قیمت سنگ دهبید ممتاز

قیمت سنگ دهبید ممتاز از قیمت­های بسیار پر نوسان بازار سنگ است. این سنگ از خانواده مرمریت بوده و در میان سنگ­های این خانواده دارای اعتبار بالایی است. برای تهیه سنگ مورد نیاز برای هر بخش از ساختمان باید بهترین انتخاب انجام شود.
در این میان برای طراحی داخلی و خارجی سنگ­ها متفاوت می­ باشند. یکی از بهترین گزینه­ های سنگ ساختمانی برای طراحی داخلی، سنگ دهبید ممتاز است. برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد این سنگ و نحوه خرید و تهیه این سنگ با ما در این مقاله همراه باشید.

قیمت سنگ دهبید ممتاز

قیمت سنگ دهبید ممتاز

قیمت سنگ دهبید ممتاز

سنگ مرمریت دهبید از معادن زیادی با نام­ های متعدد در شمال استان فارس شهرستان صفاشهر استخراج می ­شوند. سنگ مرمریت دهبید از جنبه رنگ و جنس در رده مرغوب­ترین مرمریت­ها می­باشد. دلیل انتخاب زیاد این سنگ برای طراحی داخلی به عوامل زیادی بستگی دارد.
سازگاری قابل ملاحظه این سنگ در طراحی داخل ساختمان از دلایل عمده انتخاب این گزینه است. عوامل دیگری مانند شفافیت زیاد، ساب­ پذیری و جذب آب پائین هم از عوامل قابل ملاحظه هستند. ابعاد این سنگ غالبا به صورت اسلب و قواره بزرگ تولید می­ شوند.
از مرمریت دهبید غالبا در سنگفرش داخلی استفاده می­ شود. ترکیب رنگ کرم روشن و تیره این سنگ به فضا جذابیت خاصی تزریق می­ کند. مرمریت دهبید برای سنگ پله، پارکینگ، سنگ کف، دیوار لابی و فضاهای داخلی اماکن تجاری و مسکونی به کار می ­رود. علاوه بر آن برای مصارف تزئیناتی مانند پایه آیفون، باربیکیو و شومینه و سایر کاربردهای دیگر مصرف می­ شود.

مرکز فروش مرمریت دهبید ممتاز

قیمت سنگ دهبید ممتاز

سنگ مرمریت دهبید به دلیل تنوع معادن این سنگ دارای قیمت­ های متفاوتی است. معادن مختلف شایان، آرا، زارع و اسپایدر قیمت­های متنوعی برای سنگ خود دارند. گونه­ های متداول این سنگ در بازار با نام­ های انگورک، چاه مرغی، آرین، کوه سفید، مروارید و شایان شناخته شده ­اند.
یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت معدن استخراج کننده است. عواملی مانند رنگ روشن و یکدست، کم رگه بودن سنگ، ضخامت و ابعاد نیز بر قیمت اثرگذار هستند. حتی در برخی گونه­ های مرمریت دهبید کیفیت فراوری از نظر ساب، برش و رزین تأثیر مستقیم بر قیمت این سنگ دارند.
سورت­ های پس از برش و ساب قیمت­های مختلف دارند و هر چقدر سورتی کم رگه، روشن و پاک باشد قیمت بالاتری خواهد داشت. لازم به ذکر است که تولید ابعاد بزرگ اسلب نسبت به ابعاد کوچک تر قیمت بالاتری دارند.

فروش عمده مرمریت دهبید ممتاز

قیمت سنگ دهبید ممتاز

در بازرگانی سنگ شگفت ­انگیز در راستای رضایت مندی مشتریان و دسترسی راحت ایشان، انواع سنگ ساختمانی موجود است. در این راستا مشتریان با سفارش بالای ۴۰۰ متر مربع می ­توانند با ثبت سفارش در سایت ما، سنگ مرمریت دهبید ممتاز را از ما تهیه کنند.
سنگ دهبید ممتاز در مجموعه ما توسط کارشناسان تیم فروش به قیمت کف بازار تولید و ارائه می­گردد. پس مشتریان محترم در خرید از ما هیچ گونه تردید نداشته باشند. ما به مشتریانی که سفارش آن­ها بیش از ۲۰۰۰ متر مربع باشد تخفیفات قابل ملاحظه ­ای عرضه می ­کنیم. حذف هزینه بسته­ بندی و یا ارسال رایگان نیز از عمده تخفیفات بازرگانی ما می ­باشد.

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

قیمت سنگ دهبید ممتاز

رسالت بازرگانی سنگ شگفت انگیز کسب رضایت مشتریان گرامی است. به همین دلیل همکاران ما در تلاش هستند تا همواره خدمات نوینی در صنعت سنگ ایران به شما ارائه دهند. هدف ما ایجاد شرایط آسان، ارزان و سریع برای خرید مشتریان است.
سنگ مرمریت دهبید ممتاز از بهترین محصولات مجموعه ما است. البته انواع سنگ گرانیت، سنگ مرمر و سنگ تراورتن نیز در مجموعه ما تولید و ارائه می شود. مهم نیست شما در کدام شهر زندگی میکنید. با توجه به خدمات ما به سادگی می توانید از خدمات ما در تمام ایران بهره مند شوید.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه ما و ثبت سفارشات خودتان با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما