قیمت گرانیت نطنز در اصفهان

قیمت گرانیت نطنز در اصفهان بدون شک باید از شهرهای دیگر ارزانتر باشد. زیرا این سنگ در شهرک های صنعتی همین استان تولید می شود. ما قصد داریم تا در این مطلب کمی درباره موضوع جذاب قیمت سنگ گرانیت توضیح دهیم.

قیمت گرانیت نطنز در اصفهان

قیمت گرانیت نطنز در اصفهان

قیمت گرانیت نطنز در اصفهان

خوشبختانه در کشور ما معادن زیادی در حال تولید انواع سنگهای گرانیت هستند. یکی از پرفروش ترین انواع گرانیت در ایران گرانیتهای گل پنبه ای است. این سنگها از معادن مختلفی مانند نطنز، نهبندان، بروجرد، مشهد و زاهدان استخراج می شود.
بدون شک شما به خوبی می دانید که کیفیت این سنگها با یکدیگر متفاوت است. بعلاوه، قیمت این سنگها نیز با یکدیگر تفاوت دارند. گرانیت نطنز یکی از بهترین کفپوش های گرانیت برای فضاهایی مانند حیاط و پارکینگ است. این سنگ جذب آب بسیار کمی دارد و به هیچ وجه روغن نیز جذب نمی کند. البته از این سنگ برای پوشش دیوارها نیز استفاده می شود.

تولید و عرضه انواع سنگهای گرانیت

قیمت گرانیت نطنز در اصفهان

بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از برترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ گرانیت نطنز در ایران است. مشتریان زیادی در کشورهای مختلف دنیا اقدام به واردات این سنگ توسط مجموعه ما داشتند.
در کارخانجات ما این سنگ معمولا به صورت تایل، جدول و کوبیک تولید و عرضه می شود. اغلب تایل گرانیت نطنز در سایزهای ۴۰×۴۰ و ۶۰×۶۰ با ضخامتهای ۱/۷، ۲ و ۳ سانتیمتر تولید می شود. جالب است بدانید گرانیت نطنز به دلیل خاصیت ضد اسیدی، مناسب سوله های صنعتی است. معولا این سنگها با ضخامت ۲ و ۳ سانتیمتر در این فضاها نصب می شود.

تفاوت قیمت گرانیت نطنز در شهرهای مختلف

قیمت گرانیت نطنز در اصفهان

بسیاری از مشتریان می پرسند چرا این سنگ در تهران گرانتر از اصفهان هست؟ پاسخ بسیار روشن است. کرایه حمل این سنگها از اصفهان به تهران باعث می شود تا این سنگها نسبت به اصفهان گرانتر باشند.
البته با توجه به افزایش ۳۰ درصدی دستمزد کارگران این سنگ نیز در سال جدید گرانتر می شود. اما حدود قیمت این سنگ در اصفهان بین ۱۷۰ تا ۲۲۰ است. دلیل این اختلاف قیمت مربوط به سورت این سنگ است.
هر چقدر قیمت بالاتر باشد طبیعتا این سنگ پاکتر و بدون غده هست. لازم به ذکر است ضخامت این سنگ نیز هرچقدر بیشتر باشد قیمت آن بالاتر است. متذکر می شویم این قیمتها به مرور زمان بر اثر عوامل مختلفی مانند تغییرات نرخ ارز دچار تغییر می شوند. بنابراین قیمتها ثابت نیستند.

عرضه بدون واسطه گرانیت نطنز

قیمت گرانیت نطنز در اصفهان

بسیاری از صادرکنندگان این سنگها به دنبال خرید این سنگ با قیمت رقابتی هستند. بازرگانی سنگ شگفت انگیز با امکان تولید این سنگ به صورت گسترده، می تواند بهترین قیمتها را به شما ارائه دهد. همچنین، ما می توانیم بهترین کیفیت این سنگ را با ایمن ترین بسته بندی به شما عرضه کنیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با دپارتمان فروش و یا مدیریت فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما