای جهانی است. البته این بسته بندی ها را نیز مطابق سفارشات مشتریان می توانیم تغییرات دهیم.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت به روز شده تمام اسلب سنگهای اونیکس می توانید با دپارتمان فروش مجموعه ما تماس حاصل کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما