قیمت مرمر کف سالن

قیمت مرمر کف سالن کاملا به نوع سنگ، سایز و ضخامت آن بستگی دارد. طبیعتا، هر چقدر سنگ پاکتر، بزرگتر و ضخیم تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است. در ایران به ندرت از این سنگ برای کفپوش استفاده می کنند.

قیمت مرمر کف سالن

قیمت مرمر کف سالن

قیمت مرمر کف سالن

سنگهای مرمر (اونیکس) کاربردهای زیادی در ساختمانها دارند. تقریبا برای هر نیازی به جز نمای ساختمانها می توان از سنگهای مرمر استفاده کرد. منتها باید دقت کنیم که از این سنگ در پارکینگ و حیاط نیز استفاده نشود.
سنگ مناسب پارکینگ و حیاط معمولا گرانیت و تراورتن هستند که در مطالب گذشته مفصل راجع به این سنگها و کاربردهای آنها توضیح داده شده است. امروز قصد داریم بیشتر راجع به سنگهای مرمر به عنوان کفپوش صحبت کنیم. اغلب دیده شده است که از سنگهای مرمر سفید، نباتی و سبز حرمی به عنوان کفپوش معابد، مساجد، کاخ ها و عمارتهای بزرگ استفاده می شود. اما از انواع دیگر این سنگها معمولا برای پوشش دیوارها استفاده می شود. یکی از بزرگترین دشمنان سنگهای مرمر نور مستقیم آفتاب به این سنگها است.
نور آفتاب به مرور باعث کدر شدن و تیرگی این سنگها می شود و تاثیر منفی روی بک لایت این سنگها دارد. بسیاری از اماکن متبرکه در داخل ایران و مساجد زیادی از این سنگها هم برای کفپوش و هم برای پوشش دیوارهای داخلی استفاده کرده اند.
کاخ گلستان در تهران نیز به عنوان یکی از کاخ های باقیمانده دوران قاجار از انواع سنگهای مرمر برای کفپوش استفاده کرده اند.

خرید سنگ مرمر کف سالن

قیمت مرمر کف سالن

یکی از مهمترین دغدغه های خریداران سنگهای مرمر برای کف سالن، انتخاب سنگ مناسب است. اغلب نگران هستند که سنگ مورد نظر آنها مناسب فضای آنها است؟
پاسخ به این سوال بسیار ساده است. زیرا انتخاب سنگ مرمر بدون شک سلیقه شما است. اگر فروشنده سنگی را به شما معرفی کند ممکن است این شاعبه در ذهن شما ایجاد شود که او قصد فروش سنگی را دارد که به فروش نمی رود.
اما از این موضوع غافل هستید که فروشنده یک فرد باتجربه است و صدها پروژه ساختمانی را دیده و به آنها سنگ معرفی کرده است. پس لطفا پیشنهادات همکاران ما را جدی بگیرید.
موضوع مهم بعدی برمی گردد به دیدگاه شما در انتخاب و خرید سنگهای مرمر. ممکن است شما نوع خاصی از سنگ مرمر را انتخاب کرده اید و تصور می کنید، تاکید می کنم تصور می کنید و مطمئن نیستید که آن سنگ برای پروژه شما مناسب است یا خیر؟
متاسفانه روی انتخاب خودتان نیز پافشاری می کنید و به توصیه های فروشنده نیز توجه نمی کنید. بدون شک، شما در آینده نزدیک به جمع افراد پشیمانی اضافه می شوید که بعد از نصب سنگها متوجه اشتباه خودشان شده اند. دیگر پشیمانی سودی ندارد و شما برای تعویض سنگها متضرر می شوید.

فروش ویژه مرمر کف

قیمت مرمر کف سالن

بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان انواع سنگهای مرمر در ایران است. بعلاوه، این مجموعه تجربه زیادی در تولید انواع سنگهای مرمر ایرانی دارد.
حجم بالایی از تولیدات ما به کشورهای مختلفی در دنیا صادرات می شود. مشتریان داخلی زیادی نیز برای خرید انواع سنگهای مرمر ساختمانی به ما مراجعه می کنند.
در واقع سنگهای مرمر انواع معادن در ایران را تولید و فرآوری می کنیم. شاید شما نیز قصد خرید عمده انواع سنگهای مرمر را برای کف سالن منزل، عمارت، نمایشگاه، گالری هنری، مجتمع تجاری و اداری را دارید.
پیشنهاد می کنم همین حالا با همکاران ما در دپارتمان فروش تماس بگیرید. همکاران ما شما را به صورت رایگان در یک انتخاب مناسب یاری می کنند. همکاری با حرفه ای ها را با ما تجربه کنید. بهترین کیفیت، بهترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش را به شما ارائه می دهیم.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما