قیمت سنگ مرمر سبز کرمان

قیمت سنگ مرمر سبز کرمان اغلب دیده شده با رنج قیمت های مختلفی در بازار موجود است. قطعا، عواملی مثل: سورت، برش، رزین، سایز و ضخامت نیز در قیمتها تاثیر گذار هستند.

سفارش خرید عمده سنگهای مرمر

قیمت سنگ مرمر سبز کرمان

لیست قیمت سنگهای اونیکس

سنگ مرمر سبز کرمان یکی از زیباترین و جذاب ترین سنگهای مرمر موجود در بازار سنگهای ساختمانی در ایران است. انواع مختلفی از سنگ مرمر سبز استخراج و تولید می شود.
برای مثال انواع سنگهای مرمر سبز کاهویی، سبز حرم، سبز چوبی و سبز و سفید در بازار این سنگها موجود است. اغلب دیده شده است که از این سنگها در دیوارهای مساجد و حرم امامان و امامزادگان استفاده می شود.
اما از سنگ مرمر سبز حرم در کف بناهای مختلف نیز استفاده شده است. بنابراین با توجه به این مطالب، سنگ مرمر سبز کاربردهای مختلفی دارد. نکته جالب توجه اینجاست که بخشبزرگی از تولیدات این سنگ به کشورهای مختلف دنیا صادرات می شود.
کشورهای مسلمان همسایه ایران، بزرگترین بازارهای فروش این سنگها هستند. بخش بزرگی از این سنگها به چین ارسال می شود. این کشور یکی از بزرگترین واردکنندگان انواع سنگهای مرمر از ایران است.
چین یکی از بزرگترین صادرکنندگان و بزرگترین واردکنندگان کالاهای مختلف در دنیا است. جمعهیت چین ۱.۳ میلیارد نفر است. برای تامین نیازهای این جمعیت، واردات کالاهای مختلف به چین یک ضرورت انکارناپذیراست.

فروش سنگ مرمر سبز کرمان

قیمت سنگ مرمر حرم

بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان انواع سنگهای مرمر به خصوص سنگهای مرمر سبز کرمان است. بیش از ۱۵ سال است که مجموعه ما در این حوزه فعالیت می کند.
در حال حاضر سنگ شگفت انگیز، بیش از ۱۰ نمایندگی داخلی و ۳ نمایندگی خارجی دارد. در تلاش هستیم تا این تعداد را افزایش دهیم. دلیل این افزایش، ارائه خدمات بهتر به تمام خریداران داخلی و خارجی است.
بعلاوه، به دلیل اینکه روی قیمت این سنگها دست ما باز است و با بهترین قیمتها می توانیم این سنگها را در اختیار مشتریان و نمایندگان خودمان قرار دهیم.
برای مثال سنگ مرمریت لاشتر را در بازار کمتر از متری ۷۰۰ هزار تومان نمی دهند. اما مجموعه ما به شما ۵۵۰ می دهد. این تنها یک نمونه از قیمتهای عالی سنگهای ما است.
بعلاوه، کیفیت تمام سنگهای خودمان را برای شما ضمانت می کنیم تا با خیال آسوده خرید کنید. بیش از ۹۰ تیم نصب سنگهای ساختمانی در ایران و کشورهای همسایه داریم که می توانند تمام پروژه های شما را با بهترین کیفیت کار کنند.
بهترین تیم حمل و نقل برای شهرهای مختلف ایران را داریم. با بهترین معادن سنگهای اونیکس، مرمریت، گرانیت، تراورتن و بازالت در حال همکاری هستیم.

صادرات سنگ مرمر سبز کرمان

توزیع بهترین سنگهای مرمر ایران

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم اغلب تولیدات ما به کشورهای مختلف دنیا صادرات می شود. در شرایط فعلی کشور ما، صادرات یک نیاز اساسی است که بیش از پیش اهمیت دارد.
خوشبختانه، کشورهای همسایه ما بازارهای مناسبی برای صادرات انواع سنگهای مرمر سبز هستند. برخی از همکاران ما در تولید این سنگها از رنگ سبز نیز برای پررنگ تر شدن این سنگها بهره می برند.
اما مشتریان این سنگها اغلب به دنبال خرید این سنگها با رنگ طبیعی این سنگها هستند. پاکستان نیز که در همسایگی ایران است، یکی از تولیدکنندگان انواع سنگهای اونیکس سبز در منطقه خاورمیانه است.
بسیاری از انواع سنگهای مرمر در ایران منحصر به فرد هستند و مشابه خارجی ندارند. برگ برنده ما در صادرات این سنگها دقیقا همین موضوع است. شاید اگر در کشورهای دیگر نیز آنها امکان تولید این سنگها را داشتند ما نیز امکان رقابت با آنها را نداشتیم.

بهترین تولید کننده مرمر سبز

کیفیت سنگهای مرمر ایرانی

مجموعه ما در تلاش است تا بتوانیم با بهره گیری از علم روز در تولید انواع سنگهای مرمر، پیشتاز در صادرات این سنگها باشیم. بهترین متخصصین صنعت سنگ ایران را در بازرگانی سنگ شگفت انگیز گرد هم جمع کردیم تا شما بتوانید آسان، سریع و ارزان این سنگها را خریداری کنید.
همیشه در تلاش هستیم تا بهترین و جدیدترین خدمات را در این صنعت به مشتریان خودمان ارائه دهیم. امیدوار هستیم تا شما نیز در این راه، کنار ما باشید و ما را حمایت کنید.
لطفا مطالب ما را با دوستان و همکاران خود به اشتراک گذارید و در بخش نظرات خوانندگان حتما نظرات خودتان را با ما مطرح کنید. حتما سعی می کنیم تا خیلی سریع به نظرات شما پاسخ دهیم. از اینکه همیشه با ما همراه هستید، سپاسگزاریم. با بهترین ها، کار کنید. سنگ شگفت انگیز، سنگ برتر.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما