قیمت سنگ پله دهبید

قیمت سنگ پله دهبید را برای خرید شما شکستیم. بازرگانی سنگ شگفت انگیز ارائه دهنده انواع خدمات نوین در صنعت سنگ ایران است. انواع سنگ مرمریت پله دهبید را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت به شما عرضه می کنیم.
این سنگ از جمله سنگهای بسیار مرغوب و پرفروش مجموعه ما است. مشتریان داخلی و صادراتی زیادی برای خرید این سنگ با همکاران ما تماس می گیرند. بسیاری از این مشتریان این سنگ را با ابعاد و ضخامتهای مختلفی می خواهند.
ابعاد و ضخامتهای مختلف این سنگ در انبارهای مجموعه ما موجود است. شما علاوه بر مزایای خرید این سنگ می توانید از خدمات بی نظیر مجموعه ما بهره مند شوید. مهم نیست شما در کدام شهر ایران سکونت دارید. زیرا در تمام شهرهای ایران می توانید از خدمات فوق العاده مجموعه ما بهره مند شوید. اگر قصد خرید عمده مرمریت پله دهبید را داردی تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

قیمت سنگ پله دهبید

قیمت سنگ پله دهبید

قیمت سنگ پله دهبید

سنگ مرمریت دهبید دارای تنوع رنگی بالایی می باشد. رنگ بندی این سنگها عبارت است از کرم روشن مایل به سفید، کرم مایل به بژ، کرم طرح دار، کرم گل یخی. معادن سنگ مرمریت دهبید عبارتند ازدهبید شایان، آرا، زارع، اسپایدر.
برای پله از تایل هایی با ابعاد ۱۲۰ در ۳۵ و ضخامت ۲ الی ۳ سانتی متر استفاده می شود. برای کاربرد پله چون در معرض پا خوردن زیاد می باشد ، باید این سنگها دارای استحکام بالایی باشد.

مرکز فروش سنگ پله دهبید

قیمت سنگ پله دهبید

عوامل مختلفی در تعیین قیمت سنگ پله موثر می باشد. از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت ابعاد، ضخامت، درجه و کیفیت فرآوری و سورت سنگ می باشد. هر چقدر سنگ پله کم رگه تر ، روشن تر و براق تر باشد، از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.
سورت سنگ شامل سوپر ممتاز صادراتی، ممتاز، درجه یک و درجه دو می باشد. برای سفارشات صادراتی از ضخامت ۳ سانتی متر استفاده می شود . برای سفارشات داخلی از ضخامت ۲ سانتی متر استفاده می کنیم. انتخاب نوع سورت و ضخامت و ابعادو درجه و کیفیت فرآوری به سلیقه سازنده بستگی دارد.

فروش ویژه انواع سنگ پله دهبید

قیمت سنگ پله دهبید

بهترین متخصصین صنعت سنگ ایران، مشاوره رایگان به مشتریان عزیز می دهند. همکاران ما با تجربه دو دهه ای خود، آماده خدمت گزاری و دادن مشاوره به شما مشتریان عزیز می باشند. هدف همکاران مجموعه ما، کسب رضایت شما مشتریان با دادن لیست قیمت مناسب و بهترین کیفیت سنگ می باشد.
شما می توانید با مراجعه حضوری به کارخانجات ما در اصفهان شاهد کیفیت سنگ و پروسه خط تولید باشید. ازنزدیک می توانید از انبارهای موجود در کارخانه های ما در اصفهان بازدید به عمل آورید. از جمله خدمات پس از فروش ما، گارانتی سنگ به مدت ۵ سال می باشد.

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

قیمت سنگ پله دهبید

رسالت بازرگانی سنگ شگفت انگیز کسب رضایت مشتریان گرامی است.به همین دلیل همکاران ما در تلاش شبانه روزی برای ارائه خدمات نوین برای مشتریان هستند. در واقه هدف مجموعه ما آسانتر کردن، ارزان و سریع کردن خرید شما است.
در این راه از تمام تجربیات ۱۰ ساله خودمان بهره می بریم. تا بتوانیم بهترین و جدیدترین خدمات را برای شما به کار گیریم. برای کسب اطلاعات بیشنر درباره خدمات مجموعه ما و ثبت سفارش خودتان می توانید با دپارتمان فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما