قیمت سنگ پله گوهره

قیمت سنگ پله گوهره از جمله استعلام­ های قیمت سنگ برای پله می ­باشد. معمولا پیمانکاران و سازندگان پروژه­ های ساخت و ساز برای نصب پله از سنگ­های ساختمانی موجود استفاده می­ کنند.
در این میان سنگ پله گوهره به دلیل داشتن ویژگی­ های برتر نسبت به سایر سنگ­های موجود خواستار بیشتری دارد. ما در این مطلب سعی می­ کنیم ضمن آشنایی شما با این سنگ، قیمت و نحوه تهیه این سنگ را مطرح کنیم. با ما در این مقاله همراه باشید. ضمنا، اگر به دنبال خرید ارزان انواع این سنگ هستید خبرهای خوبی برای شما داریم.

قیمت سنگ پله گوهره

قیمت سنگ پله گوهره

قیمت سنگ پله گوهره

سنگ پله گوهره از معادن شهرستان خرم ­­آباد واقع در استان لرستان استخراج می­ شود. مقاومت بالای این سنگ در برابر فشار و سائیدگی از ویژگی­ های برتر این سنگ است. همین ویژگی باعث شده تا از این سنگ در اماکن عمومی پر تردد به عنوان کفپوش و پله استفاده شود.
کیفیت این سنگ برای کاربری پله بسیار مناسب است. از سنگ پله گوهره به دلیل مرغوبیت و لوکس بودن آن می­توان حتی به جای سنگ وارداتی نیز استفاده کرد. رنگ­های موجود آن در بازار سفید، کرم یا بژ است.
این سنگ دارای رگه ­های تیره ­ای است که هر چقدر این تیرگی کمتر باشد کیفیت آن بالاتر می ­رود. سنگ پله گوهره را ممتاز می­ نامند. دلیل ممتاز بودن این سنگ همان کیفیت بالا و قابل رقابتی بودن آن با نمونه­ های خارجی است.
از سایر نقاط قوت این سنگ برای انتخاب عواملی مانند جذب آب پائین، ماتی و براقی آن است. برای انتخاب و خرید این سنگ به این عوامل توجه ویژه داشته باشید.

مرکز فروش سنگ پله گوهره

قیمت سنگ پله گوهره

همه سنگ­های ساختمانی برای فروش نیاز به قیمت­ گذاری دارند. عوامل متعددی در تعیین قیمت سنگ­ها اثرگذارند. برخی از عوامل در تعیین قیمت انواع سنگ مشترک هستند مانند سورت، کیفیت و رنگ. اما برخی از عوامل به صورت اختصاصی بر قیمت هر سنگ تأثیرگذارند.
از عوامل اختصاصی قیمت­ گذاری در سنگ پله گوهره سایز آن و عدم داشتن ناخالصی در بافت سنگ را می­توان نام برد. برای تولید سنگ ممتاز و درجه یک تکنولوژی و تجهیزات خاصی استفاده می­شود.
صیقل ­پذیری، برش و گونیا شدن سنگ نیز عواملی هستند که بر افزایش قیمت سنگ اثر مستقیم دارند. لازم به ذکر است که از عوامل دیگری که بر افزایش قیمت نه تنها سنگ پله گوهره بلکه بر کلیه سنگ­ها اثر می­ گذارد، واسطه ­ها می­ باشد. با خرید مطمئن و سالم می ­توان با حذف واسطه­های سنگ مورد نیاز را به راحتی تأمین کرد.

فروش ویژه سنگ پله

قیمت سنگ پله گوهره

بازرگانی سنگ شگفت­ انگیز با سابقه طولانی در زمینه تأمین انواع سنگ ساختمانی، سال­ها فعالیت دارد. ما تیم­های فروش قوی با کارشناسان متخصص در زمینه شناخت انواع سنگ تربیت کرده ­ایم.
این کارشناسان به شما اطلاعات تخصصی و لازم برای تهیه انواع سنگ­ را ارائه می­ دهند. ما در این مجموعه با شناخت صاحبان معادن و کارخانجات سنگبری، انواع سنگ با کیفیت و مرغوب را در دسترس داریم.
ما با حذف واسطه­ ها و ارائه قیمت مناسب برای سنگ با کیفیت، مشتریان را با رضایت از خرید همراهی می­ کنیم. از آنجایی که مجموعه ما به صورت عمده، فروش را انجام می ­دهد فقط به سفارشات بالای ۴۰۰ متر مربع ترتیب اثر می­ دهد.

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

قیمت سنگ پله گوهره

همکاران ما در تلاش هستند تا بهترین کیفیت انواع سنگهای ساختمانی را به شما ارائه دهند. رسالت مجموعه ما کسب رضایت شما است. به همین دلیل بهترین متخصصین صنعت سنگ ایران را در این مجموعه دور هم جمع کردیم.
در واقع مجموعه ما تلاش می کند تا بهترین، آسانترین، سریع ترین و ارزانترین خرید را برای شما فراهم کند. در حقیقت شما با خرید از مجموعه ما در زمان، انرژی و پولتان صرفه جویی می کنید. لطفا برای کسب اطلاعات راجع به خدمات ما و ثبت سفارش خود با دپارتمان فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما