قیمت سنگ مرمر اونیکس

قیمت سنگ مرمر اونیکس به عوامل مختلفی بستگی دارد. بخش بزرگی از موضوع تعیین قیمت به وضعیت اقتصاد کشور بستگی دارد. البته ما پیرامون قیمتهای داخلی این سنگها صحبت می کنیم. در غیر این صورت قیمتهای صادراتی که عالی است و محل بحث ندارد.

فروش سنگ مرمر چکی؟

قیمت سنگ مرمر اونیکس

خرید سنگ اسلب مرمر

اجازه بدهید کمی پیرامون سنگهای اونیکس (مرمر) توضیح دهیم. این سنگها از مهمترین سنگهای ساختمانی در بازار سنگهای ساختمانی ایران و جهان هستند و جزو سنگهای تزئینی هستند.
شاید بپرسد چند نوع سنگ مرمر در ایران داریم؟ تعداد معادن این سنگها بسیار زیاد است. زیرا ایران مهمترین تولید کننده انواع سنگهای مرمر در دنیا است.
برای مثال انواع مرمر آبی، سفید، صورتی، نباتی، سبز، پرتقالی و لیمویی در ایران وجود دارد. خوشبختانه، دائم شاهد این موضوع هستیم که معادن جدید و سنگهای مرمر جدید وارد بازار این سنگها می شوند.
تنوع این سنگها در ایران بی نظیر است و هیچ کشوری از نظر تنوع نمی تواند با سنگهای مرمر ما در بازارهای جهانی رقابت کند. اما متاسفانه عوامل مختلفی مانند تحریم ها باعث شده است تا ما نتوانیم آنطور که باید در بازارهای جهانی حضور داشته باشیم و بدرخشیم.
همیشه موضوع دور زدن تحریم ها برای کشورهایی مانند ایران مطرح بوده است. ولی مشکلات زیادی در این راه برای صادرکنندگان این سنگها وجود دارد. ما قصد نداریم درباره این مشکلات توضیح دهیم.
چرا که قبلا نیز این توضیحات توسط همکاران ما داده شده است ولی قصد داریم تا بیشتر راجع به قیمت این سنگها در بازارهای داخلی و جهانی توضیح دهیم.

تولید و توزیع سنگهای مرمر

فروش انواع اسلب اونیکس ساختمانی

اگر از منظر قیمتهای داخلی بخواهیم موضوع تولید این سنگها را بررسی کنیم، این سنگها بسیار با هزینه بالایی تولید و به بازار عرضه می شوند. از طرف دیگر اگر بخواهیم قیمت تولید سنگهای مرمر را در بازارهای بین المللی با ایران مقایسه کنیم، قیمتهای ما بسیار عالی هستند.
همانطور که می دانید بخش بزرگی از تولیدات سنگهای مرمر در ایران به کشورهای همسایه ما صادرات می شود. بزرگترین واردکنندگان سنگهای مرمر ایرانی، کشورهایی نظیر چین، هند،امارات و عمان هستند.
این کشورها به دلیل توسعه ساخت و سازها معمولا بازارهای خوبی برای صادرات انواع مصالح ساختمانی ایرانی مثل سنگهای مرمر ایرانی هستند. قیمت صادراتی این سنگها نسبت به کشورهای دیگر بسیار متفاوت است و همین عامل باعث شده است تا ایران درخواستهای زیادی برای فروش این سنگها داشته باشد.
یکی از برتری های ما نسبت به رقبا در تولید سنگهای مرمر، تولید با کیفیت بسیاربالای این سنگها در ایران است. بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولید کنندگان انواع سنگهای مرمر ساختمانی در ایران است. تقریبا تمام سفارشات ما به کشورهای مختلف دنیا صادرات می شود.

قیمت انواع مرمر در سنگ شگفت انگیز

انواع تولیدات سنگهای اونیکس

به جرات می توانیم ادعا کنیم تمام قیمتهای ما با اختلاف زیادی زیر قیمت بازارهای ایران است. شما هر سنگ مرمری را که تصور کنید حداقل متری 300 هزار تومان ارزانتر عرضه می کنیم.
مهم نیست شما در کدام شهر و یا کدام کشور هستید. به سادگی در تمام شهرهای ایران و جهان می توانید از خدمات ویژه و خاص ما بهره مند شوید. خدمات خاص ما چه خدماتی هستند؟
بهترین متخصصین صنت سنگ ایران، آماده ارائه مشاوره رایگان در خصوص انتخاب سنگ به شما هستند. حمل و نقل، بهترین بسته بندی سفارشات صادراتی شما، بهترین نیروها در گمرک، بهترین تیمهای نصب سنگهای ساختمانی در ایران را برای پروژه های شما ارسال می کنیم.
نکته جالب درباره تیمهای نصب سنگ ما این است که تقریبا در تمام کشورهای همسایه نیز در پروژه های مختلفی سابقه و تجربه دارند. پیشنهاد می کنم حتما از خدمات ویژه ما بهره مند شوید.
هیچ تولید کننده در بازار ایران سنگهای خود را برای مشتریان گارانتی نمی کند. بازرگانی سنگ شگفت انگیز تمام محصولات خود را برای شما تا 5 سال ضمانت می کند.
در صورت بروز هر گونه مشکلی در طی 5 سال به صورت رایگان سنگها را توعیض می کنیم. لطفا برای ثبت سفارشات خودتان با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید.
همچنین، می توانید از بخش شروع همکاری فرم مربوطه را تکمیل و ارسال کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما